Gå til innhold

Dines hverdag med to små


Dine

Anbefalte innlegg

Hehe, det var det ja! Selvfølgelig, hehe. At de svømmer vanskeligere i motbakke og man forhindrer at det renner ut igjen. Men jeg har ligget med bena opp noen ganger og det kommer fortsatt masse ut når jeg reiser meg og tisser etterpå. Hmmm

Får håpe mannen har supersperm og mange svømmere :fnise:

I går hadde jeg skikkelig lyst på et glass rødvin etter jobb, men droppet det i tilfelle.. Men har jo ikke hatt EL enda, så kanskje jeg kan ta et i kveld? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går hadde jeg skikkelig lyst på et glass rødvin etter jobb, men droppet det i tilfelle.. Men har jo ikke hatt EL enda, så kanskje jeg kan ta et i kveld? :sjenert:

Det der tenker jeg på og - vi skal ha besøk av venner i kveld, og da ville jeg normalt ha tatt et glass eller to med rødvin - men hva gjør man som prøver? :klø: ?

Jeg har ingen aning hvor i syklusen jeg er, siden jeg ikke vet normal lengde. Har jeg lang syklus, så KAN jeg i teorien være gravid nå (selvom jeg tviler).

Vanskelig det der... merker at jeg er veldig redd for å ta sjansen, samtidig tenker jeg at et glass kan da umulig skade...

Vet liksom ikke hva man skal konkludere med. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag tok jeg en EL test som var positiv :danse:

Har kjent stikkinger og murringer i magen i hele formiddag, så da tok jeg test etter jobb og jaggu var den ikke positiv. Så da tok jeg med mannen og :sengekos: like gjerne :)

Det jeg er litt forvirret på er at jeg har forventet EL 11.november, noe som vil si at jeg er 11 dager for tidlig ute. Det kan være at EL testen viser positiv noen dager til og at jeg ikke er 11 dager for tidlig ute. En annen ting er at Vitex regulerer syklusen og har gjort den kortere (Thank God, for 36dager syklus er kjipt!).

Det blir spennende å se om testen gir positivt utslag imorgen også. Jeg bør teste på ettermiddagen? Typisk - for da skal vi til mamma på middag :fnise:

Dette her er spennende!!!! Andre gang jeg prøver en EL test og den er positiv :) Men masse rant ut etterpå sex da, men krysser fingrene for at vi kanskje klarer å få en liten bebis denne gangen... :rødme:

Endret av Dine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en EL test i formiddag kl.14 som var positiv nå også. Tok enda en ikveld rundt 19:30 etter å ha oppdaget hvit utflod (ikke mye). Denne gangen var den negativ. Så det betyr vel at jeg bør ha EL nå?? Vi :sengekos: ikveld, så krysser fingrene for at det fester seg en liten en.. :jepp:

Nå kjenner jeg mer stikkinger enn murringer (igår var det mer murringer enn stikkinger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi - så spennende!!! hehe

Er første ordentlige PP :yvonne: Forrige gang prøvde vi rett før mensen og med veldig liten reell sjangs for at det skulle gå, så denne gangen er det virkelig PP :)

Håper bare jeg har EL da og at det ikke var falsk alarm. Forrige måned var syklusen på 36 dager og dermed regnet jeg EL til å være 11.nov denne gangen. Så EL er jo aaaaltfor tidlig ute, men det kan ha vært Vitex sin skyld. Hmmmm

Får håpe :sengekos: innsatsen resulterer i en liten bebis når jeg forventer mensen om 14 dagers tid.... :sjenert::kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Temperaturen begynte å stige 28.oktober (fra 35.0 til 35.5)og enda mer dagene etterpå (35.9 og 35.8), men begynte i går å synke (35.6) og i dag 35.5. Har det noe å si for egglønsingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner på symptomer hver dag nå merker jeg.. :fnise:

I dag hadde jeg endel utflod som virket nesten som jeg tisset på meg.. :hakeslepp: Kjenner også at jeg er småkvalm og har sure oppstøt midt på dagen. Tempen er nede igjen på 35.2 idag morges.

Tar vitex og folat som vanlig, men ang symptomer så er det vel sånn at når man kjenner riiiiiktig godt etter, så feiler man vel alt... :fnise:

Får vel regne med at IKM er rundt 14. eller 15.november da, hvis det vanligste er IKM ca14 dager etter EL.

Testet EL igjen for en halvtime siden og det var en liiiiten strek i tillegg til kontrollstreken. Hmmm Veldig rart! I går kveld var den negativ (positiv på dagen). What to do or think.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner på symptomer hver dag nå merker jeg.. :fnise:

Man blir helt tullete av å være prøver - det er helt klart :fnise:

Jeg vet at jeg har en lang og ustabil syklus, men likvel så er det et lite håp om at TR rett og slett ikke bare er forsinket, men at hun blir bortreist for 9 mnd ++ :sjenert:

Har blitt skikkelig kvalm et par morgninger nå, men så tenker jeg at det sikkert bare er innbillning, og at man jo tross alt kan bli kvalm når man IKKE er gravid eller prøver og :ler:

Men spennende er det det iallfall uansett :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempe spennende!! :)

Tenker jeg kan begynne å teste etter TR tidligst neste helg. Har ikke lyst å begynne for tidlig for å teste, men hvis jeg faktisk hadde EL forrige helg så bør mensen komme innen 18.november hvertfall.. Føler liksom at jeg er gravid, men jeg er fullt klar over at det er mest fordi jeg ønsker sånn å bli mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempe spennende!! :)

Tenker jeg kan begynne å teste etter TR tidligst neste helg. Har ikke lyst å begynne for tidlig for å teste, men hvis jeg faktisk hadde EL forrige helg så bør mensen komme innen 18.november hvertfall.. Føler liksom at jeg er gravid, men jeg er fullt klar over at det er mest fordi jeg ønsker sånn å bli mamma.

Når er det egentlig for tidlig å teste? Kan man teste fra den dagen men venter mens? Eller bør man drøye ytterligere noen dager etter dette? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du hvertfall kan teste dagen før IKM. En venninne av meg fortalte i går at hun testet positivt 3 dager før forventet mens og hun er nå 14 uker på vei. Tror jeg vil teste søndag 15.november. Hvis jeg skal få mensen 14 dager etter EL og EL faktisk var når jeg tror den var, så er IKM 15./16.november. Så jeg tester om en uke og sjekker resultatet.. Tester med strips først og så får vi ta det derfra.

I to dager på rad nå har jeg vært kvalm på formiddagen (ikke lenge altså..) og faktisk begynt å gråte fordi jeg ser ting på TV som rører meg. Men det kan jeg faktisk gjøre ellers også. Og hvem som helst kan bli kvalme, så der røyk den symptomen også.

Brystene gjør ikke vondt i det hele tatt. I de siste dagene har tempen vært nærmere 36.0 (pleier vanligvis å ligge rundt 35.5) og jeg har hatt endel utflod..

Rundt det jeg tror var EL så fikk jeg noen kviser og nupper i pannen (noe jeg ekstremt sjeldent har). Er det et tegn på EL?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok nettopp en EL test og den var positiv. Nå skjønner jeg ingenting..! :kjefte:

Testet positiv på EL 31.oktober og 1.november og negativ i går. I dag er den altså positiv. Jeg kan jo ikke få EL to ganger i en syklus!!! Så utrolig irriterende dette her er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok nettopp en EL test og den var positiv. Nå skjønner jeg ingenting..! :kjefte:

Testet positiv på EL 31.oktober og 1.november og negativ i går. I dag er den altså positiv. Jeg kan jo ikke få EL to ganger i en syklus!!! Så utrolig irriterende dette her er....

:klø:

Det var da underlig! Ikke så greit å forstå seg på de testene får jeg inntrykket av... :sjenert:

Gruer meg nesten til å begynne det testkjøret - virker som det kan forvirre mer enn det opplyser til tider :fnise:

Men klarer man å la være fordet? :riste:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare greier med de EL-testene. Jeg brukte EL-tester i to PP for lenge siden, men fikk aldri noe utslag, siden det har det ikke blitt mere EL-tester på meg. Men jeg bruker nå ClearBlue FertilitetsMonitor, men den gir meg heller ingen klare svar, så blir litt oppgitt jeg også ... men tempen er vel til å stole på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner virkelig ingenting jeg.. Klarer ikke la være å teste nei -dumme saker. Skal teste igjen i ettermiddag, så får vi se om den er positiv igjen. Har jeg 36 dagers syklus denne gangen også, så er EL beregnet til å være imorgen. Men jeg hadde flere symptomer forrige uke (1.nov) enn idag, så rart med det..

Skal ta en graviditetstest på søndag morgen om mensen ikke har kommet før. Da er det isåfall 2 uker siden jeg fikk første positive EL test.

Temper også og rundt 31.okt og 1.nov gikk tempen opp. Men bare fra i går til i dag så gikk den opp 0.3, så blir jo ikke klok av det heller. Har veldig svingninger i tempen og temper på ulike tidspunkter om morgenen pga jobbvakter, så blir ikke riktig sånnsett heller. Aiaiaiaiaia...... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enda to positive EL tester.. Både i går og i dag. Men forsåvidt litt svake streker da.. Men har ingen symptomer på EL denne gangen, men var flere symtpomer forrige uke (31.oktober og 1.november). Testet jo positivt da også.

Jeg vet jo at HCG hormonet kan slå ut på EL tester om man er gravid. Men det er vel for tidlig at dette kan slå ut om forventet mens er 15.november dersom eggløsningen faktisk var 1.november?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har du evigvarende eggløsninge tro? :klø:

Kanskje eggene bare flommer over der inne - overflod av eggløsning :fnise:

Det hadde vært noe det :sjarmor:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Zia :)

Evigvarende EL du, hehe. Siden strekene ikke har vært på langt nær så sterk som kontrollstreken (var forsåvidt ganske sterk helgen 30.okt-1.nov), så har jeg nok ikke hatt EL enda. Det vil si at denne gangen blir syklusen på over 40 dager og det er gaaaanske lenge.

Det er jo ikke sikkert jeg har fått tilbake eggløsningen enda heller, etter p-pillene...

*Dårlig dag i dag og er ganske kjipt om jeg ikke har fått tilbake eggløsningen engang.. Og jeg som brakk meg flere ganger idag tidlig, var vel helt sikker veldig tilfeldig det da...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla: Det er ikke lett å være prøver :kose:

Men du skal nok se at det klaffer for oss alle sammen etterhvert :strix: Skulle bare ønske at det skjedde i går :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...