Gå til innhold

Dines hverdag med to små


Dine

Anbefalte innlegg

Skjønner hva du mener, jeg var også dårlig da jeg var 17 og gravid, men da gikk jeg ikke å ventet på mensen, så jeg var nok litt lenger på vei da når jeg oppdaget det, enn jeg var når jeg fikk positiv test nå :jepp:

Jeg syntes du skal teste :nigo: Jeg er nysgjerrig.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du har nok rett. Jeg gikk heller ikke og ventet på mensen da jeg var 17. Så kan godt være jeg var litt på vei da symptomene kom. Tok abort i uke 8-9, så mest sannsynlig kom symptomene et par uker før det. Da tok jeg test på dag 12 over IKM og den var klart positiv.

Tror jeg kommer til å teste imorgen tidlig ja... :sjenert: Men det jeg er "redd" for og gruer meg til, er om testen skal være negativ.. Og jeg har på følelsen at den vil være det i morgen tidlig.. :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er kjipt med negative tester :kose: Men den dagen du står der med en positiv en, er det helt fantastisk :rødme: Verdt å ta sjansen på, tenker jeg :nigo:

Jeg var ca 6 uker på vei da jeg var på ultralyd på sykhuset, tror jeg. Og tok abort i uke 10. Da hadde jeg vært kvalm, og tisset masse, og hadde veldig ømme bryster, en stund. Men fant det nok ikke ut før minst en uke etter at mensen var forvenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer ikke på at jeg tok abort da jeg var 17, men jeg tenker litt på det nå som jeg er prøver.. Jeg tenker at dersom jeg ikke skulle blitt gravid, så vil jeg være sint på meg selv fordi jeg fjernet det da jeg hadde sjansen..

Men man kan jo ikke tenke sånn...

Nei, nå skal mannen og jeg se Jul med Hellstrøm som vi har tatt opp. Han er så underholdende og det er kjempe morsomt å se matlagingsprogram :)

Natta så lenge, så kommer jeg nok innom i morgen og skriver om jeg har tatt test eller ikke.

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri så spennende det blir med testing her :strix:

Synes du skal teste i morgen jeg :fnise:

Det blir rene teste-mania her i helgen virker det som - veldig mange DPO'ere her nå, som FrkHøne sier :overrasket:

Jeg håper du får positiv test - det hadde vært så morsomt :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sååå enig at det er kjipt med negative tester...men som pupsi sier, den dagen vi står med positive test så vil det være verdt det!

Eg skal også teste i morgen tidlig....så da blir dette fryktelig spennende på alle oss DPO´er!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag tidlig.. Lysende negativ, ingen antydning til noe annet.. Nå er jeg på dag 16 DPO og dag 52 i syklusen.

Jeg har herved konstantert at jeg er **** lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: litt på negativ test!

Så kjipt da.. Også når du er sååå langt over! Får håpe tanta kommer snart da så du får begynne på neste runde :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose::klemmer: Så dumt :tristbla:

Men det er ikke over før tanta kommer vet du :kose: Håper at det har klaffet for deg fortsatt jeg :)

Jeg fikk negativ test 1 dag etter IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Det var kjedelig - skjønner godt at du er lei nå!

Håper tanta kommer fort, sånn at dere kan begynne på ny syklus :Nikke:

Da blir det nytt år med nye muligheter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose::klemmer: Så dumt :tristbla:

Men det er ikke over før tanta kommer vet du :kose: Håper at det har klaffet for deg fortsatt jeg :)

Jeg fikk negativ test 1 dag etter IKM.

Jeg vet ikke helt om jeg skal håpe på det Pupsi.. Er 1 dag etter IKM idag, så kan jo være mulig. Får teste igjen neste helg dersom tanta ikke dukker opp. Ingen tegn til murringer i dag, men har endel utflod. Har halsbrann noen ganger daglig, men det problemet hadde jeg i våres også.

Får håpe noe skjer snart hvertfall.. Har kun èn graviditetsstrips igjen. Så får se om det evt blir testing til uken med EL test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten det må være det mest frustrerende; å være over IKM med negativ test og ingen tante.

Om det blir sånn på meg tror jeg at jeg blir gaaaaal :overrasket:

:klem: til deg for at du holder ut :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Zia ;)

Tok nettopp en EL test, men den var negativ. Ingen tante i sikte i dag heller. Har murringer i magen, så det føles som tanta snart er på plass, men sånn har det vært noen dager nå.

Bestiller legetime for sjekk om jeg faktisk har hatt eggløsning om ikke tanta har kommet i løpet av neste uke. Da har jeg ikke hatt mensen på to måneder og får bare negative tester.

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg tittet på livmortappen og sånn jeg føler det, så er den lukket (kan være før eggløsning, etter eggløsning eller tidlig svangerskap), jeg tror den er lavt plassert (all of the above) og sist; både myk og hard, hard inni med et mykt "lag" utenpå (tidlig svangerskap).

Dette kan umulig stemme, for ifølge pernille-siden, så skal jeg være gravid. Og jeg tester negativt, så dette kan ikke stemme.

Fargen får jeg ikke akkurat sjekket..

Ikke så mye mer å bli klok på akkurat...

Endret av Dine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj, kjedelig med negativ EL-test igjen da! :sur: Og ingen tante heller :snurt: En av delene kan i det minste dukke opp snart synes jeg :Nikke:

Synes livmortappen virker litt vanskelig å bli klok på jeg :klø: Og mye styr og sjekke (iallfall i hodet mitt nå), så all ære til deg som prøver :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingenting av den syklusen din :sukk: Det må være veldig frustrerende for deg :klem: Syntes legetime er en god ide :jepp: Men håper selvfølgelig at testene viser positivt når som helst nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ja jeg har brukt Clearblue Fertilitetsmonitor i 4 PP'er nå. Slik det ser ut for meg så har jeg EL bare annen hver PP, og hvis jeg har hatt EL så har ikke den klart å "utløse" PEAK på monitoren bare HIGH, så er litt usikker på hele greia...

Men den er veldig enkel å bruke, så selv om jeg tar pause fra monitoren denne PP'n så skal jeg starte den igjen ved neste TR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...