Gå til innhold

Dines hverdag med to små


Dine

Anbefalte innlegg

Nei, slimet varierer veldig hos meg hvertfall! Men nå husker jeg ikke lenger hvordan det var i starten, begynner å bli så lenge siden :gjeiper:

God plan :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Smaragd

Jeg har ikke store mengder sekræter hele tiden.

Litt mye noen ganger, og tørt lenge....

Så det skal du ikke bry deg om! :)

Om du har endel billigtester liggende, syns jeg du bare skal gå å teste! :jepp:

Jeg ventet på testene mine i posten, så jeg sparte på morgenurinen.

Testet når de kom i posten klokken halv to.

Fikk en anelse av en ørliten, kjempesvak skygge trodde jeg - noe jeg aldri hadde fått før.

Så jeg tisset på nytt der og da, og tok en test til.

Da fikk jeg en tydelig skygge!

Husker ikke om jeg hadde drukket noe eller ikke... tipper på jeg hadde drukket et glass vann til lunsjen - pleier ihvertfall det...

Løp og teeeeeest!

:popcorn::popcorn::popcorn:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på 12 DPO i dag hvis babyverdens eggløsningskalkulator stemmer.. Men jeg vet jo ikke, fordi jeg fikk aldri positiv EL test. Så det spørs virkelig om gravitesten etterpå gir utslag.

Men jeg tester om to timer og gir tilbakemelding her uansett.

Send babystøv og hcg hele veien til meg alle som er gravide :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

:strix: :strix: :strix:

:strix: ................ :strix:

:strix: .................... :strix:..INE

:strix: ................ :strix:

:strix: :strix: :strix:

Endret av Smaragd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dine :vinke:

Innom for å melde meg som snikleser, og håper å følge deg videre på veien mot graviditet :)

Selv er jeg nyprøver en uke inn i PP1 etter p-pilleslutt, så blir spennende å følge noen andre som driver å prøver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det spennende! :popcorn:

Vil bare si at jeg hadde sekret som minnet om EL-slim i 3-4 dager før IKM, men det er borte nå. Er litt mer sekret enn vanlig, men det er mest som vann nå.

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

Nå venter jeg spent på tilbakemelding her altså :hoppe:

Tenk om du også blir del av desemberbølgen :dåne:

Da begynner jeg å lure på om det er noe i drikkevannet ellerno.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe koselig med babystøv dere :) Keep it coming, for testen var negativ.. Klarte ikke vente lenger enn kl.15, men den var klart negativ.

Sekretet er som Iril, det minnet veldig om EL slim, bortsett fra at det var i slutten av denne uken og derfor 3-4 dager før beregnet IKM. Men når testet du positivt Iril? :)

Får bare holde meg positiv til TR dukker opp eller TB - i mellomtiden skal jeg lage middag til mannen og nyte den eneste fridagen denne uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sekretet er som Iril, det minnet veldig om EL slim, bortsett fra at det var i slutten av denne uken og derfor 3-4 dager før beregnet IKM. Men når testet du positivt Iril? :)

Første gangen 10 dager etter eggløsning, da hadde jeg alt hatt EL-slim-liknende i noen dager, husker ikke nøyaktig hvor mange. Fikk en ganske svak, men synlig strek da. Så var den litt sterkere 11 dager etter EL, også testet jeg med digital 12 dager etter EL.

Jeg leste forresten noe på fertilityfriend om at man kunne ha EL-sekret-liknende utflod når slimproppen dannes, og det var visstnok noen dager etter at egget festet seg. Vet ikke om det stemmer da, men det virker jo litt logisk, synes jeg..

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet - dette gjør meg jo bare enda mer forvirret.... :sjenert:

Hvor fort etter EL fester egget seg (stort sett)? I følge babyverden og en annen internasjonal side som jeg ikke husker navnet på, så var EL rundt 6.april. Det var rundt onsdag denne uken at jeg hadde endel "eggeplomme" sekret, som det så fint blir beskrevet på pernille.info :fnise:

- Kan det være at slimproppen dannes..?

Jeg regner med jeg er ca 12 DPO idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan det i teorien vært at det festet seg tidligere i uken da.. Men da er det jo kanskje ikke så rart at testen var negativ istad? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neimen, er du tilbake? Så hyggelig :klemmer:

Ser det er spennende her nå og :popcorn:

Våger meg på å spørre om noe du sikkert har skrevet mange ganger før: har dere nå fått jobb begge to? :) (siden dere prøver igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at testen var negativ :klem: Kanskje du burde teste El i samme slengen?

Krysser fingrene for en positiv test i morgen :popcorn:

:strix: *bAbYsTøV* :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for at dere venter i spenning alle sammen - veldig koselig å ha dere her under ventetiden :klem:

Har ikke testet i dag.. Prøver å vente til onsdag morgen med å teste, men det er definitivt ingen TR i dag. Virker ikke som hun kommer imorgen heller. Pleier å kjenne det. Og det er jo litt rart at syklusen plutselig skal bli forskjøvet..

Ja Becky1 - vi har begge fått 100% jobber, så nå er vi i gang igjen :jepp: JIPPI!!

Burde kanskje teste etter EL også, men kom ikke hjem før nå og orker ikke la være å drikke for å få konsentrert urin. Så jeg tester med gravitest onsdag morgen og så ser vi :)

Kommer definitivt til å kjappe meg inn her dersom det er positiv test :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...