Gå til innhold

Beckys dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Husker jeg stort sett var veldig kvalm om kvelden, fikk ikke sove pga. det. Stikkingen kom og gikk, men det skjedde overraskende ofte når jeg sto eller gikk. Sliten var jeg konstant.

Hadde sa i uke 6, så forholdsvis tidlig, men kjipt likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende det var her da becky :popcorn:

Man kan få symptomer tidlig i sjeldne tilfeller, så her er det absolutt et håp! Tror også man fortere merker symptomer når man er aktiv prøver, så mange av de som ikke har prøvd har nok ikke lagt merke til alt som har skjedd med kroppen så tidlig :)

Moro at vi ligger ca likt i syklusen nå da :)

Skrevet

Oi oi - innom og oppdaterer meg og hva finner jeg her :popcorn:

Blir noen virkelige spennende dager fremover! :jepp:

Skjønner at du får litt panikk - det er nok ganske så vanlig - man kan jo føle seg i ganske dårlig form i perioder, og i tillegg forandres jo livet for alltid. Men tenk så koselig det blir da :rødme: Det må virkelig være den beste forandringen man kan ha i livet sitt, tross alt! :hjerte:

Håper håper håper på dine vegne :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Husker jeg stort sett var veldig kvalm om kvelden, fikk ikke sove pga. det. Stikkingen kom og gikk, men det skjedde overraskende ofte når jeg sto eller gikk. Sliten var jeg konstant.

Hadde sa i uke 6, så forholdsvis tidlig, men kjipt likevel.

:klem: trist med SA uansett :klem: Jeg tenker sånn at hvis man får SA, så var det noe i veien. Jeg velger å se det på den måten.

Så spennende det var her da becky :popcorn:

Man kan få symptomer tidlig i sjeldne tilfeller, så her er det absolutt et håp! Tror også man fortere merker symptomer når man er aktiv prøver, så mange av de som ikke har prøvd har nok ikke lagt merke til alt som har skjedd med kroppen så tidlig :)

Moro at vi ligger ca likt i syklusen nå da :)

Ja, men jeg har ikke kjent noe før. Har heller ikke kjent aktivt etter. Bare som nå. Så innbilder meg ingen av symptomene. Årsaken til symptomene, derimot, kan være noe helt annet.

Ja, gøy med likt i syklusen :5: men du vet at når du får mensen neste gang (om du får :lur:), så har jeg mest sannsynlig akkurat fått EL.. :sjenert:

Oi oi - innom og oppdaterer meg og hva finner jeg her :popcorn:

Blir noen virkelige spennende dager fremover! :jepp:

Skjønner at du får litt panikk - det er nok ganske så vanlig - man kan jo føle seg i ganske dårlig form i perioder, og i tillegg forandres jo livet for alltid. Men tenk så koselig det blir da :rødme: Det må virkelig være den beste forandringen man kan ha i livet sitt, tross alt! :hjerte:

Håper håper håper på dine vegne :hoppe: :hoppe:

Ja, merker jeg får mer og mer lyst på en slik forandring. Når jeg merker symptomer, fått jeg litt panikk, mens når de er borte ønsker jeg at jeg er gravid... :klaske:

Var sååå mange søte barn ute i dag. Da fikk jeg så lyst på barn. Dette betyr selvsagt at jeg ikke har hatt særlig symptomer i dag.. :fnise:

Vet ikke hva jeg skal tro lengre. Får bare ta tiden til hjelp. Får se om jeg klarer å la vær å teste i morgen, selv om jeg virkelig ikke tror på posotiv test nå. Huff, jeg er håpløs :klaske::bond::fnise:

Skrevet

Iihihi så spennende det er her! :hoppe: Greide du å la være å teste i dag, eller ga du etter? :lur:

Skrevet

Iihihi så spennende det er her! :hoppe: Greide du å la være å teste i dag, eller ga du etter? :lur:

Greide ikke la vær - negativt.

Har bestemt meg for at de er de neste månedene det gjelder. Da skal det kjøres på med :sengekos: mist annenhver dag (som denne måneden) et par uker og digitale EL-tester. Ikke sikkert vi har gjort :sengekos: ofte nok tidligere. Bare rundt EL-tid. Det skal være nok, men ikke sikkert vi har truffet ordentlig. Har hatt tydlig EL-slim nesten hver gang, men foralt jeg vet kan eggløsningen komme en stund etter det. Har aldri fått til EL-testene ordentlig.

Mest motoverende å tenke på denne måten. At vi har gjort det feil tidligere og får det til bare vi står på :jepp:. Hjelper og å tro at det ikke går denne gangen. Blir smågal av å tro annet :fnise:

Skrevet

Men du må jo ikke gi opp før du får mensen da, kjære deg! :kose:

Skrevet

Men du må jo ikke gi opp før du får mensen da, kjære deg! :kose:

Bare strategi for å ikke bli for prøvergal :bond::fnise:

Nå begynner snart jobb igjen. Skal nesten bli godt, for da får jeg ikke så mye tid til å tenke på dette ;)

Skrevet

Skjønner tankegangen veldig godt! Mye bedre følelse å tenke negativt og så bli positivt overrasket :)

Ferie er deilig, men det er som oftest godt å få hverdagen tilbake igjen og. Godt det er sånn :klemmer:

Skrevet

Hei Becky!

Måtte innom og oppdatere meg litt, og det er jammen ikke enkelt å ikke bli prøvegal nei :fnise: Kjenner veldig godt til hvordan det er. Håper det klaffer for dere snart uansett :klemmer:

Skrevet

Skjønner tankegangen veldig godt! Mye bedre følelse å tenke negativt og så bli positivt overrasket :)

Ferie er deilig, men det er som oftest godt å få hverdagen tilbake igjen og. Godt det er sånn :klemmer:

Ja, den tankegangen hjelper meg ihvertfall. Godt med hverdag igjen, men fy så slitsom den kan være. Liggi rett ut i dag med hodevondt..

Hei Becky!

Måtte innom og oppdatere meg litt, og det er jammen ikke enkelt å ikke bli prøvegal nei :fnise: Kjenner veldig godt til hvordan det er. Håper det klaffer for dere snart uansett :klemmer:

:hallo: Nesten litt flaut at du ser min prøvegalskap, du som prøvde så lenge. Jeg bør jo ha større tålmodighet. Vel, er egentlig ikke det at det må skje så fort. Er mer det at det er slitsomt å ikke vite hva som skjer med kroppen min.. Rart det skal være så påkjennende i grunn.

Ellers så har jeg ikke merket noe til TR-symptomer, noe jeg vanligvis pleier å gjøre på denne tiden. Hvis denne syklusen er lik de to siste (første tells ikke, den var etter p-plleslutt), så skal første spotting komme i morgen. Men syklusen kan jo ha forandra seg, for alt jeg vet. Har testa flere ganger, og det er alltid negativt, så har ikke den store trua.

Fysioterapeuten min mener ryggvondten kan være at ryggen holder på å myke seg opp, grunnet yogaen. Håper virkelig det er derfor *krysser fingrene*.

Mulig jeg skal besøke søstra mi i helga, så får se om jeg tar med meg tester dit. Det er og mulig at hodevondten utsetter besøket litt. Får se hvor lange jeg klarer å utsette testinga nå. KKlarer liksom ikke å ha trua.

Skrevet

Testing på gang snart :lur:

Håper dette blir siste gangen du har behov for noen slike tester på laaaaaang tid :Nikke:

:klemmer:

Skrevet

Så spennende! Satser på at spottingen holder seg langt unna og at du får en fiiin helgenyhet :klemmer:

Skrevet

Har nå lest meg opp på hele prøverdagboka di, og kommer til å følge deg videre. Satser på at du må bytte sted for dagboken din om ikke så lenge :)

Skrevet

Testing på gang snart :lur:

Håper dette blir siste gangen du har behov for noen slike tester på laaaaaang tid :Nikke:

:klemmer:

Så spennende! Satser på at spottingen holder seg langt unna og at du får en fiiin helgenyhet :klemmer:

Testa i dag - negativ. Ingen tegn til TR heller, så vet ikke hva jeg skal tro :vetikke: Tror vel egentlig at jeg ikke er gravid, men at syklusen ikke er stabil ennå. Har tatt så mange negative tester nå at noe annet ville forundre meg. Vil bare ha TR nå. Redd for å ende opp tanteløs, som en annen snill pike her inne :sjenert::klemmer:

Har nå lest meg opp på hele prøverdagboka di, og kommer til å følge deg videre. Satser på at du må bytte sted for dagboken din om ikke så lenge :)

Hei, så hyggelig :goodbye: Lest igjennom boka di og. Godt valg av yrke, må jeg si :fnise:

Ellers så blir det nok ingen tur til søsttra mi denne helga. Har fått øreverk. Å, fy, så vondt det er!! Fikk tabletter som var grividsikre ;) Fikk skryt av legen. Synes jeg kunne mye om graviditetsting :fnise:

Skrevet

Du blir nok ikke tantaløs - noe skjer nok innen få dager :jepp: Forhåpentligvis blir det TB :hoppe:

Jeg tar meg av all tanteløs-problematikken her inne, slik at dere andre slipper :dåne: :fnise:

Kos deg masse i helgen :klemmer:

Skrevet

Du blir nok ikke tantaløs - noe skjer nok innen få dager :jepp: Forhåpentligvis blir det TB :hoppe:

Jeg tar meg av all tanteløs-problematikken her inne, slik at dere andre slipper :dåne: :fnise:

Kos deg masse i helgen :klemmer:

Tør ikke være for sikker på det. Ingen tegn til tanta heller og heller ingen positiv test. Testa sist på fredag. Får teste igjen i morgen.

Ellers har helga gått med til denna hersens ørebetennelsen. Det er sykt vondt. Har vært hos legen to ganger nå. Har betennelse både i trommehinna og øregangen, noe som visst krever to forskjellige behandlinger. Tar innsovningstabletter, men sover bare litt i rykk og napp.

Er og vanskelig å vite hva slags medisiner jeg kan ta siden jeg ikke vet om jeg er gravid eller ikke.

Blir spennende med test i morgen. Fikk håpet opp nå pga Iril, selv om jeg egentlig ikke tror. Har hatt litt for mange negative tester til det.

Skrevet

Neimen uff det høres ikke noe godt ut :klemmer: Ørevondt er noe av det verste jeg vet... ikke lett å sove nei, og uten god søvn så blir alt så ekkelt.. Håper du får unna de verste plagene med det ganske kjapt så du slipper alt dette over lang tid. Stooor god bedrings :klemmer:

Og håpet er ikke ute enda så lenge tanta ikke er her! :popcorn:

Skrevet

God bedring! :)

Fått testet enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...