Gå til innhold

Beckys dagbok


Becky1

Anbefalte innlegg

Blir litt likt her i gården... har aldri lyst til å spise noe som helst, men til slutt blir jeg så sulten at jeg tar en sjokolade :sjenert: Blitt flinkere nå i det siste da, prøver å tenke på at en spire trenger mer næring så da må jeg spise mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir litt likt her i gården... har aldri lyst til å spise noe som helst, men til slutt blir jeg så sulten at jeg tar en sjokolade :sjenert: Blitt flinkere nå i det siste da, prøver å tenke på at en spire trenger mer næring så da må jeg spise mer!

Så du spiser for å leve du og ja? Ikke leve for å spise. Skulle gjerne hatt større matlyst. Etter at jeg begynte å håpe at det mulgiens kan være en spire i magen nå, var det som å skru på en bryter. Det ble straks sååå mye lettere å spise riktig og sundt. Er veldig redd for å legge for mye på meg og, så har ikke undt meg noe godis siden jeg fikk mistanken. Får se hvor lenge det holder da.

Ellers lite nytt å melde. Tror jeg tar en ny test i morgen og skal prøve å å få legetime og. Må sjekke øret. Da kan jeg spørre om en blodprøve samtidig. Ikke det at jeg tror det vil vises på en blodprøve om det ikke vises på test.

*håper håper håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det at jeg tror det vil vises på en blodprøve om det ikke vises på test.

HCG-nivået stiger fortere i blodet enn i urinen, så det er da godt mulig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HCG-nivået stiger fortere i blodet enn i urinen, så det er da godt mulig det.

Ja, har hørt det samme jeg og. Men har og hørt om motsatt. altså at noen får positiv på hjemmetest og negativ på blodprøve. Er vel egentlig bare en forsvarsmekanisme igjen for å ikke blir skuffa..

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kenghuru

Innom og oppdaterer meg etter en altfor lang snoketid :fnise:

Lykke til hos legen i morgen. Håper du får svar...i den positive forstand da :lur: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hva den blodprøven vil si jeg altså! ;) Håper hcg-nivået i blodet er skyhøyt! :strix: :strix:

Lykke til hvertfall! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på legetimen imorgen :klemmer:

Tusen takk :goodbye:

Lykke til! Kanskje du er heldig og kommer deg med flyet også?

Takk takk :hallo: Nei, blir ikke flytyr. Den ble kansellert. Så da blir det innenlandstur istedet.

Innom og oppdaterer meg etter en altfor lang snoketid :fnise:

Lykke til hos legen i morgen. Håper du får svar...i den positive forstand da :lur: :rødme:

Hei, så hyggelig at du er tilbake igjen. Jeg håper og på positivt svar :rødme:

Spent på hva den blodprøven vil si jeg altså! ;) Håper hcg-nivået i blodet er skyhøyt! :strix: :strix:

Lykke til hvertfall! :klemmer:

Jeg og er veldig spent, men er forberedt på det verste. Har desverre klart å overbevise meg selv om at jeg er gravid. Funnet tegn og sånn. Får mye sure oppstøt og er kvalm på ettermiddagene/kveldene. Men dette kan være tilfeldig. Tror jeg blir ganske skuffa om det viser seg at jeg ikke er gravid. Og ikke minst, så blir jeg ganske overraska.

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en RFSU-test nå. Demonterte hele greia, etter tips fra Iril, for å kunne se ordentlig på stripsen. Kikka nøye og godt. Tok på briller og holdt det i sterkt lys. Grei og vendte på stripsen. Syntes jeg kunne skimte hvor streken skulle være, om dere skjønner. La godvilja til :fnise: Mannen kikka raskt på den og sa at han ikke så den. Tok en CB-test. Den var negativ.

Da jeg kikka på den litt seinere, kunne man såvidt tyde en bitteliten strek. Men da var det gått over 30 min og streken var ikke rosa :vetikke:

Skal uansett til legen nå kl. 8.50. Blir spennende. Vet ikke om man kan få svar med en gang jeg :vetikke: Ringte med påskudd av øret som ennå ikke er bra. Hatt vondt i to uker nå.

Går rundt og tror jeg er gravid. Dumt av meg, for da blir skuffelsen stor. Mannen vil nesten ikke snakke om det og tør ikke tro no. Han er redd for å bli skuffa. Så godt jeg har dere å snakke meg :klemmer:

Fikk lov til å sende melding til ham da, om blodprøva ble positiv. Tror ikke jeg ville ha fått det på melding på jobben, men..

Nei, nå må jeg forte meg. Har ikke spist frokost ennå.

Vi hørs :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fremdeles håp! Håper det går bra hos legen og at du får gjort noe med øret, iallfall så du får mindre smerter i første omgang.

Også er jeg jo selvfølgelig spent på blodprøven :popcorn:

Lykke til hos legen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fremdeles håp! Håper det går bra hos legen og at du får gjort noe med øret, iallfall så du får mindre smerter i første omgang.

Også er jeg jo selvfølgelig spent på blodprøven :popcorn:

Lykke til hos legen! :klemmer:

Tusen takk :)

Har visst fortsatt ørebetennelse og den er visst i begge ører.. Fikk ny penicillinkur.

Urinprøven jeg tok der var negativ. Kom ikke som no sjokk. Blodprøven får jeg ikek svar på før på mandag, men tviler på at den viser noe. Om jeg er gravid, så tror jeg at jeg produserer det hormonet (hcg?) sent. Det trodde ikke legen noe på, men det gjorde sykepleieren. Legen sa at det kunne være stress og at "du virker jo stresset.." :fnise:

Får gå å kikke litt mer på den svake streken min jeg.. :fnise:

Så må jeg på jobb. Måtte bare hjemom og oppdatere + å få en pust i bakken. Dette er forferdelig nervepirrende.

Skal og bestille nye billigtester. Har brukt så mye dyre tester nå og håper at en svak strek kan bli sterkere.

Ha en fin dag, jenter :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kenghuru

Uff, dobbelt ørebetennelse hørtes ikke mye godt ut nei. Håper penicilinen funker fort og at du blir fort frisk :klemmer:

Og at du får noe klart svar snart så du slipper å gå slik rundt og lure... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så kjedelig med ørebetennelse da :klemmer:

Du skal ha for trua på positiv test da :fnise:

Jeg hadde gitt opp for LENGST tror jeg - litt mer pessimistisk anlagt enn deg :ler:

Hvis du skimtet et strek etter demontering så kan det jo være et pittelite håp? Hvis det ikke bare er slik an berømt skyggestrek da, men man vet jo aldri.

Gud så spennende! :hoppe:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dobbelt ørebetennelse hørtes ikke mye godt ut nei. Håper penicilinen funker fort og at du blir fort frisk :klemmer:

Og at du får noe klart svar snart så du slipper å gå slik rundt og lure... :popcorn:

Uff så kjedelig med ørebetennelse da :klemmer:

Du skal ha for trua på positiv test da :fnise:

Jeg hadde gitt opp for LENGST tror jeg - litt mer pessimistisk anlagt enn deg :ler:

Hvis du skimtet et strek etter demontering så kan det jo være et pittelite håp? Hvis det ikke bare er slik an berømt skyggestrek da, men man vet jo aldri.

Gud så spennende! :hoppe:

:popcorn:

Er ikke så vond mer den ørebetennelse. Den var utrolig vond, nå er den mest litt plagsom.

Ja, det er ganske slitsomt å ikke vite. Godt å få kommet seg på jobb å få tenkt på noe annet. I morgen reiser vi innenlands og blir borte en overnatting. Likegreit det, nå som jeg bare må gå å vente.

Vet ikke hvorfor jeg er optimistisk, bare føler det på meg. Er nok og fordi jeg har lest om andre i min situasjon. Vet ikke om det var skyggestrek eller ikke. Det er en veldig svak strek som man ser når man vrir på testen.

Det er ikke sånn ta jeg har demontert en CB-test der svaret skal leses av digitalt. Det er en test der de har tatt hardplast rundt stripsen og laget et vindu der svaret skal leses av. Vet at det kan vise streker i digitaltestene som ikke betyr noen verdens ting.

Så nå venter jeg på billigtestene, så jeg kan få tatt og se om streken fortsatt er der.

Huff, synes egentlig ikke han legen var noe hyggelig. Han kome med noen kommentarer jeg ikek likte. Lurte på hvorfor jeg kom, fordi jeg "bare var nysgjerrig" eller skulle ta abort. Høres sikkert ikek så ille ut, men det var måten han sa ting på jeg ikke likte. Er vandt med at legen tar seg på god tid og er hyggelig. Er nok litt bortskjemt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alabama

Synes han du var stressa? :fnise:

Men jeg tror virkelig ikke menn har evnen til å skjønne hvorfor vi blir stressa av sånt, når kroppen tuller og man ikke aner om man er gravid! For det er virkelig stressende! :Nikke: Og alle disse symptomene man har som ikke viser seg å bety noe likevel når mensen kommer.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han du var stressa? :fnise:

Men jeg tror virkelig ikke menn har evnen til å skjønne hvorfor vi blir stressa av sånt, når kroppen tuller og man ikke aner om man er gravid! For det er virkelig stressende! :Nikke: Og alle disse symptomene man har som ikke viser seg å bety noe likevel når mensen kommer.. :klø:

Ja, det synes han :ler: Tenkte faktisk akkurat det samme. Han har da aldri fått føle dette på kroppen, så hvem er han til å si sånn? Når det er sagt, så er jeg ikek helt god nå. Merker jeg er psykisk sliten. Har hjertebank og høy puls. Det som er fint når mansen kommer er at da kan man endelig slappe av. Ikke sånn som nå der man blir helt :bond:

Jeg kan bli litt sånn at jeg går på repeat. Tenker det samme om og om igjen. Så eskalerer det bare og jeg blir helt sprø. Helt til jeg gjør et eller annet for å få det ut av systemet. Her merker jeg at jeg må ha et svar for å få dette ut av systemet.

Mannen så for øvrig streken han og nå, men det ble som sagt såpass synlig ganske sent. Før det måtte det mer granskning for å se den. Prøvde ta bilde, men fikk det ikke fokusert nok.

Er veldig glad for at jeg skal reise bort med jobben nå. Da blir vi borte fra onsdag til torsdag, noe som betyr at jeg ikke får testa før på fredag. Og godt er det. Da har forhåpentligvis testene kommet i posten og.

Jeg må bare beklage prøvegalskapen min. Er fullt klar over det, men klarer ikke helt å slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test på dagen 9DPO (sa det bare ikke til dere :fnise: ), og den så negativ ut, så jeg la den bare fra meg. Men dagen etter, da jeg testet på nytt, så jeg streken på den første.

Men, det trenger jo ikke bety noe, dessverre. Synes du bør teste igjen i morgen uansett. Heier på deg, jeg! :duskedame:

Har ikke rukket å sende deg den pakken jeg skulle, beklager det. Jeg har vært helt i ørska i flere dager og mannen har jobbet mye. Skal gjøre det i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test på dagen 9DPO (sa det bare ikke til dere :fnise: ), og den så negativ ut, så jeg la den bare fra meg. Men dagen etter, da jeg testet på nytt, så jeg streken på den første.

Men, det trenger jo ikke bety noe, dessverre. Synes du bør teste igjen i morgen uansett. Heier på deg, jeg! :duskedame:

Har ikke rukket å sende deg den pakken jeg skulle, beklager det. Jeg har vært helt i ørska i flere dager og mannen har jobbet mye. Skal gjøre det i morgen!

Får ikke testa før til fredag nå. Har bestilt nye billigtester. Takk for heing :klemmer:

Du trenger forsåvidt ikke å sende testene før jeg vet om jeg trenger dem eller ikke ;) Kanskje noen andre vil ha dem, så slipper du vente på hva som skjer med meg. Har ikke førsterett på de testene dine :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...