Nótt Skrevet 8. desember 2011 #3681 Del Skrevet 8. desember 2011 Mus er da ikke så farlig, det er verre når man får beskjed om at det har gått fra mus til rotter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #3682 Del Skrevet 8. desember 2011 Fantastiske besteforeldre. Ja, de er helt supre! Og det var de som kom og lurte på om det ikke var mulig at guttene kunne komme å være hos dem. De koser seg sånn når de får ha guttene helt for seg selv. Mamma er helt oppslukt, men det er pappa som er "verst", han dropper måltider m.m. for å slippe å legge fra seg ungen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #3683 Del Skrevet 8. desember 2011 Mus er da ikke så farlig, det er verre når man får beskjed om at det har gått fra mus til rotter. Vil ikke tenke på det, vil ikke tenke på det, vil ikke tenke på det! *holder seg for ørene-smiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 8. desember 2011 #3684 Del Skrevet 8. desember 2011 Ja, de er helt supre! Og det var de som kom og lurte på om det ikke var mulig at guttene kunne komme å være hos dem. De koser seg sånn når de får ha guttene helt for seg selv. Mamma er helt oppslukt, men det er pappa som er "verst", han dropper måltider m.m. for å slippe å legge fra seg ungen! Herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 8. desember 2011 #3685 Del Skrevet 8. desember 2011 Vil ikke tenke på det, vil ikke tenke på det, vil ikke tenke på det! *holder seg for ørene-smiley* Neida, er nok bare søte små mus Kjøp deg en sånn høyfrekvent-dings som en setter i en stikkontakt. De skal vist vere effektive mot mus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. desember 2011 #3686 Del Skrevet 8. desember 2011 Herlige besteforeldre som ikke kan få nok av gutta Kos dere med bytur og hotell opphold Mus *usj* håper dere får bukt med de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 12. desember 2011 #3687 Del Skrevet 12. desember 2011 Håper det ble ei fin helg for dere og for besteforeldrene! Det er så herlig å se foreldre bli betatt i gullene våre. Hvordan gikk det å være fysisk borte fra guttbassene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 12. desember 2011 #3688 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg leser stadig her, men jeg er helt håpløs på å legge igjen spor for tiden. Det er så trivelig å lese om dagene deres! Håper musefellene gjør jobben sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 13. desember 2011 #3689 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg leser stadig her, men jeg er helt håpløs på å legge igjen spor for tiden. Det er så trivelig å lese om dagene deres! Håper musefellene gjør jobben sin! Som jeg skulle sagt det selv! Men jeg leser ofte da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #3690 Del Skrevet 14. desember 2011 Og jeg er sløv til å oppdatere selv også. Status på buret: En mus fanget og tre dager uten fangst. Kanskje det bare var den ene? Ellers så er det mest spennende for tida at vi endelig har vært i kontakt med et par snekkere. De skal komme innom for en prat og en kikk, og så skal de lage noen tegninger og forslag til ombygging av huset. Er så speeeent! Forresten, i dag er jeg skikkelig husmor og lager saltkjøtt med kålstappe og løksaus til middag. Aldri gjort det før, men det lukter skikkelig godt på kjøkkenet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. desember 2011 #3691 Del Skrevet 14. desember 2011 Middagen høres god ut Nilla, men jeg må inrømme at jeg er glad for å slippe lukten Herlig med en mus i minus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #3692 Del Skrevet 14. desember 2011 Ja, kraftig matlukt er kanskje ikke din favoritt for tida, Pusilus. Ellers så må jeg få sagt at det var deilig å ha litt alenetid som par i helga, godt å være bare kjærester. Men på søndagsettermiddagen var vi begge helt på tuppa etter å få hjem guttene! På turen utover for å hente de snakket vi bare om hvor godt det skulle bli å holde, snuse, klemme og kose med hurraguttene! Man blir helt avhengig! Men Trondheim i nysnø anbefales som kjæresteby altså. Å rusle gjennom de smale gatene på Bakklandet mens det daler tunge snøflak, ubeskrivelig koselig! Sånt gjør godt for kjærligheten. Og kvelden avsluttet vi i senga, med marsipan, potetgull og reprisen av håndballkampen på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 14. desember 2011 #3693 Del Skrevet 14. desember 2011 Kjærestetid er viktig - også mens hurraguttene er små. Kjekt å få øvd på å lage hurrajenter også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. desember 2011 #3694 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Koselig med kjærestetur Postmannen kom til meg i dag Lukter generelt er vel ikke min ting for øyeblikket Endret 14. desember 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 14. desember 2011 #3695 Del Skrevet 14. desember 2011 Høres ut som du og mannen er flinke til å ta vare på hverandre. Er så viktig å være kjærester oppi dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #3696 Del Skrevet 15. desember 2011 Kjærestetid er viktig - også mens hurraguttene er små. Kjekt å få øvd på å lage hurrajenter også Ble vel et par øvingsrunder og ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #3697 Del Skrevet 15. desember 2011 Høres ut som du og mannen er flinke til å ta vare på hverandre. Er så viktig å være kjærester oppi dette Ja, vi er litt obs på det også. Kan vel være noe med det at vi var bare oss to i over 10 år før hurraguttene kom, og har vært veldig vant til å være bare oss to og. Men uansett så tror jeg at både barn og foreldre har godt av at foreldrene setter at tid til litt voksentid. Energiboost for forholdet = mer opplagte foreldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 16. desember 2011 #3698 Del Skrevet 16. desember 2011 Kos med kjærestehelg - skjønner også dere lengtet etter godgutta på slutten . Saltkjøtt er så deilig! Hva slags kjøtt bruker du? Det står på too do lista - men har ikke kommet så langt at jeg vet hva slags kjøtt jeg må kjøpe . Krysser for at det bare var ei mus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 16. desember 2011 #3699 Del Skrevet 16. desember 2011 Så herlig med kjærestehelg! Viktig å ta seg tid til sånt. Tusen hjertelig takk for det nydelige julekortet, Nilla! Gutta dine er alldeles skjønne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 16. desember 2011 #3700 Del Skrevet 16. desember 2011 Tusen takk for nydelig kort med nydelige bilder av nydelige gutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå