Gå til innhold

Oups... En liten luring på vei!


bizzy

Anbefalte innlegg

Gjest faerytale

Huff så skummelt! :redd: Jammen meg bra at det går såpass bra med dem da :)

Og jeg er helt enig med deg - ikke la ham sette seg på motorsykkelen igjen! ...liker ikke sånt jeg...

Stoooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra det ikke ble noe mer enn brudd da, men uff så skummelt ja..

:klem:

Ubeskrivelig faktisk... Enda litt i sjokk jeg, har i allefall en litt tung dag. Tar på det her... Overskuddet er som blåst bort og allerhelst ville jeg vært hos mannen det meste av tiden, men det er jo helt umulig desverre :tristbla:

Huff, for en skummel opplevelse :tristbla: Enda godt at det gikk såpass bra som det gjorde, og skjønner veldig godt at du ikke ønsker han skal kjøre noe mer motorsykkel på noen år ja.

Håper du iallefall har fått sovet bittelitt i natt :klem:

Nei, kommer ikke til å tørre å la han kjøre mer med det første... Det er her mer enn nærme nok katastrofe til at jeg tør å ta sjansen igjen. Helt ufattelig å tenke på hvor flaks de hadde og hvor lite som skulle gått anneledes, og jeg plutselig hadde vært igjen alene.. Men sånne tanker skal jeg legge vekk!!! Det gikk jo bra!!!

Søvn har det blitt lite av, altfor mange tanker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeei, uff da!! Skjønner du ble redd, og er ute av deg :klem: Så forferdelig.... Men kjempebra at det tross alt gikk bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå må joeg nok innrømme at jeg syns ufattelig synd på meg selv :sjenert: Ser ikke helt hvordan jeg skal få dagene til å gå opp neste uke... Mannen blir jo på sykehuset i allefall til Onsdag, og når han kommer hjem så er det jo nyoperert og ganske så inhabil :roll: De har utsatt operasjonen på grunn av hevelser så den skjer i allefall ikke før tirsdag, evnt senere :(

Også jeg som trodde jeg skulle få han hjem i dag... Ble som et skikkelig slag i trynet å få vite at nei, de kunne ikke operere nå, men må vente noen dager. Jeg VIL ha mannen min hjem!!! Ja jeg vet at han ikke kan hjelpe med noe, men det er ikke det, jeg vil ha han her!! Jeg vil prate høl i hue på han, jeg vil kose med han og ikke minst jeg vil sove ved siden av han :yvonne: Nå er jeg bare tom og trist.. Men det kan jeg jo bare tillate meg når barna sover/leker på rommet. Så da blir nedturen så lang når jeg endelig kan tillate meg litt surmuling og selvmedlidenhet :snurt: Må se om det er noen naboer hjemme snart, og om jeg ikke kan få sneket meg til litt barnevakt for de to minste... Kan ikke ta med to potte forkjøla unger til kirurgisk avd. Det hadde vært dårlig gjort. Men eldstemann er frisk igjen og kan være med en tur til pappa. Selvom jeg egentlig gjerne skulle gått helt selv ;)

Vel det går jo bra, han kommer til å bli helt frisk igjen etterhvert selvom han nå ikke ser noe særlig pigg ut. Det værste er jo egentlig ikke beina, men det at han er så mørbanket at han sliter med å bevege seg i det heletatt.. Nakken har fått hard medfart, men ingenting er ødelagt i allefall ikke synlig. Jeg krysser alt for at han ikke skal ha fått noe viplasj eller noe slikt noe. Men blir nok litt fysioterapi i tiden fremover før han klarer å bevege seg normalt igjen.

Nå er svogeren min på vei, og huset er ganske bombet, og gulvet kan vel snart heller kalles sandkasse... Men her sitter jeg. Orker ikke - gidder ikke - passer mæ ikke - raker dæ ikke - osv..

Vel, føler meg ikke så veldig positiv akkurat nå, men etter 4 dager alene må jeg innrømme at jeg virkelig så frem til at mannen skulle komme hjem i dag, fortrinnsvis uten skrammer og etter en flott tur.. Men slik ble det nå ikke. Og jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvordan jeg skal orke 4 dager til.. Er jo ikke slik at jeg ikke er litt trøtt og småkvalm av den lille rakkeren i magen heller, og alt i alt så begynner det å bli litt i overkant for meg nå :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke noe hyggelig lesning!! :klem:

Det var godt det ikke gikk værre en det gjorde, men forstår godt at dette var mer enn skummelt.

Jeg hadde nok gjort det samme: nektet motorsykkel til barna var store. :)

Håper alle tre kommer seg fort igjen uten langvarige problemer. Vanskelig å vite hva jeg skal skrive, men du er et så positivt menneske at du klarer nok å se rasjonelt på dette. Vi kan aldri styre hva som skal skje eller ei, men en positiv tankegang hjelper på det meste. Selv om det ikke alltid er like enkelt.

Sender mange tanker til dere alle! :klemmer:

Tusen takk for koselig melding!

Men må innrømme at akkurat nå føler jeg meg ikke veldig positiv. 4 nye dager alene, samt jobb hver dag i tilleg ser akkurat nå ganske uoverkommelig ut. Men det ordner seg nok! Pleier av en eller annen grunn det. Men i dag er en tung dag, hvor jeg allerhelst skulle hatt mamma og pappa i nærheten. Så jeg kunne vært på sykehuset og de passet barna. Men akkurat nå er mamma og pappa i Paris så det lar seg dårlig gjøre... Kanskje mamma kommer i løpet av Onsdag når de kommer hjem, men er jo uansett 6 timer med bil unna. Men jeg håper hun kommer!

Huff så skummelt! :redd: Jammen meg bra at det går såpass bra med dem da :)

Og jeg er helt enig med deg - ikke la ham sette seg på motorsykkelen igjen! ...liker ikke sånt jeg...

Stoooor :klemmer:

Blir nok lenge til neste tur på motorsykkel ja.. Men nå er jo sykkelen helt ødelagt og dress og sko klippet i stykker så da blir det vanskelig. Men allerhelst ser jeg at han venter til barna blir store!!!!

Neeeeei, uff da!! Skjønner du ble redd, og er ute av deg :klem: Så forferdelig.... Men kjempebra at det tross alt gikk bra!

Vi har jo faktisk vært utrolig heldige, selv om det ikke føles slik akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, det hørtes dramatisk ut. Men kjempebra at det gikk så bra som det gjorde. Noe annet ville jo vært forferdelig. Skjønner at de neste dagene virker uoverkommelig, men det skal nok gå bra på et vis. :)

:klem:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da, det hørtes dramatisk ut. Men kjempebra at det gikk så bra som det gjorde. Noe annet ville jo vært forferdelig. Skjønner at de neste dagene virker uoverkommelig, men det skal nok gå bra på et vis. :)

:klem:

Det ordner seg som regel!!! Og nå er jeg i mye bedre humør og ser litt lysere på ting ;) Varer ikke så lenge de down-periodene heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Herlighet, så ekkelt med ulykken! :overrasket: Enda godt at det gikk så bra som det gikk, hvis du skjønner ... Håper du får noen til å passe barna så du får kommet deg på sykehuset til mannen, og at han kommer snart hjem igjen. :jepp:

Håper det går bra med deg og de tre små! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: :hjerte: :hjerte: Mannen min :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Da har jeg vært og besøkt mannen min en tur i dag også!!! Har mange gode og snille naboer og venner som virkelig stiller opp for oss nå som vi trenger det! Så da hadde jeg barnevakt i tre timer, men tre timer går jaggu fort ;) Var så utrolig deilig å se mannen igjen!! Nå begynner han å se ut som seg selv igjen, og vi fikk kost oss masse sammen. Dvs går jo ikke an å røre han så masse, men noen små kyss og mange klemmer går så lenge man ikke er nær noen andre plasser :fnise: Stakkar! Men satt i stressless med tærne inntil siden hans og han strøk meg på leggene, tror ikke jeg har hatt det så fint på lenge! Og i dag orket han å prate masse også :yvonne: Var utrolig vondt å dra, men barna skulle i seng og det er både barnehage og jobb i morgen tidlig :roll: Hadde vært godt med fri og muligheten til å hente seg inn igjen litt i løpet av dagen, men det er ikke akkurat aktuelt. Her er jeg ny i jobben og har allerede vært mer borte enn på jobb :sjenert: Først 3 uker med vannkoppsyke barn, så Jonas på sykehus og hjemme noen dager, så har det vært planleggingsdager, og nå syk mann og barn som skal hentes i barnehagen innen 17 og jeg som egentlig skal jobbe til 17 hver dag :roll: Godt de er forståelsesfulle og veldig greie med meg på jobben!! Nå må de jo gi meg fri Onsdag for da har jeg senvakt og det er jo komplett umulig å få til :roll: Får ta det igjen når alle er friske igjen sånn ca etter jul en gang :tunge1:

Men jeg har det mye bedre og er mitt vanlige ganske så fornøyde selv ;) Utrolig hvor mye noen timer med koselig tid hos mannen gjør!

Er i allefall ikke i tvil om at jeg har funnet mannen i mitt liv, og slike ting som dette bekrefter det jo bare mer for oss begge :yvonne: Sammen skal vi bli gamle og sitte på en benk i parken og holde hender, dele et eple å se tilbake på dette med tross alt gode minner :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Herlighet, så ekkelt med ulykken! :overrasket: Enda godt at det gikk så bra som det gikk, hvis du skjønner ... Håper du får noen til å passe barna så du får kommet deg på sykehuset til mannen, og at han kommer snart hjem igjen. :jepp:

Håper det går bra med deg og de tre små! :klemmer:

Veldig ekkelt og jeg forstår veldig godt hva du mener ;) Jeg kom meg til mannen og er et nytt menneske!!! Har så mange gode venner og fantastiske naboer som virkelig stiller opp for oss nå som vi trenger det!!!! Vi er utrolig heldige :)

Mannen blir nok liggende på sykehuset frem til Fredag eller Søndag, litt kjipt, men han blir i allefall tatt godt vare på! Og er foreløpig på enerom så jeg kan komme å gå når det passer! Veldig greit når det er litt greit å kunne ta barnevakt når noen har mulighet og ikke måtte ha mellom den og den tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i allefall ikke i tvil om at jeg har funnet mannen i mitt liv, og slike ting som dette bekrefter det jo bare mer for oss begge :yvonne: Sammen skal vi bli gamle og sitte på en benk i parken og holde hender, dele et eple å se tilbake på dette med tross alt gode minner :rødme:

Åh - dere er så søte, vennen!!! :yvonne: Har ikke så mange flere kloke ord enn det som allerede er sagt om ulykken - men dette måtte jeg kommentere! Dere er et flott par, og har en flott familie - og folk rundt dere stiller opp, og det sier like mye om dere som om dem!

Du er skjønn vennen, jeg savner deg og jeg skulle ønske vi fortsatt bodde i samme by... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Ville bare si at jeg synes du takler dette kjempebra! :) Du har virkelig en stayer-evne uten sidestykke, det må jeg si!

Og ingenting er bedre enn å få bekreftet at man har funnet mannen i sitt liv!

Synd at han må være så lenge på sykehuset, men det er bedre at han er der i den tiden slik at han får den hjelpen han trenger enn å måtte dra hjem og hangle i lang tid. :happy:

Håper du får sovet litt til natta nå.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh - dere er så søte, vennen!!! :yvonne: Har ikke så mange flere kloke ord enn det som allerede er sagt om ulykken - men dette måtte jeg kommentere! Dere er et flott par, og har en flott familie - og folk rundt dere stiller opp, og det sier like mye om dere som om dem!

Du er skjønn vennen, jeg savner deg og jeg skulle ønske vi fortsatt bodde i samme by... :klemmer:

:grinele: Nå ble jeg rørt vennen!!!!

Savner deg også! VELDIG!!! Leit at det ikke lenger er like lett å treffes en gang i blandt ;) Men når mannen er frisk igjen har han lovet meg en alenehelg! Kanskje jeg skal ta meg en tur til Bergen å hilse på kjente!! Det hadde vært noe det ;) Blitt altfor lenge siden sist nå! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare si at jeg synes du takler dette kjempebra! :) Du har virkelig en stayer-evne uten sidestykke, det må jeg si!

Og ingenting er bedre enn å få bekreftet at man har funnet mannen i sitt liv!

Synd at han må være så lenge på sykehuset, men det er bedre at han er der i den tiden slik at han får den hjelpen han trenger enn å måtte dra hjem og hangle i lang tid. :happy:

Håper du får sovet litt til natta nå.

:klem:

Takker for enda fler komplimenter ;) Koselig og veldig godt når ting ikke går helt slik man skulle ønske.. Selvom utviklingen nå er flott. Vi skulle bare aldri vært i denne situasjonen i utgangspunktet, hvis jeg hadde hatt noe jeg skulle sagt ;)

Kjipt at han blir så lenge på sykehuset, men det er jo ikke uten grunn så det er jo egentlig bra.. Bare kjedelig!!

Foreløpig sover barna søtt, så jeg håper det varer til vekkerklokken ringer i morgen. Gruer meg litt til morgenen. Jeg skal fikse meg selv, alle skal ha klær og frokost, og barna må være levert i barnehagen innen 8.15 så jeg rekker jobb.. så må jeg gå en time før fra jobb for å rekke å hente de innen normal tid :P Tror det er greit at jeg må få fri onsdag jeg! Tror jeg trenger den dagen, både til å sove litt og kunne besøke mannen på dagtid :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye klokt å si, det eneste jeg vil si er at jeg skulle ønske jeg hadde slik ro som deg. Du tar ting med slik fatning at jeg blir helt fasinert:)

Kom deg gjennom denne uken nå så kommer han hjem til deg. Du virker som et fantastisk menneske:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes til dramatikk du skal takle på en uke, da! :tristbla:

Men godt å høre at det tross alt går bra med mannen din! :)

Hverdagen din er virkelig inspirerende lesing! Utifra det jeg kan tyde her, håper jeg at jeg blir en like flink mamma som deg! :klemmer: Kjenner faktisk at jeg får lyst til å komme hjem til dere og hjelpe deg! :gjeiper:

God bedring til mann og barn! Og en god dag til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fryktelig trist å lese om ulykken :klemmer: Men veldig bra at det gikk så bra som det gjorde, og det ser ut til at du klarer deg, selv om det blir slitsomt. En forståelsesfull og fleksibel arbeidsgiver er gull verdt!

Håper du klarer deg igjennom uken uten alt for mange tunge perioder, og at mannen snart er hjemme hos deg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla, så godt det gikk bra med mannen din :klem: Er selv ihuga motorsykkelentusiast, både jeg og mannen, men merker at jeg har blitt mye mer reservert etter at vi ble foreldre.

Håper du kommer deg gjennom uka greit, og at mannen snart kommer hjem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg ikke hadde ventet at du skulle åpne gravid-dagbok her nå Bizzy :sjokkert: Men GRATULERER så masse !!!!

Sist jeg var innom å kommenterte noe hos deg så var jeg kanskje Ann78, og det begynner å bli en stund siden....

Men.... Du er jammen tøff Bizzy ! Gleder meg stort til å kunne komme innom her å lese hos deg fremover, du er jo positiviteten sjøl !!!

Trist å lese om ulykken :sukk: håper det går bra med dem og at du snart får mannen hjem :hjerte:

:klem: God Helg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...