Gå til innhold

Oups... En liten luring på vei!

bizzy

Anbefalte innlegg

Gjest faerytale

Gratulerer med jobb til mannen og flytting! :nigo: Kan tenke meg det skal bli herlig å komme nærmere familien :) Når blir det flytting da?

Og lykke til med racerdagen i dag!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: Gratulerer så masse til mannen med jobben og så spennende med flyttingen. Er et pes å flytte men så deilig å komme frem.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy at dere flytter!!! Når flytter dere da?

Blir spennende å høre hvordan det gikk på UL! :)

Forresten..Hva er det med barn og spising av deig? Jeg var vill etter bolledeig da jeg var liten, men ikke nå lenger. Smaker ikke en gang på det når jeg baker boller nå..

Blir vel flytting i løpet av Januar, så nå henger jeg på finn.no så ofte jeg kan. Men det er ikke mange hus der ute med 6 soverom :sjenert: Kan da ikke skjønne det :fnise: Greit nok vi klarer oss med 5, men skulle så gjerne hatt et leke/treningsrom til hjelpemidler og treningsutstyr som Jonas har lassevis med..

Lenge til ul enda, ikke før 4.februar, så da må jeg jo nesten flytte den til nytt sykehus. Hmmm, så var det det å bestemme hvor man skal bo da :fnise: Har bestemt oss for tre områder som er aktuelle så håper vi at det perfekte huset kommer i løpet av desember/januar :tommelsmil:

Tror de fleste barn elsker deig, i allefall Jørgen og Vilde. De fleste vokser det vel av seg, likte deig da jeg var liten, men klarer det ikke nå... Mannen derimot er nesten like ille som barna :overrasket:

Nå har de begynt å ha på snuppa mi seler i barnehagen og. Og ikke bare sånn rundt livet, men sånne som går over skuldrene og :fnise: Hun er så tynn at de som bare går rundt livet, kommer hun seg ut av med en gang. Og da er det det rett opp på bordet ;)

Lykke til med den hektiske uka du står foran :klem:

He he, Vilde har hatt seler hele tiden... Og alltid med stropper over skuldrene, men marken klarer å vri seg ut av det meste :roll: Hun vikler ut armene og reiser seg enkelt og greit ut av selen, og ja den er stram.. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg... Lime henne fast til setet kanskje :klø:

Uka har ikke vært like hektisk som den skulle, men kommer til å bli veldig hektisk de siste tre dagene... Har nemlig hatt Jørgen hjemme fra barnehagen mandag og tirsdag :roll: Syns vi hadde hatt vår dose syke barn på en stund, men det var visst feil. Jørgen våknet med feber og forkjølelse mandag, men i dag er han feberfri. Fremdeles hjemme og fremdeles forkjøla, men alikevel frisk. Så i morgen blir det barnehage så må jeg brette opp ermene å jobbe som en tornado hele dagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi! Store nyheter her! Får sende deg en sms, lillebror er lei av å ligge på armen og nette nå...

Klem!!

Store nyheter ja!!! Nå hadde det passet fint om dere fremdeles hadde bodd der dere bodde for en stund siden...

:klemmer:

:hoppe: Gratulerer så masse til mannen med jobben og så spennende med flyttingen. Er et pes å flytte men så deilig å komme frem.

Takk takk!! Deilig med den sikkerheten dette gir!! Og ikke minst en arbeidstid som er nesten unormalt normal i dette yrket :hoppe: Skal bli så utrolig deilig å endelig ha ferier som er ferier og kvelder som er forbeholdt familien :hjerter: Gleder meg til å kunne spise middag uten en pc på bordet :fnise:

Blir utrolig pes å flytte, både langt også så masse mennesker :fnise: Nå skulle jeg ønske at vi levde litt mer minimalistisk!!! Har fått første tilbud på flyttebil til den nette sum av 45.000 :overrasket: Tror vi skal sjekke litt mer rundt gitt, for om dette er gjengs pris så tror jeg vi leier lastebil og betaler en venn med lastebillappen for å kjøre :sjenert:

Men nå blir det jo automatisk en skikkelig oppryddning i alt vi har, og det gjør nok ingenting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puhh, rent sliten jeg, etter å ha sett håndballkampen :puh: De hadde jo ikke trengt å gjøre det så spennende, er jo nesten farlig for gravide damer jo :fnise:

Jørgen fikk sjokolademelk og tegnesaker i håp om å få se litt av kampen med fri fra "hvorfor" spørsmålene :roll: Hjalp litt, men ikke veldig mye!

Ellers så har mannen styremøte i dag, så vi er litt spente på hvordan det blir fremover. Ser ut til at han har jobb ut desember, og at det nå blir en måned uten inntekt i januar før han starter i ny jobb i løpet av februar. Blir ikke akkurat fete av dette siden han har hatt forhåndsbetalt lønn... Så i realiteten blir det to måneder uten lønn. I og med at firmaet legges ned så er det heller ikke muligheter for å få feriepengene til neste år heller, kjipt for da blir det trukket skatt :snurt: Hadde vært mye kjekkere å få de skattefrie i januar!

Gleder meg veldig til å komme nærmere mamman min!!! Og selvfølgelig også resten av familien! Blir nesten litt rart, nå har jeg jo bodd minimum 6 timers biltur unna familien min i 11, snart 12 år!! Tenk, snart kan vi reise på dagsbesøk til hverandre :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest faerytale
Puhh, rent sliten jeg, etter å ha sett håndballkampen :puh: De hadde jo ikke trengt å gjøre det så spennende, er jo nesten farlig for gravide damer jo :fnise:

Heeeelt enig! :jepp: Også måtte jeg jo gråte litt på slutten når de hadde vunnet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jobb til mannen og flytting! :nigo: Kan tenke meg det skal bli herlig å komme nærmere familien :) Når blir det flytting da?

Og lykke til med racerdagen i dag!!! :klemmer:

Oj, hadde visst oversett denne isted ;)

Takk takk!! Skal bli utrolig godt å komme nærmere familien!! Tenk straks 12 år siden sist jeg bodde i ok avstand så vi kunne treffes litt oftere!! Det er leeenge det!

Ble absolutt ikke noe racerdag... Men er helt svett i ørene av en helt ekstremt pratsom 4 åring :roll:

Heeeelt enig! :jepp: Også måtte jeg jo gråte litt på slutten når de hadde vunnet :fnise:

Litt deilig når slike kamper heldigvis går riktige veien, hadde blitt utrolig irritert og sur om de hadde tapt altså :sjenert: Engasjert jeg?? .... Neidahh :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flytting! :biggrin: Krysser fingrene for at dere finner et hus som er perfekt. :)

Angående deig er jeg ganske ille selv ... Elsker å maule det meste av deig, og annen middagsmat egentlig ... :sjenert: Før jeg ble vegetarianer brukte jeg å maule rå kjøttdeig ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Gratulerer med flytteplanene! :happy: Dette blir spennende fremover!

Får håpe dere får tak i en billigere flyttebil-løsning, for den summen der var svimlende!! :dåne:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: Før jeg ble vegetarianer brukte jeg å maule rå kjøttdeig ... :sjenert:

:sjokk: :sjokk:

Er ikke dette farlig?? Dessuten kan jeg ikke forstå at det kunne ha smakt godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flytting og ny jobb! Blir sikkert kjekt for dere alle sammen :)

Ellers vil jeg bare ønske deg og alle dine en skikkelig flott jul og et godt nyttår! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk: :sjokk:

Er ikke dette farlig?? Dessuten kan jeg ikke forstå at det kunne ha smakt godt..

:fnise: Jo, jeg tror det er det ... Det er iallfall det folk har sagt til meg ... :sjenert:

Jeg syntes, den gangen, at det var godt- mye bedre enn etterpå da kjøttkakene var stekt ... :sjenert:

=====================================================

God jul,bizzy!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

:vinke:

Joda, jeg lever ;) Men det gjør desverre ikke datamaskinen min :sur: Håper jeg kan få den reparert på reklamasjonstid... Har satt mannen på oppgaven!

Ellers har vi hatt en koselig jul, men desverre med masse sykdom :roll: Startet med oppkast før jul, så kom forkjølelsen og deretter oppkastrunde nr.2, og selvfølgelig på hele gjengen :klaske:

Graviditeten bare flyr avgårde og nå er jeg plutselig i uke 24 eller 25 :flau: Har visst helt mistet tellingen også :fnise: Nå hopper og danser magen når veslefrøkna har fest, og selvfølgelig fortrinnsvis midt på natta når jeg helst skulle ha sovet! Men denne lille rakkerungen klarer jeg ikke å sove igjennom sparkene på :hjerter:

I dag er det tilbake til hverdagen, barna er i barnehagen og jeg skal styre og ordne litt i klær og stasj som mannen skal ta med seg oppover i første flytterunde på Torsdag allerede :overrasket: Vi har ikke fått noe sted å bo enda, men starter så smått å okkupere kjellere og loft hos familien :fnise: Må tømme huset litt før visninger og salg! I går var første person på døren og hørte om det er sant at vi skal selge, de har nemlig lyst på huset og rykket ikke i et øyenbryn da vi nevnte prisen ;) Så dette blir spennende!!!! Og samtidig litt trist! Jeg er sååååå glad i naboene og utsikten min.. Skulle gjerne ha flyttet med meg noen mennesker og utsikten, men det går nok ikke :( Jaja, mjøsa er fin den også!

Mannen skal på visning fredag, så det blir spennende! Huset har ikke utsikt, men ligger i boligfelt og i riktig skolekrets ;) + Det har jo faktisk 7 soverom :hoppe: Og nei, vi skal ikke fylle de med flere barn enn de vi allerede har og venter ;)

Kommer sterkere tilbake når jeg igjen har fått den lille røde ekstrakjæresten oppe å gå igjen ;) Mannen sin pc er som regel ganske opptatt med diverse modellgreier og styr, så den får jeg sjelden låne lenge av gangen, mannen min er nemlig pittelitt nerd :fnise: Men selvfølgelig verdens beste :hjerter_rundt:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...