Minnimusepus Skrevet 30. mars 2010 #681 Del Skrevet 30. mars 2010 Ohh, så spennende. Venter i spenning på neste oppdatering, da har kanskje babyen kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 30. mars 2010 #682 Del Skrevet 30. mars 2010 Å herregud, så utrolig gøy! Kommer jeg til å få sove inatt da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad tante Skrevet 30. mars 2010 #683 Del Skrevet 30. mars 2010 Å herregud, så utrolig gøy! Kommer jeg til å få sove inatt da tro? Jeg skal ikke sove hvertfall før dette er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. mars 2010 #684 Del Skrevet 30. mars 2010 Må innom støtt og stadig, og nå er det jo i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 30. mars 2010 #685 Del Skrevet 30. mars 2010 Det er bra glad tante, du har å sitte vakt ved data'n med mobilen i fanget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. mars 2010 #686 Del Skrevet 30. mars 2010 Så spennende det er her nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 30. mars 2010 #687 Del Skrevet 30. mars 2010 Dette er ultra-spennende! Har nærmest holdt vakt over dagboken her de siste dagene. Så til de grader at natt til i dag, drømte jeg at samboeren var gravid. Han var søt, da, med baby-mage og greier, bekymret over hvor vondt det kom til bli med rier, og sånt. Men ja, tror nok jeg kan skylde på spenningen i dagboken her for sånne drømmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 30. mars 2010 #688 Del Skrevet 30. mars 2010 :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 30. mars 2010 #689 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Oioi! Har hun kommet nå eller? Endret 30. mars 2010 av Kirin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad tante Skrevet 30. mars 2010 #690 Del Skrevet 30. mars 2010 Oioi! Har hun kommet nå eller? TIL ALLE JENTER HER Sunny har fått seg ein liten Prins Hun skriver det ble en rask vannfødsel, en fantastisk opplevelse. Jeg har bedt om bilde så håper det kommer snart Dette er heeeeelt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 30. mars 2010 #691 Del Skrevet 30. mars 2010 GRATULERER SÅ UTROLIG MYE, VENNEN........ Dette har dere sett frem til lenge.... nyyyyyt tiden og kos dere masse...... :rødme: :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 30. mars 2010 #692 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) . Endret 25. oktober 2010 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 30. mars 2010 #693 Del Skrevet 30. mars 2010 Ååå! Hurra! Jeg tippa rett, og deler bursdag med solgutten! Herlig! HURRA! HURRA! HURRA! For Sunnybabyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 30. mars 2010 #694 Del Skrevet 30. mars 2010 GRATULERER MED GUTTEN!!!! Kjempeglad på deres vegne, Sunny! Tenk, så etterlengtet og ønsket som han har vært. Og nå er han her! ENDELIG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. mars 2010 #695 Del Skrevet 30. mars 2010 Gratulerer med en HURRA!!! Bomma på kjønn jeg da... men klarte nesten dagen... du skulle ha knipi til over tolv Neida.... Gratulerer så mye. Håper vi er så heldige og få se et bilde av han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 30. mars 2010 #696 Del Skrevet 30. mars 2010 Oi! Det gikk fort!!! Gratulerer så mye med en gutteSun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 30. mars 2010 #697 Del Skrevet 30. mars 2010 GRATULERER! Tenk, en liten solskinnsmann har sett dagens lys! Gu så herlig! Fort og fint(?) også. Håper alt er bra med dere begge (og pappaen og søsteren da). Hurra for babysun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad tante Skrevet 30. mars 2010 #698 Del Skrevet 30. mars 2010 GRATULERER! Tenk, en liten solskinnsmann har sett dagens lys! Gu så herlig! Fort og fint(?) også. Håper alt er bra med dere begge (og pappaen og søsteren da). Hurra for babysun! En siste oppdatering fra Glad tante, vi sover ikke enda vet dere Fikk melding fra ei overlykkelig Sunny. Gutten veier 3580 g og er 52 cm lang. Kan vel ikke bli bedre dette? God natt fra Glad Tante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 31. mars 2010 #699 Del Skrevet 31. mars 2010 Så utrolig flott! Gratulerer så masse med den lille skjønne kjære Sunny! :rødme: Dette er stort. Også så greit som fødselen må ha vært da.. Fort gjort! Kos dere med den lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. mars 2010 #700 Del Skrevet 31. mars 2010 PC-fri kveld, og så går du hen og FØDER?! :dåne: Gratulerer så masse med ein liten solskinsgut! Endelig - etter den lange ventetida. :rødme: Og så flott at du fekk ein så fin fødselsopplevelse. Og eg er så rørt og glad på dine, mannens, Veslas og BabySuns vegner at eg ikkje kunne bry meg mindre om at eg bomma fullstendig på både dato og kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå