Minnimusepus Skrevet 27. mars 2010 #641 Del Skrevet 27. mars 2010 Åh, her er det jo ikke videre spennende om dagen da Om du får det til så vil jeg også gjerne ha tilgang igjen, gøy å se på magebilder og kanskje bilder av babysun om (noen dager?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #642 Del Skrevet 27. mars 2010 Eg bomma visst veldig på tippinga... Men nå kan eg iallfall slenga meg nedpå med litt utan å håpa at du venter til den og den datoen. Det er så spennande her om dagen! jaja, jeg hadde jo trodd at den lille kom ut litt tidlig jeg også Hadde noen harde kynnere og murringer i går kveld, men det stoppet Åh, her er det jo ikke videre spennende om dagen da Om du får det til så vil jeg også gjerne ha tilgang igjen, gøy å se på magebilder og kanskje bilder av babysun om (noen dager?) Jeg har allerede lagt deg til :)Har ikke lagt ut noe på en stund, men får vel få fikset opp i det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #643 Del Skrevet 27. mars 2010 Jaja, så sitter jeg her da.. Mannen er ute å rensker opp på utsiden nå som snøen er borte Får nesten dårlig samvittighet for at jeg sitter her foran datan, men jeg har ryddet, støvsugd, byttet sengetøy og vasket en haug med klær i dag Og det kjennes altfor godt i rygg og bekken for å si det mildt.. Jeg klarer bare ikke mer, så nå blir resten av dagen/kvelden avslapping for min del.. Er fryktelig tung nå altså kjenner at jeg snart er KLAR for å føde liksom (og jeg gruer meg jo egentlig noe vanvittig!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 27. mars 2010 #644 Del Skrevet 27. mars 2010 Nå må du ikke grue deg for masse nå da. Fødselen må du gjennom, sannsynligvis, og så har du lille babysun hos deg rett etterpå. Når fødselen er igang er det jo tross alt bare snakk om timer! Den lille etterlengtede! Personlig er det barseltiden jeg gruer meg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #645 Del Skrevet 27. mars 2010 Forhåpentligvis er det bare snakk om timer.. Hvis jeg skal kopiere sist fødsel så hadde det startet i morges,... reist på sykehuset i kveld, blitt sendt hjem igjen... Tilbake på sykehuset kl 05, fikk noe smertestillende for å få sove fordi riene ikke hadde effekt på livmorhalsen.. Duppet av innimellom riene, drog hjem kl 11 (i morgen liksom)... Så hadde babyen kommet natt til mandag kl 01.30.. satser på det går MYYYYE raskere denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 27. mars 2010 #646 Del Skrevet 27. mars 2010 Det hørtes ut som noen fantastiske dager. Neste blir mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #647 Del Skrevet 27. mars 2010 Det hørtes ut som noen fantastiske dager. Neste blir mye bedre! Ja MYYYYYE BEDRE !! Bestevenninnen min er overbevist om at jeg skal føde i natt eller i morgen ! Det har hun sagt hele tiden Hun har selv bursdag og det er 4 år siden jeg og MrSunny forlovet oss i morgen Men det er nå ganske stille her da.. pøh, jeg går nok en stund til før denne her vil ut. Har det bare på følelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 28. mars 2010 #648 Del Skrevet 28. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #649 Del Skrevet 28. mars 2010 Stille her i dag også .. BabySun er aktiv da !! Rart at h*an ikke ligger mer i ro egentlig Noen ganger kjenner jeg en rytmisk BEVEGELSE inni der, Det er ikke hikking, men .. jeg aner ikke hva.. Spurte jordmoren om det sist også og hun sa kanskje h*an lå å vugget seg eller gnidde føttene sine mot hverandre e.l.. Synes bare det skjer så ofte Blir bekymret for allslags jeg .. Kan ikke huske at Vesla noengang gjorde sånn.. Har sovet en time og to jeg nå nettopp.. Er jo så trøtt og slapp, og kroppen er så tung jeg ikke orker å gjøre stort.. Det blir noen rolige dager fremover.. Håper alle sammen får en fin påske !!! Her venter vi på Påskeharen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #650 Del Skrevet 28. mars 2010 Tror nok du må spise en stund Sånn føles det ut hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 29. mars 2010 #651 Del Skrevet 29. mars 2010 Heisann!! ja vi gjorde visst det åh spennende nå da, under en uke igjen til termin for oss begge! Jeg går jo mest sannsynlig over tiden da, siden jeg er førstegangs. Har egentlig hatt en følelse hele tiden på at hun kommer før tiden/ ca til termindato, men nå begynner jeg å innse at jeg sikkert har tatt feil Men mamma og bestemor fikk alle barna til datoen ca, så da er det jo et lite håp! Nummer 2 for deg? Da er det kanskje større sannsynlighet for å slippe å gå over tiden? Hmmm hva skal man finne på for å få ut disse nurkene tro tenkte jeg skulle ta meg en laaang gåtur i dag! vet ikke om det hjelper men... må prøve alt nå, for å få henne ut innen en uke! Så samboeren ikke blir skuffa når han kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #652 Del Skrevet 29. mars 2010 Heisann!! ja vi gjorde visst det åh spennende nå da, under en uke igjen til termin for oss begge! Jeg går jo mest sannsynlig over tiden da, siden jeg er førstegangs. Har egentlig hatt en følelse hele tiden på at hun kommer før tiden/ ca til termindato, men nå begynner jeg å innse at jeg sikkert har tatt feil Men mamma og bestemor fikk alle barna til datoen ca, så da er det jo et lite håp! Nummer 2 for deg? Da er det kanskje større sannsynlighet for å slippe å gå over tiden? Hmmm hva skal man finne på for å få ut disse nurkene tro tenkte jeg skulle ta meg en laaang gåtur i dag! vet ikke om det hjelper men... må prøve alt nå, for å få henne ut innen en uke! Så samboeren ikke blir skuffa når han kommer Vesla mi kom en uke før termin så jeg var ganske sikker på at jeg skulle få før tiden denne gangen også , men kan jo hende du er heldig du også ikke godt å si... Mest spent på jordmortimen i morgen, kanskje det skjer noe etterpå ......................... Har sovet utrooolig dårlig i natt. Fikk ikke sove lenger nå heller, kjenner bekkenet og ryggen verker så kunne like greit stå opp... Får hvile meg senere tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 29. mars 2010 #653 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Skjer det noe her inne da mini må da vel komme snart Har en knapp på onsdag jeg, 31 mars Måtte inn å redigere litt og... tror det blir ei jente til Endret 29. mars 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 29. mars 2010 #654 Del Skrevet 29. mars 2010 Oi, oi oi. Så spennende det er her inne nå! Jeg håper du får ungen i morra, det er nemlig en utmerket dato å ha bursdag på, hehe. Snakker av egen erfaring. Tenk at babysun er her straks! Mitt heteste (bokstavelig talt) tips er følgende: Spis varm og god mat, gjerne med mannen. Det jeg savna mest de første månedene etter babyen kom var å spise mens maten var varm! Lykke til i marathonet du går i møtet, og livets største gave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #655 Del Skrevet 29. mars 2010 Skjer det noe her inne da mini må da vel komme snart Har en knapp på onsdag jeg, 31 mars Måtte inn å redigere litt og... tror det blir ei jente til Nei det skjer ikke noe her Har prøvd å sove litt nå men det er visst håpløst ..Er skikkelig trøtt ,. Får satse på en god natts søvn da heller Noterer: jente den 31 mars.. Oi, oi oi. Så spennende det er her inne nå! Jeg håper du får ungen i morra, det er nemlig en utmerket dato å ha bursdag på, hehe. Snakker av egen erfaring. Tenk at babysun er her straks! Mitt heteste (bokstavelig talt) tips er følgende: Spis varm og god mat, gjerne med mannen. Det jeg savna mest de første månedene etter babyen kom var å spise mens maten var varm! Lykke til i marathonet du går i møtet, og livets største gave! Takk takk Ja nå kan det ikke være lenge til h*n vil komme ut ! Varm mat ja , Jeg får prøve å nyte måltidene fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 29. mars 2010 #656 Del Skrevet 29. mars 2010 Sov skikkelig dårlig jeg og, tror jeg fikk ca 4 timer! Sovna igjen en gang rundt 9 da, og våkna 13.40, så det var den døgnrytmen tenker jeg Noen modningstegn hos deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. mars 2010 #657 Del Skrevet 29. mars 2010 Innom med en og positiv energi Håper du får en god natts søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #658 Del Skrevet 30. mars 2010 Sov skikkelig dårlig jeg og, tror jeg fikk ca 4 timer! Sovna igjen en gang rundt 9 da, og våkna 13.40, så det var den døgnrytmen tenker jeg Noen modningstegn hos deg eller? Kjedelig med den dårlige nattesøvnen altså Men vi må jo bare venne oss til det uansett Næææ, ikke noen sånn typiske tegn nå. Slimproppen er det jo evigheter siden gikk.. 3-4 uker siden Håper kanskje det kan skje noe når etter jordmorbesøket Innom med en og positiv energi Håper du får en god natts søvn Takk Hjalp ikke så mye for nattesøvnen da, men har fått en ekstra time nå på formiddagen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 30. mars 2010 #659 Del Skrevet 30. mars 2010 Sniker meg innom og titter..... Like spent hver gang.... og nå nærmer det seg jo min tippedato også..... I dag er det strålende solskinn og vi skal hente nye dekk og felger til bilen vi akkurat har kjøpt....Gleder meg.... Kos deg Sunny (blir spennende å høre hvordan jordmor besøket gikk...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 30. mars 2010 #660 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg skrev jo et innlegg her istad jo.. :klø: Jaja.. Det stod iallefall at 22 mars-tippingen var pga at det er en spesiell dato, og nå bruker jeg det som unnskyldning til at det var feil. Jeg har stor tro på 4 april! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå