^^Sunny^^ Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #821 Del Skrevet 20. mai 2012 Jah.. Her har det jo ikke vært liv på evigheter.. Spørs om jeg kjenner så mange her inne nå :-/ eller om noen husker meg igjen liksom.. Sitter på vakt , så stakk jeg plutselig innom da.. Så jeg kan prøve å skrive litt om Sunnyfamilien kanskje ;-) Lillegutten har blitt 2 år!!! Ja faktisk.. Helt rart , tiden går så utrolig fort .. Vesla nærmer seg tenåringsalder også ( hjelp!) jeg begynner å bli gammel :-/ Ellers.. Vi har det helt flott koser oss med alle nye ting som skjer i hverdagen, spesielt lillegutt som babler i vei. Han kan gjøre seg forstått nå og det er litt deilig, samtidig som"babyen" liksom er borte . Han går 50 % i barnehage siden jeg ikke jobber mer enn halv stilling. Men skal begynne fullt til høsten :-) Så .. Har vi en god stund prøvd å lage en lille søster/bror da, men de som kjenner historien vår vet jo at Sunny ikke blir på tjukka sånn uten videre :-/ samme visa som før, eggløsningstester, humpty dumpty, stå på hodet ;-) hehe .. Åsså var det ny laparoskopi til slutt.. (seriøst vil jeg ikke ha flere arr på magen!) men men, utsatte mens pga operasjonen .. Så enkelt sagt. Det er 14 uker og 4 dager siden laparoskopien - og jeg er 14 uker og 2 dager ut i svangerskapet :-)) hurra ! Vesla blir storesøster igjen og Lillegutten blir storebror :-) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 20. mai 2012 #822 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Jah.. Her har det jo ikke vært liv på evigheter.. Spørs om jeg kjenner så mange her inne nå :-/ eller om noen husker meg igjen liksom.. Sitter på vakt , så stakk jeg plutselig innom da.. Så jeg kan prøve å skrive litt om Sunnyfamilien kanskje ;-) Lillegutten har blitt 2 år!!! Ja faktisk.. Helt rart , tiden går så utrolig fort .. Vesla nærmer seg tenåringsalder også ( hjelp!) jeg begynner å bli gammel :-/ Ellers.. Vi har det helt flott koser oss med alle nye ting som skjer i hverdagen, spesielt lillegutt som babler i vei. Han kan gjøre seg forstått nå og det er litt deilig, samtidig som"babyen" liksom er borte . Han går 50 % i barnehage siden jeg ikke jobber mer enn halv stilling. Men skal begynne fullt til høsten :-) Så .. Har vi en god stund prøvd å lage en lille søster/bror da, men de som kjenner historien vår vet jo at Sunny ikke blir på tjukka sånn uten videre :-/ samme visa som før, eggløsningstester, humpty dumpty, stå på hodet ;-) hehe .. Åsså var det ny laparoskopi til slutt.. (seriøst vil jeg ikke ha flere arr på magen!) men men, utsatte mens pga operasjonen .. Så enkelt sagt. Det er 14 uker og 4 dager siden laparoskopien - og jeg er 14 uker og 2 dager ut i svangerskapet :-)) hurra ! Vesla blir storesøster igjen og Lillegutten blir storebror :-) SUNNY! :klemmer: Har holdt et lite øye med dagboken, i håp om at du skulle stoppe innom for å hilse på. Og her er du jo. =) Ja, tenk så stor han er nå! Husker enda da han bare var to streker på en pinne. Tiden flyr, og nå skal dere ha en til!? GRATULERER! Helt klart hva som stod mellom dere og baby-drømmen, iallefall..! Prøvde dere lenge før det ble operasjon? Og ikke minst, skal dere se om dere får vite kjønn? SÅ koselig at alt går deres vei nå, etter alt det dere måtte gjennom før Lillegutt var på plass. Hvordan liker Vesla det å være storesøster? =) *spør og graver* Det var virkelig hyggelig å se deg igjen, Sunny, håper du får et flott svangerskap. =) Endret 20. mai 2012 av Raven Emerald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. mai 2012 #823 Del Skrevet 20. mai 2012 Nemmen hei Sunny Har ofte lurt på hvordan det hvordan det går med Sunny-familien. Tenk at lillebror er to år Gratulerer med lillebrøstern i magen, så utrolig koselig Når er termin? Jeg har begynt på innspurten og ei lita jente ventes tidlig i juli, nå bare krysser vi alt for at hun får være der inne til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #824 Del Skrevet 20. mai 2012 SUNNY! :klemmer: Har holdt et lite øye med dagboken, i håp om at du skulle stoppe innom for å hilse på. Og her er du jo. =) Ja, tenk så stor han er nå! Husker enda da han bare var to streker på en pinne. Tiden flyr, og nå skal dere ha en til!? GRATULERER! Helt klart hva som stod mellom dere og baby-drømmen, iallefall..! Prøvde dere lenge før det ble operasjon? Og ikke minst, skal dere se om dere får vite kjønn? SÅ koselig at alt går deres vei nå, etter alt det dere måtte gjennom før Lillegutt var på plass. Hvordan liker Vesla det å være storesøster? =) *spør og graver* Det var virkelig hyggelig å se deg igjen, Sunny, håper du får et flott svangerskap. =) Så kjekt å bli husket igjen Takk takk Ja denne gangen skal vi visstnok vite kjønn. Om det var helt opp til meg så ville jeg nok ventet til den lille kom ut og fått en overraskelse, men MrSunny ville gjerne vite, og siden jeg bestemte sist .. Vi prøvde en god stund ja, om ikke et helt år så syntes jeg det var på tide å få fart på sakene.. Det rareste var at denne gangen fant de ikke noe endometriose, men den ene egglederen var litt trang.. SÅ det eneste som skulle til var å skylle gjennom systemet Vesla synes det er stas å være storesøster og hun er kjempeflink med lillebroren sin,. Klart hun kan bli lei innimellom, når han gjør seg vrang, hyler, slår .. Så blir hun irritabel.. Men hva kan man forvente av ei jente i pubertetsalder ? Derimot var hun ikke klar for at det skal komme et lite småtroll til.. Nei da skaulle hun flytte ut ! Vi får nå se på det da når minsten kommer .. Hvordan står det til meg deg da ? Nemmen hei Sunny Har ofte lurt på hvordan det hvordan det går med Sunny-familien. Tenk at lillebror er to år Gratulerer med lillebrøstern i magen, så utrolig koselig Når er termin? Jeg har begynt på innspurten og ei lita jente ventes tidlig i juli, nå bare krysser vi alt for at hun får være der inne til termin Jeg så at dere skal få ei lita jente Så fantastisk herlig ! Lest gjennom store deler av dagboken din nå Håper hun holder seg der inne lengst mulig Termin er 17 november . Blir spennende dette .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. mai 2012 #825 Del Skrevet 20. mai 2012 Hei Sunny! Det var veldig lenge siden sist. Moro å se deg igjen, og gratulerer med nok en liten en på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #826 Del Skrevet 20. mai 2012 Prøvde akkurat å lage meg ticker, men jeg har visst vært borte for lenge fra dette her uff, skal ikke være enkelt å huske alt sammen.. Kommer nok etterhvert.. Skal vi se.. det er jo over 1 år siden jeg skrev noe her inne tror jeg, så hva har skjedd liksom.. Jobber hvertfall på samme sted, selv om jeg kjenner at det begynner å bli noe slitsomt etterhvert , å jobbe på natten. Nå blir det ikke noen endringer siden jeg er gravid, men etterpå må jeg prøve å finne meg dagjobb . Har vært veldig trøtt i lange tider og tenker at det muligens er kroppen som prøver å fortelle meg at det ikke holder i lengden Trøttheten ble jo på ingen måte bedre når jeg ble "på tjukka" , men så hadde jeg noe lav Hb på kontroll her i uken som var (til tross for å ha drukket opp en hel flaske jern) .. Vi får se om jeg får noen tilbakemelding på de utvidede blodprøvene. Ellers, har jeg vært 2 ganger på privat ultralyd. Første gang bare for å se se om det var noe inni der,. Var 7 uker. Da hadde jeg faktisk hatt litt mørk blødning, men det er jo flere som kan ha dette, spesielt i begynnelse av svangerskapet .. så når jeg så liv så roet jeg meg med dette.. Uansett fortsatte det så jeg var på ny UL når jeg var 10 uker. Har en blodansamling inni livmoren som kom til å tømme seg gradvis sa legen, så jeg ville nok ha disse blødningene en stund fremover ikke noe kjekt , men.. sålenge alt så bra ut. Var på førstegangskontroll denne uken (litt treig med å bestille time jeg visst ...) Og fikk høre lyd,.. Det var jammen flax for legen må jo ha fått lisensen sin i posten.. Han mente man ikke kunne høre hjertelyd før etter uke 15 ,... Jo, det kan man så vel ! sa jeg... hmmm. kanskje det er liv man kan kjenne da ? Har du kjent liv ? Nei... Så det sykeste,... Joda, så skulle han prøve å finne lyden da, og plasserer doppleren langt over navlen Jeg begynte faktisk å le litt ; Ehmmmm, det er jo for langt oppe !, sa jeg... Legen: nei men det kommer an på hvordan babyen ligger ... Jeg : eh, joda, men h*n ligger nå forhåpentligvis INNI livmoren.. som ligger HER nede !? Når han endelig plasserte doppleren riktig så fant vi lyden ... :dåne: Skal vel ikke være mulig å være så fjern når man er lege ?... Ikke kjente han på magen min heller,.. Men han skrev inni rubrikken "uterus svarer til" ... jaja,.. jeg får huske å nevne dette ved neste kontrol.. (han her er bare vikarlege)- heldigvis .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #827 Del Skrevet 20. mai 2012 Hei Sunny! Det var veldig lenge siden sist. Moro å se deg igjen, og gratulerer med nok en liten en på vei. Takk ja det er i grunnen ganske flaut at jeg ikke har vært innom her på såååå lang tid.. Våre små er jo jevngamle.. Alt bra med dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. mai 2012 #828 Del Skrevet 20. mai 2012 Herremin for en lege Skulket nok forelesningen om svangerskap/graviditet Stas med hjertelyd Ang blødninger så er det noe som aldri er noe artig uansett om man vet hva det er som forårsake det , jeg hadde et hematom nær indre mormunn ganske lenge men heldigvis blødde jeg bare en gang. Jeg var ganske hysterisk da det skjedde da jeg var ca 8 uker på vei , men oppfølgingen jeg har fått nå skal jeg ikke klage på. Legene og sykepleierene på klinikken min er gode og det er også jordmoren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. mai 2012 #829 Del Skrevet 21. mai 2012 Takk ja det er i grunnen ganske flaut at jeg ikke har vært innom her på såååå lang tid.. Våre små er jo jevngamle.. Alt bra med dere ? Våre små er jevngamle ja - kan jo lese dagboken min for å se hva som skjer hos oss. Men vi har det bra, det går bedre nå enn på en stund pga mange ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 21. mai 2012 #830 Del Skrevet 21. mai 2012 Det går bare bra hos oss. Vi fikk en liten frøken like før jul, så dagene går med til babykos. Akkurat nå ligger hun på gulvet og kjefter på baby-gymmen sin. =) Vesla kommer nok til å ombestemme seg angående flyttingen når småtten blir født. Jeg var 14 da mamma kunne fortelle at jeg skulle få enda et søsken. Og jeg bestemte umiddelbart at denne ungen skulle ikke jeg ha noe med å gjøre. Men alt ble annerledes da han ble født, han var en sååå søt baby, og jeg ble sååå glad i ham. =) I dag har han et black metal band, og er ikke fullt så søt som den gang. =P Så rart å tenke på nå... Hvor gammel er det Vesla er nå? Og lillegutt, da, hvordan reagerer han på det abstrakte med at mamma har baby i magen? Eller har dere ikke sagt noe til ham enda? Han er jo så liten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 21. mai 2012 #831 Del Skrevet 21. mai 2012 Ååå! Så koselig å se deg her inne også! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 22. mai 2012 #832 Del Skrevet 22. mai 2012 Så koselig å se deg her inne igjen, Sunny! Og gratulerer så mye med nestemann på vei Supert at det gikk lettere å bli gravid denne gangen! Her hos meg har det nettopp kommet en lillesøster til verden, hun er 1 måned nå. Og storebror er blitt 2,5 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 22. mai 2012 #833 Del Skrevet 22. mai 2012 Ilja, har du to?! Jeg får ikke med meg noenting jeg... (Eller, det er mulig jeg har gratulert men glemt det.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 23. mai 2012 #834 Del Skrevet 23. mai 2012 Ilja, har du to?! Jeg får ikke med meg noenting jeg... (Eller, det er mulig jeg har gratulert men glemt det.... ) Tihi, ja jeg har lurt ut en til Du har sikkert ikke fått det med deg, for jeg har ikke hatt dagbok denne gangen; kun skrevet litt i bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 23. mai 2012 #835 Del Skrevet 23. mai 2012 Tihi, ja jeg har lurt ut en til Du har sikkert ikke fått det med deg, for jeg har ikke hatt dagbok denne gangen; kun skrevet litt i bloggen Så hyggelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. mai 2012 #836 Del Skrevet 23. mai 2012 Det var leeenge siden ja! Har tenkt mye på deg og familien din, så koselig med en oppdatering Gratulerer så mye med en liten til på vei, så herlig Har endelig blitt klaff her hos oss også, så nå nyter jeg hverdagen med en liten tass på 2,5 måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 23. mai 2012 #837 Del Skrevet 23. mai 2012 Så koselig å høre fra deg igjen, Sunny Gratulerer sååå mye med et nytt lite nurk i magen Får avslutte litt brått, fordi jeg er i full gang med å ordne til barnebursdag.... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 23. mai 2012 #838 Del Skrevet 23. mai 2012 Gratulerer så mye Sunny. Fikk litt snikinfo av Annamelona, og dette er superhyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #839 Del Skrevet 25. mai 2012 Herremin for en lege Skulket nok forelesningen om svangerskap/graviditet Stas med hjertelyd Ang blødninger så er det noe som aldri er noe artig uansett om man vet hva det er som forårsake det , jeg hadde et hematom nær indre mormunn ganske lenge men heldigvis blødde jeg bare en gang. Jeg var ganske hysterisk da det skjedde da jeg var ca 8 uker på vei , men oppfølgingen jeg har fått nå skal jeg ikke klage på. Legene og sykepleierene på klinikken min er gode og det er også jordmoren min Ikke noe kjekt nei. Det ser faktisk ut til å ha roet seg her nå, men det er jo sannelig på tide også. Har blødd i over 2 mnd Våre små er jevngamle ja - kan jo lese dagboken min for å se hva som skjer hos oss. Men vi har det bra, det går bedre nå enn på en stund pga mange ting. Får se om jeg finner dagboka di da Det går bare bra hos oss. Vi fikk en liten frøken like før jul, så dagene går med til babykos. Akkurat nå ligger hun på gulvet og kjefter på baby-gymmen sin. =) Vesla kommer nok til å ombestemme seg angående flyttingen når småtten blir født. Jeg var 14 da mamma kunne fortelle at jeg skulle få enda et søsken. Og jeg bestemte umiddelbart at denne ungen skulle ikke jeg ha noe med å gjøre. Men alt ble annerledes da han ble født, han var en sååå søt baby, og jeg ble sååå glad i ham. =) I dag har han et black metal band, og er ikke fullt så søt som den gang. =P Så rart å tenke på nå... Hvor gammel er det Vesla er nå? Og lillegutt, da, hvordan reagerer han på det abstrakte med at mamma har baby i magen? Eller har dere ikke sagt noe til ham enda? Han er jo så liten... Åååå. så gøy !! Gratulerer !!! Vesla vet selv at hun kommer til å bli like glad i neste lille gull som kommer hun bare tenker nok at det kommer til å bli mye mas.. Klart det blir anderledes i huset med to små å ta hensyn til, og jeg kommer til å be henne om hjelp innimellom. Men jeg hadde en lang samtale med henne , og sa at det er helt OK om hun "blir lei" , og om hun vil til Pappan sin en dag eller to så er det helt greit Så ut som det gikk litt opp for henne da at hun faktisk ikke måtte velge noe. Vi må ta hensyn til at hun er en tenåringsjente (snart). Har sine egne ting å holde på med .. Lillegutt sier bare JA når jeg spør om vi skal få baby.. Og nå sier han "Mamma Baby magen".. selv om han ikke helt skjønner at det faktiskligger en baby inni der . men han er såååå søt når han forklarer hva vi skal gjøre når baby er her.. "sjjjjjjj" vea stille.... åsså stryker han seg selv på kinnet og sier AAAAAWWWWW... :rødme: godgutten .. Ååå! Så koselig å se deg her inne også! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #840 Del Skrevet 25. mai 2012 Ååå! Så koselig å se deg her inne også! Gratulerer!! Ja det var vel på tide Så koselig å se deg her inne igjen, Sunny! Og gratulerer så mye med nestemann på vei Supert at det gikk lettere å bli gravid denne gangen! Her hos meg har det nettopp kommet en lillesøster til verden, hun er 1 måned nå. Og storebror er blitt 2,5 år En lillesøster Gratulerer !!! Skal si jeg har gått glipp av forskjellig her inne !! Åsså bare 1 mnd :rødme: Håper alt er bra og dere nyyyter tiden Det var leeenge siden ja! Har tenkt mye på deg og familien din, så koselig med en oppdatering Gratulerer så mye med en liten til på vei, så herlig Har endelig blitt klaff her hos oss også, så nå nyter jeg hverdagen med en liten tass på 2,5 måned Gratulerer !!! Ja såvidet jeg husker var det ikke "bare bare" for dere å få det til.. Godt at det ordnet seg til slutt Så koselig å høre fra deg igjen, Sunny Gratulerer sååå mye med et nytt lite nurk i magen Får avslutte litt brått, fordi jeg er i full gang med å ordne til barnebursdag.... Klem Takk Håper barnebursdagen ble vellykket !! Gratulerer så mye Sunny. Fikk litt snikinfo av Annamelona, og dette er superhyggelig Snikinfo ja, ikke rart det må til når jeg ikke viser meg på lange tider Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå