Gå til innhold

Veien til målet

Urge

Anbefalte innlegg

Guri malla så spennende det er her for tiden da :dåne:

Du har jo unektelig mange symptomer da - og i tillegg kan du sammenligne fra forrige svangerskap...

Venter i stor spenning på at du skal teste med en "ordentlig" test :jepp:

Det jeg best kan sammenligne med fra forrige gang jeg prøvde, er jo det at jeg finner 1000 symptomer hver mnd, og er helt overbevist om at denne gangen har vi klart det...

Har hatt noen skuffelser, for å si det sånn...

Men ligamentsmerter er spennende da, det kan jeg ikke huske å ha opplevd uten å være gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende! :hug:

Håper det klaffer for oss begge denne pp! :)

Nærmer oss 'målet' nå.... tør nesten ikke teste mer :gjeiper:

Ååååå jeg liker IKKE synet av bare en strek!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk noe som kjentes som ligamentsmerte da jeg nøys igår kveld...

Tempen er fortsatt høy, og kan faktisk se ut som om den er noe stigende...

Og testen i morges viste det samme som testen igår kveld...

Nemlig en svak strek.

Tok en kina-test på samme urin igår, og den viste kun skyggestrek. Så de testene er nok mindre følsomme enn de fra billigtester.

Konklusjonen er at en strek er en strek.... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da antatt 4+1 idag, og har termin 23.juli... :) :rødme:

Håper virkelig spiren har tenkt å holde seg der inne, for jeg gleder meg allerede til å fortelle lillegutten min om dette til jul!

Og ikke minst fortelle det til resten av familien som julegave også... :jepp:

Tenk at dette ikke har tatt lenger enn 2,5mnd... Tok ut spiralen 1. sept, og er gravid allerede! :hoppe: :hoppe: :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hva jeg gjør på lørdag da... Skal jo i bursdagen til singel venninne. Og vil virkelig ikke ta fra henne fokus!

Dessuten er mannen veldig imot å fortelle det til noen så tidlig.

Lurer på om beste løsningen er å kjøpe alkoholfri vin og helle over i vanlig vinflaske... (Eller om det er bedre at vinflaska er uåpnet... (Bytte etikett? )

Noen gode løsninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hva jeg gjør på lørdag da... Skal jo i bursdagen til singel venninne. Og vil virkelig ikke ta fra henne fokus!

Dessuten er mannen veldig imot å fortelle det til noen så tidlig.

Lurer på om beste løsningen er å kjøpe alkoholfri vin og helle over i vanlig vinflaske... (Eller om det er bedre at vinflaska er uåpnet... (Bytte etikett? )

Noen gode løsninger?

Gratulerer så mye med spire i magen!

:duskedame::danser::duskedame:

Det med drikking, har jeg ikke så mye peiling på...

Er ny prøver selv, og drikker generellt lite(2 glass vin på en kveld kanskje), så ingen kommer nok til å reagere når det er min tur med spire i magen :fnise:

Men kjøper du flaske med skrukork så er det vel ingen som reagerer på at den er åpnet?

Eller så kan du jo ta med en flaske som allerede er begynt på, og si at du tok deg nå likegodt et glass i gårkveld også...... :nigo:

Da har du nå iallfall minsket mistankene :plystre:

Lykke til, og gratulerer enda en gang!! :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Det er så kjekt når noen fra KG lykkes! Blir så glad inni meg og smiler litt ekstra for dere - deg denne gangen :)

Håper du pønsker ut noe til helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Så kjempegøy!! Gratulerer så masse - krysser fingrene for at at alt går knirkefritt fremover :jepp:

:danser:

Det gikk jammen meg fort da! Tror nesten jeg hadde blitt litt stresset om det hadde gått så kjapt på meg - har jo ikke helt rukket å vende seg til tanken på en liten baby en gang da :fnise:

Men altså - kjempemoro! Gleder meg på dine vegne :)

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Så kjempegøy!! Gratulerer så masse - krysser fingrene for at at alt går knirkefritt fremover :jepp:

:danser:

Det gikk jammen meg fort da! Tror nesten jeg hadde blitt litt stresset om det hadde gått så kjapt på meg - har jo ikke helt rukket å vende seg til tanken på en liten baby en gang da :fnise:

Men altså - kjempemoro! Gleder meg på dine vegne :)

Vi har jo vært gjennom dette før, og da fikk vi plenty med tid til å venne oss til tanken. (Litt for mye egentlig.) Og denne gangen har vi snakket om det siden før sommeren. Det var bare ventetid hos gynekologen... Så mentalt har jeg vel ventet en stund på spiren... Er veldig klar for dette, liksom.

Men overrasket over hvor fort det gikk! :omg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner, Smaragd, Wings, Zia og Phobaeticus!!! :klemmer:

IKM er i morgen. Og jeg har hatt litt murringer utover dagen idag.

Blir nok ny test i morgen for å se om streken er sterkere da...

Er jo veldig redd for å miste spiren min. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå fantastisk deilig!!

Herlig det ble klaff så fort! :danse::hoppe:

Koooooos deg me lille spiren, som SKAL klamre seg fast! ;)

GOOOOOOOD HEEEEEEELG og nyyyyt magen!!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en kina-test på samme urin igår, og den viste kun skyggestrek. Så de testene er nok mindre følsomme enn de fra billigtester.

Konklusjonen er at en strek er en strek.... :hoppe:

Kinatest? ;) Hvor får en tak i de? Måler de 10 hcg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt superbillige graviditetstester fra www.dealextreme.com ble vel ca 2 kr pr test eller noe.

Men de gir altså kun skyggestrek ennå, selv om billigtester sine tester gir svake, men klart positive.

Om du har god tid, så anbefales de, leveringstiden tror jeg var 2 mnd... Og de trenger tydeligvis høye HCG-verdier for å slå ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forresten utdype litt mer.

Begge de to positive testene jeg fikk, både morgen og kveld, var billigtester sine.

Kina testen tatt på samme urin kunne man kun skimte en skyggestrek på, så den hadde nok jeg tolket som negativ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi hjelp 2 mnd ja.... nei håper virkelig jeg blir smellt på tjukka før den tid! :gjeiper:

Jeg må kjøpe folat..... kom ikke på jeg bør det før jeg får to blå (eller rosa :ler: )

Hvordan føles det, uvirkelig??? ;):kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke jeg har oppfattet det ennå...

Idag var teststrekene så overbevisende at til og med mannen tror på dem. Så nå føles det faktisk som om dette skal gå rette veien. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg har oppfattet det ennå...

Idag var teststrekene så overbevisende at til og med mannen tror på dem. Så nå føles det faktisk som om dette skal gå rette veien. :)

Det er flott!

Gratulerer igjen!! :yvonne:

Hvordan gikk det med den bursdagsfesten du skulle på forresten? Fikk du lurt dem? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen gikk vel egentlig greit.

Jeg er såpass forkjøla at de vel godtok det som unskyldning for at jeg kjørte.

Hadde nok kjørt uansett, for å ta kollektivt i en time sent på natta når man er sliten og syk er ikke fristende...

Så det gikk vel greit, tror jeg.

Planen var egentlig bytte etikett på alkoholfri vin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...