Gå til innhold

Veien til målet


Urge

Anbefalte innlegg

:ler: Ikke så lett å huske alltid!

Det høres ut som det kanskje var sex på riktig tidspunkt da!

Det trengs ikke mer enn sex en gang for at det klaffer :Hehe:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt høy temp idag, men usikker på om den er gyldig, for vi har vært mye oppe på morgenkvisten idag. Og det kan jo påvirke.

Fortsatt tidvis rar smerte i "livmorområdet" også. Kommer og går litt.

Hadde jo vært en super julegave for besteforeldrene om vi var gravide! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det nok testing en gang mot slutten av neste uke. Om jeg ikke blir for fristet, og tar en billig test litt tidligere.

Har jo lyst til å starte testingen NÅ, men det vet jeg er altfor tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært litt av-på kvalm igår og idag. Og har fortsatt denne merkelige vindten i mangen til tider. (Men ikke hele tiden.)

I morges var jeg kvalm da jeg våknet. Og utpå dagen måtte jeg spise noe som ikke var søtt. (flatbrød) for å fjerne en begynnende kvalme...

Tok en billig test utpå kvelden igår. Men den var helt negativ.

Mulig jeg prøver meg med en ny i morgen tidlig... Det er tross alt dag 13 etter første potensielle EL... (selv om jeg har 16 dagers lutealfase. Så KAN jeg jo få positivt så tidlig. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ingen test idag.

Hadde veldig høy temp igår kveld, og sa til meg selv (og mannen) at det ble testing dersom tempen idag var høyere enn den har vært de siste dagene.

Men den var lik som vanlig, så da ble det ikke testet.

Har blitt slått av skikkelig kvalme en gang i morges, og har litt uggen-følelse nå hele tiden. (Men det kan jo være ønsketenking.)

Blir nok test i morgen tidlig uansett. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :fnise:

Hvor mange dpo idag?

:danse::hoppe:

Enten ca 13 dpo eller ca 8 dpo idag...

Har spist lunsj, og føler meg bedre, men ting smaker annerledes enn ellers. (Og jeg sitter og spekulerer på hva som smaker ditt eller lukter datt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror fortsatt ønsket om å være gravid er større enn troen på at jeg er det...

Har fått ennå en grunn til å ønske graviditet nå. Og det er at ingen da vil gi meg vaksine mot svinefåkket... Jeg vil ikke ta den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, legger igjen en liten hilsen jeg! :vinke:

Er "fersking", så snuser litt rundt i dagbøker her inne :fnise:

Så spennende dager du har for tiden da! Moro å "jakte" på symptomer... Det er vel nesten obligatorisk når man er prøver virker det som :ler:

Fortsatt lykke til, og særlig med kommende testing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Zia!

Hyggelig med nytt besøk i dagboka. :)

Lurte litt på å teste på kvelden idag, men bestemte meg for å vente til i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Spennende lesing dette her for ei som er førstegangsprøver... :fnise:

Suger til meg all info om EL, temping og andre nyttige ting å vite... ;)

Masse lykke til med test i morgen! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen idag var helt blendahvit.

Men aner virkelig ikke hvor sensitive disse kina-testene er... Billige var de hvertfall. Har vel betalt ca 2-3kr pr test...

Blir nok en litt ordentlig test fra billigtester neste gang. må jo teste på torsdag og lørdag, siden jeg skal drikke på lørdag kveld om det ikke er graviditet på gang.

Tok forresten feil igår...

Er 13DPO eller 7DPO idag. IKM er enten fredag eller neste torsdag...

Har begynt å våkne 04-05 på morgenen og tror vi har forsovet oss... :ler: Husker jeg drev med noe sånt da jeg var gravid. Men det var vel noen et par-tre mnd på vei.

Og jeg har et merkelig forhold til lukter fortsatt. Synes f.eks. jeg lukter matpakka mi på 3m avstand. Den ligger innepakket i matpapir oppi veska mi... (Og lukter litt kvalmende, egentlig...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hyggelig med mer besøk, Smaragd! :)

Jeg har jo egentlig første reelle pp nå, men har over ett år med prøving bak meg for å få lillegutten min. Og selv om en god del er glemt, så husker jeg også litt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Skjønner du er inne i en spennende periode! Spennende å følge med fra sidelinjen! Håper du får full klaff i første PP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Phobaeticus!

Håper jo også på klaff i første reelle periode! :)

Fikk plutselig noe som føltes veldig som ligamentsmerter da jeg reiste meg opp isted... :hoppe: Så nå begynner jeg virkelig å tro...

Kommer uansett ikke til å teste før om to dager da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri malla så spennende det er her for tiden da :dåne:

Du har jo unektelig mange symptomer da - og i tillegg kan du sammenligne fra forrige svangerskap...

Venter i stor spenning på at du skal teste med en "ordentlig" test :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...