Gå til innhold

Veien til målet


Urge

Anbefalte innlegg

Jeg har jo kjøpt store mengder G-tester. Har jo tenkt at jeg sikkert får bruk for dem fordi dette tar lang tid.

Så egentlig kunne jeg testet hver dag.

Men det lønner seg jo å teste på morgenen da... Og så vet jeg ikke hvor sensitive disse billige testene er. De skal jo være like sikre som andre tester. Men betyr det at de trenger større verdier for å slå ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forøvrig har jeg forsatt ganske høy temp. Selv om jeg ikke klarer å få like stabile temperaturer som sist jeg tempet.

Har jo hatt en stigning på ca 1 grad fra før-el og til nå...

Men det har jo ikke gått 18 dager med høy temp ennå da... Da kan man jo begynne å tro på graviditet. (Bare 16 dager så langt, og altså med stigning på dag 7.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR kom ved leggetid igår. :tristbla::sukk:

Så nå er vi i gang med første ordentlige PP...

Regner med det er ca 10 dager til EL, og deretter 16 dager til IKM. Altså en syklus på 26-27 dager. (Hverfall det den var nå sist.)

Tanta er fortsatt rar da. Begynte igår kveld, og det virker nesten som om det er nesten over idag. :riste: Merkelige greier...

Hadde nedgang i temp i morges også.

Men nå har vi kjøpt nytt termometer, så jeg er litt spent på om tempene blir like på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: :klemmer:

Uff kjipt TR kom...

Vi får være flinke å sjekke for el, og :humpe: når vi bør ;)

Eneste..mannen min reiser bort i min sannsynlige elperiode denne pp... TYPISK! :kjefte:

Jaja...thats life!

Håper du har en fin lørdag tross dumme TR......!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også el ca 16 dager før ikm tror jeg.

Skal begynne å teste fra dag 9 tenkte jeg, for sist jeg ble gravid må jeg ha hatt el tiidlig..

Skal få mannen med på :humpe: før han drar og håpe det holder :fnise:

Håper det blir klaff for dere denne pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Lenge siden jeg har hatt mens, forstår jeg...

Snakk om kjedelig. :sjenert: Bare blør og blør.

Husket ikke at det var så kjipt og langvarig, nei.

Men det går vel over til slutt.

Tempen sank greit idag, så da er vi helt klart på vei inn i en PP.

Satser på 8-9 dager igjen til jeg ser en stigning på grunn av at EL har vært.

Får vel prøve å få notert meg datoene etter hvert også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj jeg vet... kjedelig..

Sitter å ser på kalenderen...

AHHH, så leeeenge til vi kan prøve, og da får vi ikke

prøvd skikkelig den uka vi bør :humpe: masse.

Blir deprimert! :sjenert: :gjeiper:

Skremmer tanta di fort bort!! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en SIIINT avatar! :fnise:

Hvilken dag er du på nå?

Jeg er på dag 4......denne ventetiden... :sjenert:

:natti:

Det er en frustrert avatar... ;)

Jeg er vel på dag 5 nå. Antatt EL på mandag 26. oktober. Passer bra med :sengekos: i helgen. :fnise:

Synes det er SÅÅ vondt å svare nei når lillegullet mitt spør om jeg har baby i magen... Han mener han har baby i magen.

Men når jeg ikke hadde baby i magen, så lurte han på om jeg hadde sommerfugler i magen. :fnise: Når jeg svarte jeg hadde det, så mente han han kunne holde dem i hånda si når de kom ut... :ler: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og takk for at du titta innom dagboka mi. Jeg har tempet i perioder før, men ble aldri helt klok på det... Kanskje jeg skal prøve å tempe igjen fra starten på neste PP (lørdag - regner jeg med...). Litt spennende å følge med på tempen også da, og sjekke om den er i takt med det som kommer frem på Clearblue Fertilitetsmonitoren.

Beste ønsker for denne PP'n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Phobaeticus! :)

Jeg er jo en av de som ser ut til å være såpass heldig at jeg har helt klare og tydelige temperaturforandringer, som kan finnes selv med et vanlig termometer.

Eneste som gjør det litt vanskeligere nå om dagen, er at jeg blir vekket av minstemann, og ofte både går en tur inn til han, og ligger og snakker litt før jeg somler meg til å tempe...

Må få meg ny rutine, tror jeg...

Dagens temp var litt høy til å være før-el temp. Men det skyldes nok de forannevnte faktorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL er altså ca 26. oktober.

IKM er ca 15. November.

Morsomt! Som meg det, bare at jeg er usikker på om EL er i helgen.

Jeg skal jammen med :humpe: i helgen itilfelle, siden mannen reiser søndags kveld. Hmmm... tror egentlig el er onsdag,torsdag men..

Kan jo håpe! :gjeiper:

Jeg er på dag 5 idag, siste dag med TR... :)

Vi er bare en dag i forskjell da ;)

Lykke til med masse :humpe: i helgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for lykkeønskninger! :)

Dere får ha lykke til dere også, og så satser vi på at mannens svømmere lever lenge og ligger klare når egget kommer.

:klem:

Jeg er ganske sikker på når jeg får EL, faktisk. Selv om èn mnd med temping ikke akkurat er det største grunnlaget. Men mine sykluser ser ut til å være stabile, og 10 dager er tiden fra forrige syklus.

Egentlig supert at det passer bra med helgen, for da har vi kanskje litt overskudd også. Og så får vi bare holde på til tempen viser at EL har vært. :fnise:

Kjenner jeg trenger et rutineavbrudd nå... Skulle gjerne hatt en permisjon å se fram til. (Selv om den var langt unna! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 dagers syklus med el i helgen ja.. da har du tidlig el altså! :)

Håper egentlig min er denne helgen også... så kan vi :humpe: og få to blå om to uker :)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... føler ikke tempen går så mye ned som jeg hadde forventet at den skulle gjort.

Og vet ikke hvor mye som kan tilskrives det nye termometeret.

Testet mot det jeg brukte forrige mnd i morges, og forskjellen var på 0.2 grader.

Det ene viste en temperatur som er litt under coverline, mens den andre viste en temperatur jeg regner som ca på coverline. (og det nye var det som viste "dårligst". )

Om jeg skal ha EL på mandag, så bør jeg egentlig ha mye lavere temper nå enn det jeg får. Så det kan skje at EL kommer senere enn jeg tror.

Lurer litt på om jeg må kjøpe meg ennå et nytt termometer... Missliker at det måler såpass mye høyere enn det andre. (Samt en del andre ting ved det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg plutselig bestilt et basaltermometer. (Og EL- tester... :sjenert: )

Pluss en haug med urinprøvebeger. (Husker jeg trengte masse av de sist graviditet, og det var mye billigere å kjøpe over nett.

(Om man ser bort fra at jeg kjøpte EL tester for 50,- som jeg egentlig ikke skulle ha, for å slippe porto...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...