Gå til innhold

Veien til målet


Urge

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Idag fikk jeg veldig lav temp, men den er desverre ikke til å stole på. Jeg har nemlig ikke sovet ordentlig i natt. Noen insisterte på at det var morgen 03.30, og etter det har jeg vel fått sove noe sånt som en halvtime.

:søvn: :søvn: :søvn:

Hadde lyst til å ringe jobb og si jeg var syk... Men har nå kommet meg opp og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjukdom i heimen... Kun minsten som har hatt feber, mens vi andre to har hatt en haug med andre symptomer... Nesa renner fortsatt. :sukk:

Antatt EL idag. Men tempene er umulige å lese om dagen, så de orker jeg ikke stole på. Livmortapp kan tyde på EL ganske snart, hvertfall.

Vi får nå se...

Hadde potensielle EL-smerter i natt da... Så kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjukdom i heimen... Kun minsten som har hatt feber, mens vi andre to har hatt en haug med andre symptomer... Nesa renner fortsatt. :sukk:

Antatt EL idag. Men tempene er umulige å lese om dagen, så de orker jeg ikke stole på. Livmortapp kan tyde på EL ganske snart, hvertfall.

Vi får nå se...

Hadde potensielle EL-smerter i natt da... Så kanskje...

Spennende!! Nå må dere :humpe: masse :laugh:

Uff vet det ang sykedag som frister... Altfor digg å sove + gjøre bare det man har lyst til... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :)

Er nok ingen sjanse for at det blir sykedag her... Er bare snufsete nå... Og mye som skal gjøres denne uka.

Vi står på vi. ;) Satser på at vi treffer denne gangen. Selv om tempen er opp og ned som en jo-jo...

Hjalp absolutt ikke på med klokkestilling heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes tempen er håpløs denne mnd... Er litt redd for at det kan bety at jeg faktisk ikke får EL nå...

Fikk det nye termometeret og EL-testene igår. Men gidder ikke begynne med EL tester nå når jeg tror EL skal ha vært alt.

Oppi det hele føler jo både jeg og mannen oss skikkelig slitne på grunn av lite søvn, mye jobb og forkjølelse oppi det hele... :sukk:

Er vel ikke annet å gjøre enn å tempe videre...

Om jeg skal stole på et par sjekkinger av livmortapp, så var EL igår. Men tar ikke sjansen på det, og står på :humpe: videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med idiotsyklus og rare temper er selvfølgelig at jeg fortsatt ikke har begynt å telle ned til IKM, siden jeg ikke føler EL har vært ennå...

Nesten så jeg like gjerne kan fortsette sånn.

Fant plutselig termometeret jeg brukte sist langt inni et skap. Lurer på å begynne å kryssjekke med det... (Blir vel 4. termometer i omløp nå... Kanskje derfor jeg blir gal?) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tempen er håpløs denne mnd... Er litt redd for at det kan bety at jeg faktisk ikke får EL nå...

Joda du skal se at du har hatt el allerede (eller får snart) og det blir en spiiiire i november :danse:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg ikke skal ta målinger på kvelden, men vi er litt redd for feber her for tiden, så vi sjekker tempen både tidlig og sent alle sammen.

Onsdag kveld var tempen LAV! Lavere enn den har vært hele mnd...

Og torsdag morgen var den bittelitt høyere enn den har vært.

Igår kveld var den HØY, og det var den i morges også! (Ikke feber-høy, men etter-EL høy)

Så da har jeg nok litt lenger syklus denne mnd. Men alt tyder på at jeg nå har hatt EL, og kan begynne å telle ned til IKM. Som da blir om ca 14-15 dager... :)

Spent på om vi bommet veldig, siden vi trodde EL ble mandag, eller om vi traff alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!! :danse:

Åååå deilig med helg... masse :sengekos:

:fnise:

Uff ja det blir laaaaaaaange dager frem til IKM.

GRUER meg å teste igjen, redd for at det bare dukker opp en strek.

Håper du har en fin helg & at sex ble på et perfekt tidspunkt!;)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende!! :danse:

Åååå deilig med helg... masse :sengekos:

:fnise:

Uff ja det blir laaaaaaaange dager frem til IKM.

GRUER meg å teste igjen, redd for at det bare dukker opp en strek.

Håper du har en fin helg & at sex ble på et perfekt tidspunkt!;)

:hug:

Jeg ville bare stikke innom og ønske deg en fin lørdagskveld, men nå må jeg bare :fnise: litt over hvor "frigjorte" man blir her på KG altså. :ler:

Tenk om dette hadde vært samtaler i RL? :laugh:

Men, ha en riktig god kveld ja! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare stikke innom og ønske deg en fin lørdagskveld, men nå må jeg bare :fnise: litt over hvor "frigjorte" man blir her på KG altså. :ler:

Tenk om dette hadde vært samtaler i RL? :laugh:

Men, ha en riktig god kveld ja! :vinke:

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen hopper opp og ned, så jeg holder på å bli gal av å forsøke å tolke noe ut av den...

Men nå er den hvertfal høy idag. Så får vi satse på at jeg får mens nokså "normalt" så jeg vet hvor jeg er neste syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

høy temp idag også, så da satser jeg på at den holder seg høy fram til IKM.

Er veldig usikker på når EL har vært da, om den forrige høye tempen jeg hadde skal telles med eller ikke.

Det som er helt sikkert er at jeg har lenger syklus enn jeg hadde forrige syklus. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy temp idag og, så da er jeg sikker på at jeg har hatt EL.

Det jeg ikke er sikker på, er om EL var for 3 dager siden. (Da har vi bommet, tror jeg...) Eller om den var for en uke siden.

Enten er altså IKM om ca en uke, eller så er IKM om ca to uker...

Umulig å vite, egentlig. :tristbla:

Kommer vel til å starte testing ca 12. For jeg skal drikke på neste lørdag om jeg tester negativt da. (Orker ikke fortelle venner at vi prøver. Det kan jo ennå ta lang tid.)

Tester jeg positivt, får jeg bare fortelle dem om graviditeten så tidlig.

Har en merkelig stølhet nederst i magen for tiden... Funderer litt på om jeg skal ta det som et tegn på noe eller ikke... Om jeg er riktig heldig, er det jo livmoren som strekker seg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for at det er livmor som strekker seg!

Men, når iforhold til el hadde dere sex da?

Er jo endel dager før det går an å bli gravid ;)

Jeg tror vi hadde bare på eldagen + dagen etter...

Har hørt det er lurere FØR... :gjeiper:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for at det er livmor som strekker seg!

Men, når iforhold til el hadde dere sex da?

Er jo endel dager før det går an å bli gravid ;)

Jeg tror vi hadde bare på eldagen + dagen etter...

Har hørt det er lurere FØR... :gjeiper:

:hug:

Husker ikke...

Mener vi hadde sex rett etter jeg trodde jeg skulle ha EL, men var så i koma rundt da på grunn av lite søvn, at jeg husker virkelig ikke. :sjenert::flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...