Skybert Skrevet 2. desember 2009 #81 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei Wildlily Er så motiverende å lese endringene dine. Du har vært super flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Hei Wildlily Er så motiverende å lese endringene dine. Du har vært super flink! Takk takk Skybert. Trur eg har oppskriften! For nå va det ner 1 kg på ei uka. fra 89.2 til 88.1!! :danser: Det løsna litt nå ja! :trene: Selv om jeg spiste som et dass 2 dager i helga Endret 2. desember 2009 av Wildlily Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 2. desember 2009 #83 Del Skrevet 2. desember 2009 Gratulerer så mye. Håper jeg også finner den oppskriften (er i gang, men har ikke turt å måle meg enda) Er noe med å ikke gi seg og tro at alt er ødelagt bare fordi man har hatt en dårlig dag/periode, du er eksempelet på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 2. desember 2009 #84 Del Skrevet 2. desember 2009 Så deilig at det løsner! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 2. desember 2009 #85 Del Skrevet 2. desember 2009 Fant forresten en fin fin side her jeg var ute og surfet :D Man klikker på den muskelgruppen man vil trene og de viser de øvelsene en kan ta. exercise-encyclopedia Den var helt genial!! Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. desember 2009 #86 Del Skrevet 3. desember 2009 Fikk du prøvd negative chins??? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #87 Del Skrevet 3. desember 2009 Å ja frøken, jeg fikk prøvd negative chins. Kjørte markløft og negative chins denne gangen her. Har sååååå vondt i hele kroppen at jeg trur jeg må vente til lørdag med å trene vekter igjen! Takk! Jeg klatret opp, hang meg der og slapp meg sakte ned. Gikk vel litt vel fort på slutten der det ble fryktelig tungt. :D Men det var fantastisk. Det skal jeg gjøre annenhver gang jeg trener vekter. kanskje jeg får til en oppover også etterhvert? Bra du likte linken min Annikken, den var ganske så trivelig syns nå jeg. Takk Shamim! Og velkommen Skybert. Håper det løsner for deg og. Har brukt lang tid jeg. og det er den rette måten. PS. Passer inn i buksa nå som satt stramt for 2!!! år siden. Og den henger praktisk talt og slenger!! Wooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. desember 2009 #88 Del Skrevet 3. desember 2009 Markløft og chins på samme dag, ja, da er det ikke rart du er utkjørt!! Deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 3. desember 2009 Det er så godt at jeg føler meg nesten litt pervers når det gjør så vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. desember 2009 #90 Del Skrevet 3. desember 2009 Paaaiiiin!! Gotta love it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 3. desember 2009 #91 Del Skrevet 3. desember 2009 negative chins var lurt - det skal jeg prøve på neste gang! For jeg har så lyst til å få til ordentlige - men det er jo en god start med de negative Gratulerer med fremgang forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 3. desember 2009 #92 Del Skrevet 3. desember 2009 Det tipset skal jeg ta til meg også! Vil så gjerne klare de ordentlige, men det er langt unna altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #93 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg og er langt unna , ikke i nærheten av ms. shorty som er frøken veltrent! Men herregud jeg kjenner det i dag og. Så det ble eksamensøl på meg i dag istede for trening. Får ta an helt ut i morgen istede. Men ikke chins i morra, ei heller markløft. :D Kanskje jeg skal forsøke meg på en omgang omvendt roing? Bare for å ha det litt vondt på søndag og? Litt godt må man ha det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #94 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Endrer dette. var teite bilder som ikke viste ting. tar fra siden istede! Endret 5. desember 2009 av Wildlily Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 5. desember 2009 #95 Del Skrevet 5. desember 2009 Ooh bilder! Jeg vil se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #96 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Nå er jeg langtfra perfekt! Men har kommet en ganske så lang vei. Skal ta nytt bilde når jeg når neste målet mitt. Men her er fremgangen til nå. :D Bilde 1 i starten, bilde to i september. Bilde tre er noen uker siden. De står i motsatt rekkefølge her :D Endret 5. desember 2009 av Wildlily Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #97 Del Skrevet 5. desember 2009 PS. Ms Shorty, Har tullet til innleggene mine med disse bildene. Nå har jeg nesten brukt opp lagringsplassen min. Gidder du fjerne de skjulte mb´ene er du en knupp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 6. desember 2009 #98 Del Skrevet 6. desember 2009 PS. Ms Shorty, Har tullet til innleggene mine med disse bildene. Nå har jeg nesten brukt opp lagringsplassen min. Gidder du fjerne de skjulte mb´ene er du en knupp? Hmm... :klø: Sender den oppgaven videre, jeg... skjønner ikke så mye av dette vedleggsgreiene, det fungerer ikke på min maskin. Av en eller annen grunn liker ikke linuxen min KGs bilde-ordning. Just a moment... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #99 Del Skrevet 6. desember 2009 Wooo! Ser ut som om de er vekke. Takk Mrs Shorty! Da var nok en deilig treningsøkt over. Kjørte boxbøy denne gangen. 55 kg gikk greit gjennom hele økta. Litt pecks også 25 min på ellipse maskinen. Har funnet ut at jeg går mest ned når jeg kjører de 25 min etter vekttreninga. De gangene jeg skipper den så er det ingen reduksjon i det hele tatt. Vil så gjerne at det skal gå fortere! Vil bli slank og fresh slik som resten av dere jenter. Men jeg kommer der. Snart har jeg minst like mye muskler som lucy d_b Avslutter treninga med en deilig kopp kaffi og en haug med mandariner. Dette er digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 7. desember 2009 #100 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei! Så utrolig stilig med bildene, artig å kunne legge frem noe slik for da er det lettere for oss å danne oss et bilde!Dessuten kan du fint legge de frem og skryte på deg resultatene, for man ser jo bedringen tydelig! Så bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå