Gå til innhold

Vekter-Cardio-Sunn Mat


Wildlily

Anbefalte innlegg

Er spent på å høre hvordan resultatene dine blir :)

Skjønner det med gutter og tanker, men er uansett koselig å være på date, og kjenne følelsene blomster.

Gleder meg til du kommer tilbake =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daten tar opp mye av tenketiden min... Rart det der med mannfolk. Men han skal ikke få ødelegge for treningsmotivasjonen min!

Kan ikke dette være med på å øke treningsmotivasjonen isteden? :) Hvordan går det? Vært på noen dater? Blir det noe mer mellom dere? :hjerte:

Ellers synes jeg det ser ut som om du har vært flink Wildlily! Blir spennende å se neste uke! :sol:

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ja huff! Jeg har vært borte fryktelig lenge...

Dette er dårlig av meg. Men har skjedd så mye i det siste. Gått te fysioterapaut, vært syk, trent, truffet nytt mannfolk. Alt dette ødelegger for skrivingen min her inne!

Men for å si det slik jenter. Jeg er ikke av hesten. Tvert imot. Vekta er stabil på 85 kg, 82 cm rundt livet. Trente 3 ganger forrige uke, blir bare 3 denne og men skal komme meg opp på 4 så snart nakken min er helt god.

Den er mye bedre!

Fysioterapi hjelper for meg jaffal.

Skal svi av de siste 5 kgene fram til sommeren. Har jobbet kondisen opp til et akseptabelt nivå. :)

Shoppet meg FT80 i 29 års dag, fått testa maxpuls på 204 og hvilepuls på 53.

I morgen skal jeg trene etter fysio timen. Gleder meg. Nå har jeg vært 4 dager på kurs, fikk bare trent 1 gang. Det er for lite denne uka.

Men mangel på søvn gjorde at jeg sov i dag istede for å trene.

Kjekt å være tilbake igjen! Skal lese meg opp på hvordan det går med dere snupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å ha deg tilbake Willily :klem:

Huff har du fått deg en skikkelig skade? Hadde/har en senebetennelse i skulderen/armen i 2 år, så jeg skjønner godt hva du mener med at det hjelper med fysio behandling. Så lenge du blir bedre er det verdt alt sammen.

Ny gutt? så hyggelig :) (du må gjerne fortelle hvis du har lyst *hint hint*)

Skal passe (hverandre) så bikini sesongen blir bedre enn i fjor. Go girl!

Ha en fin helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fortsatt står på, da er det tilgitt at du ikke skriver her ;)

Gratulerer med pulsklokke (og ny mann!), jeg går også og venter på at jeg får en god nok unnskyldning til å kjøpe meg en.. (pulsklokke, ikke mann :fnise: )

Fint å ha deg tilbake :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en kjempeinvestering syns jeg! Både å bytte ut han der som bare forvirra meg me ein så e møye enklere å håndtere og å shoppe pulsklokke! :)

Nå sitter jeg og pimper karbohydrater før jeg gir meg ut på en god lang treningsøkt.

Hadde muligens min siste fysiotime i dag. Har fått bevegelse i alle retninger tilbake. :)

Skal bare være flink å tøye ut nakke/skulderområdet hele tiden nå fremover.

Det som er kjekt med FT80´en min jaffal er at den logger alt jeg gjør. Setter ukesmål til meg og sier om jeg har trent nok eller for lite. En ekstra motivator det der.

Syns egentlig ikke du trenger en unnskyldning for å shoppe en slik Shamim. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kanskje ikke, men 2000 er litt mye når vi sliter med å ha råd til mat i slutten av måneden :fnise: Får vel bli i sommer, etter litt sommerjobbing og slikt! Er uansett da jeg kommer til å jogge mest :)

Jeg skal også på trening nå, kos deg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ute på jobb igjen.

To treningsøkter denne uka, totalt 1500 kcal.

2 økter til så har jeg trent opp ukens kcal forbruk. :)

Den nye treningspartneren min, FT80 er såååå kjekk altså. Det er ekstra motiverende når en ser hvor mye en forbrenner selv ved vekttrening.

Har dessuten bestemt meg for å bare gå i trapper denne turen!

Det har eg holdt så langt, og "trappekondisen" er skikkelig oppadgående.

Klarer 4 etasjer uten å bli sliten. Kjenner det godt på den 7. :) Men det er heldigvis ikke så ofte jeg må gå 7. ;)

Ellers så fant jeg denne linken på dinside HIIT. Synd de har fjernet trappemaskinen i treningsrommet.

Hadde de ikke gjort det så hadde jeg starta på det denne turen.

Men får ta kondisen når jeg er fornøyd med fettforbrenningen. Har en 4-5 kg til jeg vil brenne av. Men er så digg å ikke ha så mye igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

5 økter til nå denne arbeidsperioden her. Har bare tid til en til økt ser det ut som. Og det blir i kveld.

I påsken blir det heldigvis mye deilig trening og noen skikkelig gode turer.

Minst mulig snop så er vi på rett kjøl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...