Gå til innhold

Vekter-Cardio-Sunn Mat


Wildlily

Anbefalte innlegg

Hei! Titter innom :goodbye:

Inspirerende skriving! Skikkelig flink har du vært og gratulerer med 13kg!!!

Jeg har alltid vært interessert i trening og spesielt styrketrening, men hatt noen perioder hvor jeg har vært sløv de siste åra. Har nå starta treningsdagbok, og det hjelper. Men jeg har ikke begynt å skrive detaljerte planer der. Tenkte jeg først skulle komme meg inn i en rutine, og så begynne på en ny dagbok. Men hjelper uansett å skrive at man har vært på trening. Nok om meg...

Lykke til videre! Blir nok deilig å komme hjem til vante treningsomgivelser :)

Jeg titter nok innom igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takke takk Twinkle :D

Da var dagens økt over, og det var deilig. Eneste var at den nye knebøymetoden med to pust på toppen gjorde meg nesten svimmel. Får teste det ut noen uker nå, kjenner det ihvertfall ganske så godt. gjorde 3x12 a 40 kg denne gangen, trur jeg skal ta 45 neste.

Utenom det brukte vi olympisk stang til land mines, det var litt spennende! Mandag er det teknikken på markløft som skal hones. :D Håper på en fløytur og en svømmetur i helga og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en fantastisk A økt på mandag, 50x5 kg nå. Hjalp visst med den ene gangen med 3x12 breating knebøy.

Da viser vekta 90.5 kg! Det raser jo av meg nå!

Får ikke trent i dag, jaffal ikke enda, må vente å se om nasen slutter å renne og at hodet ordner seg. Kjedelig å gå på studio med rennende nese og kilende hals. Feberen gav seg over natta, men jeg vet at jeg bør slappe av første dagen.

90.5 kg vil si et vekttap på 14.1 kg. Det er ganske deilig om jeg så må få si det selv

Rumpa har blitt strammere, ned fra 98 til 86 cm rundt livet og "valkene" på ribbeina er nesten borte. Kunne strengt tatt ikke hatt det bedre og være syk samtidig ;)

Endret av Wildlily
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wooo, da viser vekta 89.7 kg, tar visst enda mer av med å være syk. Har dessuten hatt litt PLUSS opplegg nå. Siden jeg spiste masse is i 14 dager, da skal jeg visstnok kjøre 1500 kcal i 2 uker å ta av mye.

Siden vekta er under 90 kg, da er det en Itouch på vei i posten. Neste belønning er ny frisyre! glede!

Sitter her nå og manner meg opp til trening, hører på musikk og føler på gangsperren. Trudde virkelig jeg var ferdig med det, men ser ikke slik ut. Tok meg visstnok mye ut på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow :5:

Utrolig bra! Itouch er fullt fortjent!!

Takk takk Twinklestar! Neste belønning er på 85 kg. Hva jeg skal gi meg selv på 80 aner jeg ikke, men vet ikke helt om jeg vil lengre ned enn 80. Så da blir det vel bare masse masse klær.

Snart ser jeg bra ut på treningstudioet også, kanskje investere i slike stramme bukser som jeg ser alle damene løper rundt i etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk Twinklestar! Neste belønning er på 85 kg. Hva jeg skal gi meg selv på 80 aner jeg ikke, men vet ikke helt om jeg vil lengre ned enn 80. Så da blir det vel bare masse masse klær.

Snart ser jeg bra ut på treningstudioet også, kanskje investere i slike stramme bukser som jeg ser alle damene løper rundt i etterhvert ;)

Nytt treningstøy kan være motiverende for å holde treningsgleden ved like :)

Det er kanskje lurt å stoppe på 80 en stund for å vedlikeholde vekta, så du ikke går ned for mye på en gang... Det er jo gjerne da det er risiko for tilbakefall. Så kan du jo etter noen måneder på 80 se hvordan du føler deg da.

Men først vil vi se 85 :)

Stå på - dette går virkelig rette veien - på riktig måte!

Ha en fin helg! :goodbye:

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere alle har en fin helg!

Gikk opp fløyen i dag igjen, helt pumpa, spist for lite i forkant og fikk så lavt blodsukker at jeg ble dårlig. Dumme dumme meg. Trudde en New Energy ville gi meg nok piff til å klare turen. Men på toppen sa det nesten stopp. :P

Neste gang så skal jeg spise mer rett før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere alle har en fin helg!

Gikk opp fløyen i dag igjen, helt pumpa, spist for lite i forkant og fikk så lavt blodsukker at jeg ble dårlig. Dumme dumme meg. Trudde en New Energy ville gi meg nok piff til å klare turen. Men på toppen sa det nesten stopp. :P

Neste gang så skal jeg spise mer rett før!

ja riktig mat er viktig... Jeg er helt avhengig av riktig mat og hyppige måltider for å klare å gjennomføre gode treninger. Men da vet du jo iallfall hva som var årsaken til at det ble så tungt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Twinkle, har skjønt hvorfor det var så tungt, brygget på omgangssyke i tillegg til gangsperr, så det var vanskelig å vite hvor smertene kom fra. Mandagstreningen utgår, kan ikke renne på dass samtidig som man liksom skal løfte vekter.

I morgen skal jeg til Trondheim på kurs, håper virkelig at det værste er over da. Brrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring! :)

Du, bruker du starting strength programmet fra SA? Eller har du funnet et annet? Jeg lurer allerede på hva jeg skal begynne med etter jul, og det fra SA ser jo greit ut.. Men jeg vet ikke jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW så dyktig du er på treningen! Men det synes jo så godt med resultyater da, da får men igjen for arbeidet! Utrolig bra!! :=)

Synes det avr en god ide å belønne seg selv når man kommer ned på de ulike målene! Good work girl :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lenge siden jeg har skrevet noe her inne, men har brukt laaang tid på å komme meg etter omgangssyken. Men nå er jeg fresh. Var å trente i dag, første gang på 8 dager, kjente at det var lenge siden ja! Men deilig var det. Tok en A økt, litt mindre på benkpressen enn vanlig, men er vanskeligere når en trener alene, redd for å bli sittende fast under stanga ;) Gått opp 1.5 kg siden sist, delvis mensen men har også lagt på meg. :( Får håpe det renner av nå framover siden jeg er i gang med treninga igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra du føler deg bedre! omgangssyken tar på...

Litt nedgang må man regne med innimellom - men du klarer å komme deg tilbake!! Stå på!! Jeg følger med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg var yngre, da fikk jeg omgangssjuken bare noen blåste på meg..... MEN jammen gikk jeg ned mange kg på engang (de gikk jo like raskt opp igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...