Redbird Skrevet 29. september 2009 #261 Del Skrevet 29. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. september 2009 Forfatter #262 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Sing like you know the words; dance like no one's watching; and love like it's never going to hurt. ukjent Endret 30. september 2009 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. september 2009 Forfatter #263 Del Skrevet 30. september 2009 Redbird: Du har vært savnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. september 2009 Forfatter #264 Del Skrevet 30. september 2009 Her starter dagen kaldt, det var 0,7 grader da Mannen kikket på gradestokken rett før han dro. På tide å finne en litt varmere jakke tror jeg, må bare ned i kjeller'n for å finne den. Vet nøyaktig hvor den ligger så det blir ikke så vanskelig. Kanskje gjøre det på vei ut i dag. :klø: Ellers ringte Mannen rett etter at han hadde gått for å gi beskjed om at det var strømstans på banen, den veien jeg skal så jeg måtte finne meg en annen måte å komme på jobb på. Heldigvis går det EN buss den veien på morgenen og ettermiddagen og den går slik at jeg rekker jobben. Ellers hadde det blitt en interessant tur. Å gå til jobb er liksom ikke helt aktuelt for min del kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. september 2009 #265 Del Skrevet 30. september 2009 Redbird: Du har vært savnet. Snupp! Har vært her hele tiden da, lusker litt rundt i skyggene. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. september 2009 #266 Del Skrevet 30. september 2009 Sing like you know the words; dance like no one's watching; and love like it's never going to hurt. ukjent mitt nye motto! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. september 2009 Forfatter #267 Del Skrevet 30. september 2009 I dag har jeg kjøpt dyne til lille spire, har "noen" ting igjen å ordne før den kan komme og heldigvis er det fortsatt lenge igjen til termin. Ellers har jeg ikke gjort så mye spennende, fant forresten et par støvletter jeg har litt lyst på. Skal se på de sammen med Mannen i morgen, er nemlig liten vits å kjøpe de om han ikke liker - da blir det jo ikke til at jeg bruker de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. september 2009 #268 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg har av en eller annen grunn en liten anelse om at Mannen kanskje kommer til å like de støvlettene Nå gleder jeg meg til å se deg neste uke, det blir koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. september 2009 Forfatter #269 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg har av en eller annen grunn en liten anelse om at Mannen kanskje kommer til å like de støvlettene Nå gleder jeg meg til å se deg neste uke, det blir koselig Sendte han bilde av de og han likte de, men ville se om de var fine på meg før jeg bestemte meg og der er jeg enig. Så da blir det nok skjørt og strømpebukse i morgen for å få riktig inntrykk av de. Gleder meg til å se deg jeg også, skal bli kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. september 2009 #270 Del Skrevet 30. september 2009 Tror de blir fine på og, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. september 2009 Forfatter #271 Del Skrevet 30. september 2009 Tror de blir fine på og, jeg. Jeg prøvde de og likte de, men vil ha en annen sin mening også. Og han er ærlig så jeg får jo vite ha han mener uten problemer - heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. september 2009 Forfatter #272 Del Skrevet 30. september 2009 Føler jeg har vært flink i dag. På jobb fikk jeg gjort ganske mye, tok meg en kontordag og fikk ferdig: - referat fra foreldremøtet - ukeplan for neste uke - diverse lister til avdelingen - kopiert opp ting de skal bruke neste uke pga brannvern-uke - skrevet brev til noen foreldre - snakket en del med min assistent som jobber 100% OG er den eneste vi vet som er på avdelingen etter jul - veldig deilig å høre hva hun tenker fremover. Hjemme har jeg også fått gjort litt i dag: - lagt sammen og ryddet bort håndklær og sengetøy som hang på tørkestativet - satt bort esken med skrivesaker og hobbyting - ryddet bort alle sjal, skjerf, luer og vanter som har blitt slengt på hattehyllen. Nå ligger de i en slik krakk med oppbevaring i gangen- litt lettere for meg å komme til de. - gjort i stand en vaskemaskin, bare venter på at Mannen skal komme hjem og slenge skittentøyet sitt i så kan jeg sette den på. - Ryddet bort alle veskene og bagene som lå slengt i gangen. - og laget en liten plan for hvordan jeg vil ha det med kommoder etterhvert, vi blir flere og trenger mer lagringsplass - merkelig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. september 2009 #273 Del Skrevet 30. september 2009 Så flink du er. Jeg har bare rukket å sette på en bleievask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. september 2009 Forfatter #274 Del Skrevet 30. september 2009 Så flink du er. Jeg har bare rukket å sette på en bleievask. Måtte prøve å holde meg våken, ble så sinnsykt trøtt. Og siden det var ting som måtte gjøres gjorde jeg de istedenfor å sove. Og det har funket så langt, skal se på H&A og så legge meg litt på sofan. Da får jeg en halvtime på øyet ca, og det får holde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. september 2009 #275 Del Skrevet 30. september 2009 Ikke for å ødelegge gleden din over støvlettene.... Men det kan være lurt og vente med å kjøpe støvletter til etter babyen er født. Mange går opp en sko størrelse etter en graviditet, og da er det kjipt med støvletter som ikke passer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. september 2009 Forfatter #276 Del Skrevet 30. september 2009 Ikke for å ødelegge gleden din over støvlettene.... Men det kan være lurt og vente med å kjøpe støvletter til etter babyen er født. Mange går opp en sko størrelse etter en graviditet, og da er det kjipt med støvletter som ikke passer.... Jeg skal se - kjøper aldri sko som akkurat passer uansett, for jeg liker å ha muligheten til å ha en såle i dem. Skal ta det rådet til etterrettning MarianneE. Takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 30. september 2009 #277 Del Skrevet 30. september 2009 Isåfall skal jeg aldri få barn, str 41 er nok i lange baner! :dåne: Men de støvlettene var lekre altså Også så flink du har vært idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. september 2009 Forfatter #278 Del Skrevet 30. september 2009 Isåfall skal jeg aldri få barn, str 41 er nok i lange baner! :dåne: Men de støvlettene var lekre altså Også så flink du har vært idag Føler meg litt flink i dag ja. Deilig når man føler at man har fått gjort litt. De støvlettene er veldig lekre og tror nok at et slikt par finner veien hjem til meg, kanskje i morgen alt. Jeg har ikke merket noe til at føttene mine har begynt å endre seg størrelsesmessig sett, og så vidt jeg vet gjorde ikke mamma sine føtter det heller. Og da vil jeg vel tro at det er håp for meg også. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. september 2009 Forfatter #279 Del Skrevet 30. september 2009 Dagens fine Fått gjort masse på jobb Fått gjort en del her hjemme også Tidlig helg Fant fine støvletter som jeg kanskje kjøper Kjøpt dyne til lille spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 30. september 2009 #280 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg synes du skal ta de med deg hjem i morgen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg