Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes


Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vanskelig å konsentrere seg på jobb nå, tenker masse på deg, og er veldig spent! Gleder meg til jeg får den gode nyheten! :klemmer:

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj! Spennande! :hoppe: :hoppe:

Lykke, lykke til, vennen! :klem:

Og makan til bra tipping på Anamelona! :overrasket:

I know. Dette kan jeg!! :fnise:

Masse lykke til! Dette er kjempespennende! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det her nå da? Har tenkt masse på deg mens jeg var på jobb i dag, håper det ikke er lenge igjen for deg nå :kose:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig spennende Nótt! Må også si meg veldig imponert over roen du har over det hele, og at du faktisk klarer å oppdatere her underveis. Masse lykke til i dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En aldri så liten oppdatering: vi er fortsatt hjemme, men nå har riene endret karakter igjen. De kommer ca hvert 5 minutt og er superintense det minuttet de varer. Jeg klarer ikke å sitte stille når de kommer, jeg MÅ reise meg gå litt og henge over spisebordet. Jeg gleder meg til prekestolen på sykehuset kjenner jeg. Har snakket med føden 2 ganger i dag og de er klar over at ting skjer, men de synes det er best at vi er hjemme så lenge jeg orker. Blir mindre mas for meg på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tapre kvinne! Jeg er så imponert over deg. Dette har vart en stund nå. Tenker masse på deg. Lykke til når du kommer på sykehuset! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du tapre kvinne! Jeg er så imponert over deg. Dette har vart en stund nå. Tenker masse på deg. Lykke til når du kommer på sykehuset! :klemmer:

:jepp::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...