Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes


Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God bedring...:kose:

og brått er hun der...så er dere tre.

Takk vennen, er heldigvis ikke kvalm lenger nå. Hater å være kvalm, det er noe av det verste jeg vet. Nå skal jeg ut en tur, kaste søppel og papp, også tusle meg en tur - trenger å bevege meg litt - og så en liten tur innom matbutikken, må ha flere epler. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet hjem igjen, ble ikke lange turen på meg. Da jeg kom ut hadde det skyet over, begynt å snø og var litt surt. Så inkludert butikkturen var jeg ute i totalt 40 min, ikke så dårlig egentlig da. Men merket det godt nederst i magen nå, et godt press nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare mangle at du ikke kjente nedpress. Hun ligger jo klar for den store ferden. :)

Er lov å håpe i hvertfall. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Man får da håpe det. Greit nok at hun trives der inne. Hun pønsker sikkert på når hun skal tørre å ta det store spranget. ;)

Tør hun ikke alene, så får hun jo et dytt i riktig retning ved igangsetting. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Man får da håpe det. Greit nok at hun trives der inne. Hun pønsker sikkert på når hun skal tørre å ta det store spranget. ;)

Tør hun ikke alene, så får hun jo et dytt i riktig retning ved igangsetting. :nigo:

Det gjør hun så absolutt. Tror nok at Mannen og jeg har avfunnet oss med at det mest sannsynlig blir igangsetting neste uke. Kjennes litt sånn ut faktisk. Så vi tar det helt med ro for tiden og koser oss sammen, og forventer ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du tar det hee så flott jeg, vennen. Stakkars ungene til søster, de måtte gå med andakt den siste uka. Samme med den vordende far! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du tar det hee så flott jeg, vennen. Stakkars ungene til søster, de måtte gå med andakt den siste uka. Samme med den vordende far! :ler:

Takk vennen. Forrige uke var en tøff uke, men denne uken er lettere. Får jo ikke gjort noe fra eller til uansett, så kan like gjerne ta det med ro og slappe av.

I går kveld f.eks. hjalp Mannen meg med noe jeg ikke klarer alene lenger og vi tok et fotbad sammen - satt og fotflørtet som et annet tullete fjortispar. :rødme: og før det lå han i fanget mitt og slappet av, mens jeg koste hodet hans. Deilig å være kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Vi hadde også en litt tøysete og koselig kveld i går.Gjorde ikke noe spesielt, men det endte da med :humpe: .

Dog merker jeg at jeg er litt tilbakeholden der, pga. arrvev. Er litt småbekymret for vondt. Det er så trangt blitt. Går greit når han har kommet inn, men det er en kant som er vond. Skal til legen på fredag og ta det opp. Får være grenser på hvor mye man skal tøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Vi hadde også en litt tøysete og koselig kveld i går.Gjorde ikke noe spesielt, men det endte da med :humpe: .

Dog merker jeg at jeg er litt tilbakeholden der, pga. arrvev. Er litt småbekymret for vondt. Det er så trangt blitt. Går greit når han har kommet inn, men det er en kant som er vond. Skal til legen på fredag og ta det opp. Får være grenser på hvor mye man skal tøye.

Synes så synd på deg som har måttet slite sånn med det arrvevet. Håper virkelig at det ordner seg for deg eller at legen kan hjelpe deg på noe vis. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg nok. Jeg skjønner jo at det var vanskelig å sy perfekt etter det hadde fått lov å hovne i nesten 24 timer. ;)

Så jeg tar det ikke så fryktelig tungt i grunn. Alt ordner seg for snille jenter.

G har forresten snudd seg fra rygg til mage 4 ganger i dag! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ordner seg nok. Jeg skjønner jo at det var vanskelig å sy perfekt etter det hadde fått lov å hovne i nesten 24 timer. ;)

Så jeg tar det ikke så fryktelig tungt i grunn. Alt ordner seg for snille jenter.

G har forresten snudd seg fra rygg til mage 4 ganger i dag! :strix:

Så bra du ser sånn på det og ikke lar det gå så veldig inn på deg. :klem:

Og for en herlig bursdagspresang å få!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slipper jo straks opp for tippedatoer. :fnise: Men jeg tror fortsatt det blir som jeg sa; du ligger med rier samtidig som vi får hilse på Vesla på UL imorgen tidlig! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du slipper jo straks opp for tippedatoer. :fnise: Men jeg tror fortsatt det blir som jeg sa; du ligger med rier samtidig som vi får hilse på Vesla på UL imorgen tidlig! :rødme:

Det hadde ikke vært så dumt det du. Når er det dere skal på UL i morgen???

Vet du om noen dyktige potrett-tatovører? Jeg har fått tips om electric Linda, men hun er full ut mai!

Eneste jeg kjenner til er Electric Linda, og hun er absolutt verdt å vente på for å si det sånn. Jeg har en time der i mai, som jeg ikke vet om jeg skal bruke ennå - det kommer jo helt an på om jeg får til ammingen eller ei.

Da har vi vært til kontroll hos jordmor, hun sjekket åpningen og den er akkurat like "stor" som på lørdag... :sukk: Jeg fikk akupunktur for å sette fortgang på fødselen, håper det hjelper. Da jeg satt der med nålene fikk jeg tre kynnere ganske tett og to av dem var vonde i ryggen også så de måtte jeg puste meg gjennom. Håper virkelig at det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Jeg får tenke på det. Hadde vært fint om hun tilfeldigvis skulle på noe i Bergen en gang da... :)

Håper akupunkturen har effekt på deg. Skjønner jo at du er klar for å få det hele overstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 0900 imorgen får vi hilse på vår lille Minstemelona. :) Han får hilse på for første gang, men han kom plutselig hjem igår kveld, og da kjente han spark. :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Jeg får tenke på det. Hadde vært fint om hun tilfeldigvis skulle på noe i Bergen en gang da... :)

Håper akupunkturen har effekt på deg. Skjønner jo at du er klar for å få det hele overstått.

Det skjønner jeg godt at du skulle ønske, men det vet jeg ikke om hun skal eller har planlagt.

Håper jeg også, hadde vært deilig. Men vi vet at om en uke ca er vi 3 om det ikke skjer noe før den tid.

Kl 0900 imorgen får vi hilse på vår lille Minstemelona. :) Han får hilse på for første gang, men han kom plutselig hjem igår kveld, og da kjente han spark. :) :) :)

Så moro at han kjente spark i går. Og det blir spennende med UL i morgen da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...