Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes


Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter lange? Da varer de lenge, ja! Tror mine lengste var 1minutt og 45 sekunder, dog var det når riene var på det sterkeste. Men, ellers var de overraskende stabile. Rundt 1 minutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter lange? Da varer de lenge, ja! Tror mine lengste var 1minutt og 45 sekunder, dog var det når riene var på det sterkeste. Men, ellers var de overraskende stabile. Rundt 1 minutt.

Her har jeg hatt noen på 2 minutter, helt sykt lange egentlig. Men jeg overlever de jo - bare vil ikke ha noen lenger nå kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som at du taklar fødselen (så langt) veldig godt - veldig rolig og fornuftig tilnærming til det heile. Du imponerer! :klappe:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg hadde noen lange også. Men da vi kom på sykehuset og fikk på ctg'en så vi at det bare var to rier rett etter hverandre uten pause i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut som at du taklar fødselen (så langt) veldig godt - veldig rolig og fornuftig tilnærming til det heile. Du imponerer! :klappe:

:kose:

Takk. :rodme: Jeg prøver i hvertfall, er ikke så mye å gjøre akkurat nå annet enn å puste gjennom takene og det funker selvom de gjør jævlig vondt noen av dem.

Husker jeg hadde noen lange også. Men da vi kom på sykehuset og fikk på ctg'en så vi at det bare var to rier rett etter hverandre uten pause i mellom.

Er vel det jeg regner med at det er, to tette uten pause. Har hatt to rier som kom med bare et minutt i mellom også.

ååå, så spennende!! :hoppe:

ta godt vare på deg selv Nótt, jeg tenker på deg her nede fra! :)

Så koselig at du følger med Lekis. :klem:

Mannen droppet å dra på jobb i dag siden riene kom så regelmessig og varte så "lenge", men nå ser det ut til at han kunne ha dratt på jobben allikevel for dette drøyer nok litt til. Blir nok å ringe føden etterhvert, bare venter litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :rodme: Jeg prøver i hvertfall, er ikke så mye å gjøre akkurat nå annet enn å puste gjennom takene og det funker selvom de gjør jævlig vondt noen av dem.

Huff, det tvilar eg ikkje på. Eg hugsar jo kor vondt SA-ane mine (med pillehjelp) gjorde, og det er vel sikkert berre barnemat i forhold. Eg hadde ALDRI klart å ta det slik med ro og faktisk sitja på PC-en då. Hadde nok med å halda senga, grina og ynka meg (om eg i det heile tatt klarte det). :sjenert:

Håpar desse smertene virkar godt og at du snart kjem på sjukehuset godt i gong med fødselen. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snikleser og heier! :duskedame: :duskedame:

Jeg må si du er imponerende rolig. Krysser fingre for at alt går bra. :hoppe:

Føler meg veldig rolig også det er vel det morsomste faktisk. Er liksom ikke så mye jeg kan gjøre fra eller til, dette styrer jo kropen helt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh spennende! Skal holde mobilen i nærheten hele tida når jeg drar hjemmefra idag, sånn for sikkerhetsskyld :nigo:

Nå har jeg stått gjennom en ri og gått meg gjennom en annen, så tror nok ikke det er sånn superlenge før jeg kaster inn håndkleet og vil på sykehuset. For nå gjorde det vondt i rompa på de siste riene. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har snakket med føden og skal vente, ville blitt sendt hjem om jeg kom nå. Veldig greit å ha pratet med noen i hvertfall. Lurer på om jeg skal sette på det vi tok opp i gårkveld og se med Mannen - få noe annet å tenke på rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal sette på det vi tok opp i gårkveld og se med Mannen - få noe annet å tenke på rett og slett.

Det er sikkert ikkje dumt. :jepp: Men ikkje slett det om det er verdt å sjå, for det er vel spørst om du hugsar stort av handlinga etterpå. ;)

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...