Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes


Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle det komme melding ut på natta, så skal jeg prøve å tusle meg ut hit om jeg får tid. Det kommer at på hvor sulten G er på det tidspunktet.

Godt Ashelia også er sladris. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennande! :hoppe:

Masse lykke til! :klemmer: Tenk, no har du snart veslejenta i armane dine (om ho ikkje allerede er født)! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som har hørt noe enda? Gledet meg masse til å vokne til flotte og koselige nyheter.

Men selv sendte jeg ikke ut meldinger før ca 6 timer etter at gutten hadde kommet, så jeg kan jo ikke klage hvis hun ikke orker å sende noe med en gang. Får være tålmodig til jeg kommer hjem fra jobb igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har hørt noe enda? Gledet meg masse til å vokne til flotte og koselige nyheter.

Men selv sendte jeg ikke ut meldinger før ca 6 timer etter at gutten hadde kommet, så jeg kan jo ikke klage hvis hun ikke orker å sende noe med en gang. Får være tålmodig til jeg kommer hjem fra jobb igjen.

Jeg snakket så vidt med Nóttemannen i 6-tida, og da hadde det fortsatt ikke skjedd noe. Da lå hun fortsatt med rier og de var nok veldig slitne begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå har eg vondt av deg, vennen! Kan tenka meg du er utrulig sliten nå etter over eit døgn med rier. Håpar det går mot slutten og at jenta di snart er hos deg.

Tenker på deg.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så kjedelig at det ikke har skjedd noe ennå. Håper det har vært noe framgang siste timene så de ser en ende på det i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff..tenker på deg Nótt! Håper det har skjedd noe nå! :) Du har jo så mange med deg i tankene, håper det gir deg litt ekstra styrke! ;):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hey, S her, Ashelia løp nettop ut døra, rett før hun gjorde det fikk hun melding av Mannen om at de hadde tatt vannet hennes for å få fortgang i ting, så da burde det ikke være så fryktelig lenge igjen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff .. Nå får jeg vondt av henne !!!

Ja det var på tide at dem tar vannet altså ,. Stakkars , hun må jo være helt utslitt :(

Håper på gode nyheter neste gang jeg logger inn :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...