Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes


Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, om en ukes tid er livene deres garantert snudd på hodet!

Ja og det er ganske rart å tenke på, at ting jeg tar for gitt nå ikke blir en like stor selvfølge etter at vesla har vist sitt blide åssyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det ut til at det skjer noe her. Har hatt rier siden kl 0400, de varer ca 1 minutt av gangen og kommer med 5 minutters mellomrom. Har snakket med føden, og funnet ut at jeg blir hjemme til jeg ikke orker det mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ser det ut til at det skjer noe her. Har hatt rier siden kl 0400, de varer ca 1 minutt av gangen og kommer med 5 minutters mellomrom. Har snakket med føden, og funnet ut at jeg blir hjemme til jeg ikke orker det mer.

:hoppe:

:hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe:

:hoppe:

Så spennende!!

Du får ha masse lykke til vennen, håper fødselen blir fin og at du snart har lille gullet i armene dine :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

:hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe:

:hoppe:

Så spennende!!

Du får ha masse lykke til vennen, håper fødselen blir fin og at du snart har lille gullet i armene dine :kose:

Takk. Jeg er fortsatt hjemme, ligger i senga og puster meg gjennom riene. Noen av dem er skikkelig tøffe, og varer i ca 2 minutter av gangen. Mannen har vært veldig søt og servert meg både mat og drikke på senga, og det har smakt veldig godt med mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Dette kommer til å gå kjempe bra, du klarer dette flott!!

Hva pokker skal jeg si? Kjente jeg ble litt rar sjøl her :fnise:

Masse lykke til!!!

Tenker MASSE på deg!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj! Spennande! :hoppe: :hoppe:

Lykke, lykke til, vennen! :klem:

Og makan til bra tipping på Anamelona! :overrasket:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sjeldent som jeg er innom er det vanskelig å henge med i svingene, men flaks at jeg tok turen innom i dag!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fortsatt hjemme. Har klart å sove litt, var plutselig kjempetrøtt - kanskje ikke så rart siden jeg har vært våken siden 0400. Mannen har vært inne og hørt til meg og sa at det hørtes ut som om jeg pustet meg gjennom et par rier mens jeg sov. :fnise: Utrolig hva kroppen klarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er det spennende. Om ikke så alt for lenge er du mamma! :hjerte:

Ja det kan se sånn ut nå faktisk. Ting dabbet litt av da jeg sov, men nå har jeg hatt noen kraftige rier igjen på ca 2 minutter. Da går det riktignok litt lenger tid mellom hver rie, men kroppen må jo hente seg inn igjen så det synes jeg ikke er så rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...