Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes


Nótt

Anbefalte innlegg

År og dag siden jeg har vært innom her (bare sniklest litt), men nå må jeg få deg inn på mine innlegg. Håper ikke det er frekt å bare ville snike seg med på innspurten... :sjenert:

Vil bare ønske deg lykke til med den siste, slitsomme ventetiden og ikke minst den forestående fødselen! :klemmer:

Bare å snike seg med på innspurten det.

Her har vi nå hatt besøk av broder A og det var veldig koselig. Mannen disket opp med hjemmelaget sjokoladesaus til is og hjemmelaget syltetøy. :sikle: Så vi har kost oss og pratet masse.

Ellers skjer det lite her for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle hun ikke ville hilse på i morgen, så kommer hun på bursdagen min.... *alt for å tippe riktig for en gangs skyld* :fnise:

Godt du koser deg med mannen da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småfolk

Småfolk

er våre

største skatter-

en flott liten sønn

eller deilig datter.

Ingen kan lyse

opp dagen slik, og gjøre vårt

liv så utrolig rikt

ukjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hun ikke ville hilse på i morgen, så kommer hun på bursdagen min.... *alt for å tippe riktig for en gangs skyld* :fnise:

Godt du koser deg med mannen da. :)

Da er ny tippedato notert på deg. :)

De i rødt har bommet gitt. Og de i grønt er det håp for ennå.

Oppdatert tippeliste:

Saeria 23./24.01

Libe 24./25.01

Anamelona 24.01

Rekaaa 25.01

dreia 26.01

loffen 27.01

MarianneE 29.01

janne84 29.01

Wolfmoon 30.01

Minttu 31.01

lucy d-.-b 31.01

Problematique 01.02

*enigma* 01.02

Lucky? 02.02

Nique 03.02

dreia 03.02

Sondre 03.02

Purple 04.02

Alive 05.02

Svipa 05.02

Fancy Nancy 06.02

Saeria 07.02

pusilus 08.02

Saeria 09.02

Problematique 09.02

Janne84 10.02

Anamelona 10.02

Ser ikke ut til at hun vil komme ennå gitt. Og nå er det jo blitt kaldere igjen og da skjønner jeg godt at hun holder seg innabords, hvem vil vel ut i nesten -10???

Jeg har stått opp med kjære i dag, sånn går det når man våkner 30 min før vekkerklokka hans og starter dagen med :humpe::nigo:

Har litt planer i dag da:

- flytte skostativ

- pakke sammen og bære ned maletingene ned i kjeller'm

- flytte liten kommode (nattbordstørrelse)

- dra til by'n og kjøpe ansiktskrem, strikkepinner og muligens en ting til Mannen

- legge sammen og bort nyvaskede klær

- vaske en maskin med klær???

Tror det holder for en dag egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt planer i dag da:

- flytte skostativ :jepp:

- pakke sammen :jepp: og bære ned maletingene ned i kjeller'm

- flytte liten kommode (nattbordstørrelse) :jepp:

- dra til by'n og kjøpe ansiktskrem, strikkepinner og muligens en ting til Mannen

- legge sammen og bort nyvaskede klær :jepp: det som var tørt i hvertfall

- vaske en maskin med klær - gjort den klar så den kan settes på når jeg kommer hjem fra by'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så effektiv, så tidlig!

Kaldt her også, men bare -8, det var tåke i går kveld, så nå er alle trærne fulle av rim. :hoppe:

Håper du får en finfin dag Nótt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så effektiv, så tidlig!

Kaldt her også, men bare -8, det var tåke i går kveld, så nå er alle trærne fulle av rim. :hoppe:

Håper du får en finfin dag Nótt. :klem:

Her litt energi i dag og da er det greit å bruke noe av det FØR jeg går ut og blir sliten. :fnise: Vet av erfaring at jeg ikke orker så mye når jeg har kommet hjem.

Når jeg sjekket gradestokken nå i stad var det bare -6 så tror nok at det blir en grei dag temperaturmessigsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ut i 10 blå er nok ikke gøy! :fnise:

På den annen side er det lettere å kle en baby for kulda, enn å prøve å temperere en nyfødting i 30+. Stakkars G var rød som en hummer enkelte ganger som nyfødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ut i 10 blå er nok ikke gøy! :fnise:

På den annen side er det lettere å kle en baby for kulda, enn å prøve å temperere en nyfødting i 30+. Stakkars G var rød som en hummer enkelte ganger som nyfødt.

Tror nok det er lettere å kle på en nyfødt nå ja, enn når det er supervarmt ute. Sliter jo selv i varmen...

:opplyser:

Jeg tipper at hun kommer innen 6 mnd!

Du vet, det er ingen som har blitt igjen der inne enda!

Merkelig det der altså. :lol: Tror nok også at hun kommer innen 6 måneder gitt.

Håper du får en fin dag :klemmer:

Dagen så langt har vært veldig fin så håper virkelig at den fortsetter i samme tralten.

Har litt planer i dag da:

- flytte skostativ :jepp:

- pakke sammen og bære ned maletingene ned i kjeller'n :jepp:

- rydde litt plass i kjellerboden :jepp:

- flytte liten kommode (nattbordstørrelse) :jepp:

- dra til by'n og kjøpe ansiktskrem, strikkepinner :jepp:

- legge sammen og bort nyvaskede klær :jepp: det som var tørt i hvertfall

- vaske en maskin med klær :jepp:

- vaske opp :jepp:

- rydde spisebordet :jepp:

- rydde barnerommet :jepp:

Har fått gjort en god del og det er så deilig. Turen til by'n var ikke bare bare, for da jeg kom ned gikk telefonen min tom for strøm. Litt bekymret for hva jeg skulle gjøre om fødselen startet mens jeg var ute, men fant ut at da fikk jeg bare høre med noen om å låne telefon - så vanskelige kan jo ikke folk være tenkte jeg. Nå gikk det jo bra heldigvis da. Og så sprakk lommeboka mi, på utsiden av glidelåsen til myntlommen min. Dermed måtte jeg ha meg ny lommebok. Dessverre fant jeg ikke lik som jeg hadde. :sur: Var liksom ikke helt det jeg hadde tenkt å bruke penger på i dag. Jeg fant heller ingenting til kjære når jeg var ute, men det var ikke så farlig sånn sett.

Ellers fikk jeg ordnet det jeg skulle i by'n, kjøpte til og med baguette med tunfisksalat til lunsj så jeg koste meg med den på veien hjem. Da jeg kom hjem kastet jeg meg over oppvasken og etter det satte jeg på en vaskemaskin med klær. Utrolig deilig å ha fått gjort litt ting her hjemme, føler liksom at jeg kan slappe av litt mer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sovet litt og hengt opp det rene tøyet, og spist en appelsin. Veldig kjedelig egentlig, men sånn er det nå her da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sovet litt og hengt opp det rene tøyet, og spist en appelsin. Veldig kjedelig egentlig, men sånn er det nå her da. :fnise:

En høygravid person skal vel ikke utsettes for stort mer spenning enn det der. :fnise: Men jeg må si du imponerer stort med listene dine. Virkelig!

Det høres kanskje sært ut, men: Nyt dine siste timer som gravid. Det kommer en dag da du savner sparkene og magen. Tro det eller ei. For innen helgen kommer er dere nok blitt tre.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En høygravid person skal vel ikke utsettes for stort mer spenning enn det der. :fnise: Men jeg må si du imponerer stort med listene dine. Virkelig!

Det høres kanskje sært ut, men: Nyt dine siste timer som gravid. Det kommer en dag da du savner sparkene og magen. Tro det eller ei. For innen helgen kommer er dere nok blitt tre.. :rødme:

Jeg håper da virkelig en høygravid person kan utsettes for mer spenning, for akkurat det der var veldig kjedelig. :fnise:

Jeg prøver så godt jeg kan å nyte magen og sparkene, tenker på at snart er det over.

Mannen har nå ligget og slappet av med hodet i fanget mitt. :hjerte: Det er så koselig å kose på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sliten i dag ja, ble plutselig kvalm og svimmel i går kveld og kvalmen har først nå i dag forsvunnet. Og formen i dag er ikke så god som den var i går dessverre, men det kunne vært verre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt sliten i dag ja, ble plutselig kvalm og svimmel i går kveld og kvalmen har først nå i dag forsvunnet. Og formen i dag er ikke så god som den var i går dessverre, men det kunne vært verre da.

Får håpe formen tar seg opp! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe formen tar seg opp! :klem:

Det håper jeg også. Skal ta meg en tur ut snart, trenger å bevege på kroppen også er det jo så fint vær. :sol: Skal bli godt å komme ut litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 er den magiske datoen :nigo:

Og ei god vennine av meg hadde :sengekos:, og dagen etter kom babyen, så nå kan det hende det blir fart på lille jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 er den magiske datoen :nigo:

Og ei god vennine av meg hadde :sengekos:, og dagen etter kom babyen, så nå kan det hende det blir fart på lille jente :)

Vi får se når hun kommer. Jeg har vel slått meg til ro med at det ikke skjer noe særlig før helgen - er ikke så ustabil som jeg var i forrige uke og det er godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...