Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er utrolig sterk Nótt, og så rolig du tar det.

Lykke til :klemmer:

Skrevet

Masse masse lykke til. Må si meg enig med de andre, du er veldig sterk. :klemmer:

Skrevet

Nótt og Mannen er på sykehuset :) 3cm åpning og rier.

Vesla er på vei! :strix:

Skrevet (endret)

Da er hun på sykehuset! 3 cm åpning!

Endret av Saeria
Skrevet

Åååå, så spennende! Håper det går fort nå, for hun har holdt på lenge nok synes jeg. Gleder meg masse til å hilse på den nye lille verdensborgeren.

Skrevet (endret)

Yes :tommelsmil:

10. er jo den perfekte datoen :hjerte:

Endret av janne84
Skrevet

Tenker masse på deg nå, Nótt. Husker godt hvordan det var da jeg fødte, og hvor vonde rier kan være...Håper det går greit med deg, at du blir godt ivaretatt, og at du ikke er så alt for sliten.

Skrevet

*følger med og lar meg imponera over roen og utholdenheten din*

:hug:

Håpar vesla snart er her. :rødme:

Annonse
Skrevet

Meget opptatt er hun hvertfall, for jeg har ikke hørt noe enda. ;) Tenk at ei lita jente enate har eller er på vei til å entre denne verden. Helt ny og fin! :hjerte:

Skrevet

Ikke hørt noe jeg heller, regner med at hun sender samme meldingene til oss to :fnise:

Sitter her og tenker på at nå er lille Vesla på vei :hjerte: Håper alt går fint og problemfritt og at dere har det bra alle tre :hjerte:

Skrevet

Å hjelp! Hva er det jeg ser når jeg kommer hjem fra jobb?? :dåne:

Spennende!! :duskedame: Vesla er på vei! :grine: Helt fantastisk! :rødme:

Krysser alt! Heier ennå mer! Nótt er tøff som fy, så dette skal gå bra. :tommelsmil:

Tenker på deg! :klemmer:

Skrevet

Håper alt går bra utover natta Nótt. Skal tenke masse på deg, og gleder meg til å lese om fremgangen i morgen tidlig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...