Miss moneypenny Skrevet 5. oktober 2009 #201 Del Skrevet 5. oktober 2009 Takk for godt svar igjen, Anamelona. Det kommer til å være mye hjelp i deg i tiden fremover. ---------------------------------- Nå er jeg lei av humørsvingninger. Har ikke følt noe til det i det hele tatt før fredag. Og da kom det plutselig. Griner for alt. Finnes ikke noe som er mer slitsomt enn det. Finner på å grine bare fordi noen sier imot meg. Kan jo ikke fortsette slik. Hvor lenge pleier humøret å svinge? Jeg blir jo bare frustrert. Når gråten kommer blir jeg irritert fordi jeg er lei av å gråte og egentlig ikke ser poenget. Huff - verre enn pms jo. haha. Og jobben gjør meg gal. Har noen folk rundt meg der som jeg ikke vet hvor lenge jeg klarer å være rundt. Merker at jeg blir trist og lei av å være der, men kan ikke gjøre noe med det. Prøver å finne måter jeg kan takle det på for å unngå å bli irritert eller deprimert/stresset av det. Merker jeg får vondt i magen når jeg blir irritert på jobb og slikt, og det vil jeg ikke ha noe av. Gode tips der ute? Jeg sliter også veldig med humørsvingninger! Griner for alt, spesielt når jeg ser på film. Så What happens in Vegas i går og gråt så tårene spruta da de var i retten for siste gang (hvis du har sett den filmen da). Samboeren syns dette er mer underholdende enn filmen jeg begynner å bli ganske lei av å grine jeg også! Kjedelig at du har det sånn at det er folk du blir sliten og lei av på jobben. Jeg er ikke den flinkeste til å snu sånt til noe konstruktivt, hadde selv ei på jobb i sommer som jeg ikke tålte trynet på. Hun klarte aldri å lære noen ting, og maste høl i huet på meg. Til slutt ble det sånn at jeg ikke klarte stemmen hennes engang. Hun fikk ikke fast ansettelse, så da var problemet løst for min del. Nå vet jo ikke jeg hva slags jobb du har, og hvordan du jobber sammen med kolleger. Men er det mulig for deg å unngå de du ikke trives så godt med? Åssen går det ellers med deg, er formen bra, og har du hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #202 Del Skrevet 5. oktober 2009 Miss Moneypenny: Godt det ikke bare er meg som gråter. Men trodde heller aldri at jeg skulle bli så innmari lei av det. Haha, sært hva man blir lei av. Jobben min er administrativ og jeg er support for 30 stykker her. Alle kommer til meg for ting de ønsker hjelp til (eller helst de vil at jeg skal gjøre for dem). Jobber altså veldig tett på alle sammen her. Den ene personen jeg ikke orker lenger er sjefen selv, så den er jo litt vanskelig. Vi hadde en fantastisk sjef, men han fikk tilbud om en veldig interessant jobb, så nå sitter vi igjen med en veldig annerledes sjef som ingen takler. Men det jeg egentlig skulle frem til her var at det ikke er mulig å unngå noen. Etterhvert, når jeg forteller min nærmeste kollega om graviditeten, så er det en mulighet for at hun gjerne kan ta seg litt av et par av de som lager problemer. Men sjefen må jeg jo bare takle - det er bare så vanskelig når jeg virkelig blir dårlig av å være rundt ham. Syt syt syt. haha:) Ellers går det vel egentlig fint. Har laget foccacia i helgen (jukset med poseblanding) og ønsker meg egentlig oppskrift på en enkel og fantastisk foccacia. Utenom det var jeg ute og syklet litt igår, men jeg er virkelig ikke flink til å trene. Har alltid trives med trening, men nå bare orker jeg ikke lenger. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 5. oktober 2009 #203 Del Skrevet 5. oktober 2009 Du kjenner livmorkanten når den kommer over skambenet. Helst på morgenen før du har gått på do. (Da kjente jeg den iallefall) Trekk inn pusten så godt du klarer og kjenn. Føles som en liten kant, eller full blære med rar form.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #204 Del Skrevet 5. oktober 2009 Du kjenner livmorkanten når den kommer over skambenet. Helst på morgenen før du har gått på do. (Da kjente jeg den iallefall) Trekk inn pusten så godt du klarer og kjenn. Føles som en liten kant, eller full blære med rar form.. Dette må jeg prøve i morgen. Men den er helt nede ved benet fortsatt, ikke sant. Den har jo bare så vidt begynt å bevege seg nå, dersom den i det hele tatt har begynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 5. oktober 2009 #205 Del Skrevet 5. oktober 2009 Dette må jeg prøve i morgen. Men den er helt nede ved benet fortsatt, ikke sant. Den har jo bare så vidt begynt å bevege seg nå, dersom den i det hele tatt har begynt. Helt nede ved benet ja. bevege seg? Livmora eller babyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #206 Del Skrevet 5. oktober 2009 Helt nede ved benet ja. bevege seg? Livmora eller babyen? Haha, livmora tenkte jeg mest på nå. Den skal jo bevege seg oppover fra nå av. Eller er jeg helt forvirra nå? Den skal jo ikke bli der nede i 9 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 5. oktober 2009 #207 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nei den skal bli STOR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #208 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nei den skal bli STOR! Selvfølgelig. Var vel egentlig det jeg mente innerst inne bare hadde litt vanskelig for å forklare det slik jeg ville. Men da beholder jeg livmoren min her nede, men håper at den vokser seg vakker og stor:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 5. oktober 2009 #209 Del Skrevet 5. oktober 2009 Selvfølgelig. Var vel egentlig det jeg mente innerst inne bare hadde litt vanskelig for å forklare det slik jeg ville. Men da beholder jeg livmoren min her nede, men håper at den vokser seg vakker og stor:P Du så at det var en link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #210 Del Skrevet 5. oktober 2009 Du så at det var en link? Haha, tror du jeg er helt dum? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 5. oktober 2009 #211 Del Skrevet 5. oktober 2009 Haha, tror du jeg er helt dum? :gjeiper: Det kunne se ut som om jeg bare understreket stor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #212 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det kunne se ut som om jeg bare understreket stor! Haha, det har du tross alt rett i. Men man lærer etterhvert å dra musepekeren over alt som er understreket for å se om det er en overraskelse, og så blir man som regel skuffet - men denne gangen ble jeg glad fordi det faktisk var en link Lang forklaring på noe så enkelt:) --------------------------------------------- Prøvde brudekjoler igår, og jeg tror jeg har funnet kjolen min. Nå må bare noen ha den i størrelsen min, for hvis ikke blir jeg veldig frustrert:) Det var en fantastisk opplevelse. Jeg ville ikke en gang ta av meg kjolen igjen. Jeg ble helt forelsket:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. oktober 2009 #213 Del Skrevet 6. oktober 2009 Haha, det har du tross alt rett i. Men man lærer etterhvert å dra musepekeren over alt som er understreket for å se om det er en overraskelse, og så blir man som regel skuffet - men denne gangen ble jeg glad fordi det faktisk var en link Lang forklaring på noe så enkelt:) --------------------------------------------- Prøvde brudekjoler igår, og jeg tror jeg har funnet kjolen min. Nå må bare noen ha den i størrelsen min, for hvis ikke blir jeg veldig frustrert:) Det var en fantastisk opplevelse. Jeg ville ikke en gang ta av meg kjolen igjen. Jeg ble helt forelsket:) Som jeg skulle sagt det selv! Finnes det bilde av kjolen noe sted?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #214 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Som jeg skulle sagt det selv! Finnes det bilde av kjolen noe sted?? Haha, jeg er litt redd for å vise kjolen ettersom jeg er redd for at noen skal komme til å stjele den. Er det din fæle plan? Edit: Sendte deg en melding jeg:) Endret 6. oktober 2009 av letme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. oktober 2009 #215 Del Skrevet 6. oktober 2009 Haha, jeg er litt redd for å vise kjolen ettersom jeg er redd for at noen skal komme til å stjele den. Er det din fæle plan? Edit: Sendte deg en melding jeg:) Min fæle plan?? :klø: Jeg er ferdig giftet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #216 Del Skrevet 6. oktober 2009 Min fæle plan?? :klø: Jeg er ferdig giftet jeg! Hihi. Ja, jeg vet jo det. Bare det at kjolen er litt hellig:) haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. oktober 2009 #217 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hihi. Ja, jeg vet jo det. Bare det at kjolen er litt hellig:) haha. Kos deg med kjolen du. Den er nydelig, men om du ser min ser du at vi har litt forskjellig smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #218 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kos deg med kjolen du. Den er nydelig, men om du ser min ser du at vi har litt forskjellig smak! Din var NYDELIG. Det var en slik kjole jeg var overbevist om at jeg kom til å ende opp med, helt frem til jeg fant den jeg fant. Jeg var sikker på at jeg ville ha en med røde detaljer. La inn en kommentar på den posten i bloggen din jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 6. oktober 2009 #219 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er litt treg til å svare jeg! Går fint her Synd at det er sjefen da, da er det jo ganske vanskelig som du sier! Ikke alle passer til å være sjefer desverre.. har selv en som kan være ganske ufordragelig til tider. Jobben din hørtes forøvrig ganske stressende/slitsom ut! Du må passe på deg selv, så du ikke sliter deg helt ut... så bra at du har vært ute og syklet da! Blir stadig imponert av deg jeg Her er det mye skole og jobb, så trening blir nedprioritert. Desverre. Men så er det denne gravidtreningen da, i bassenget her, som jeg tenkte jeg skulle begynne med. Er bare så vanskelig å få ut fingern Men har fått isjas, så noe MÅ jeg gjøre. Også har jeg sesongkort i svømmehallen, men kaste meg uti vannet på høsten frister bare ikke :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #220 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er litt treg til å svare jeg! Går fint her Synd at det er sjefen da, da er det jo ganske vanskelig som du sier! Ikke alle passer til å være sjefer desverre.. har selv en som kan være ganske ufordragelig til tider. Jobben din hørtes forøvrig ganske stressende/slitsom ut! Du må passe på deg selv, så du ikke sliter deg helt ut... så bra at du har vært ute og syklet da! Blir stadig imponert av deg jeg Her er det mye skole og jobb, så trening blir nedprioritert. Desverre. Men så er det denne gravidtreningen da, i bassenget her, som jeg tenkte jeg skulle begynne med. Er bare så vanskelig å få ut fingern Men har fått isjas, så noe MÅ jeg gjøre. Også har jeg sesongkort i svømmehallen, men kaste meg uti vannet på høsten frister bare ikke :/ Kom deg ut i vannet. Vann er fantastisk. Min plan er å komme meg i svømmehallen oftere. Bare kast deg uti det. Spesielt om du har sesongkort. Nå må jeg ned til byen for å prøve noen kjoler slik at jeg kan bli sikker på at jeg skal kjøpe den jeg har fått tilbud om:) Snakkes i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå