Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heier på Severin jeg.

virker som han gidde å jobbe litt, også lager han goood underholdning for oss tv-tittere :)

I tillegg har han ikke noen allianse i ryggen, men kjemper for seg selv hver gang. kult om han hadde vunnet.

Og FYYYYY at noen røpte at han ikke er i finalen :snurt:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_stine_*
Skrevet
Heier på Severin jeg.

virker som han gidde å jobbe litt, også lager han goood underholdning for oss tv-tittere :)

I tillegg har han ikke noen allianse i ryggen, men kjemper for seg selv hver gang. kult om han hadde vunnet.

jeg heier å på han men dårlig gjort av den personen å røpe det. at han ikke kom til finalen! fy fy. av de 4 andre som er igjen så er det ingen av de jeg vil skal vinne. kanskje kristoffer.

Skrevet
Husker norsk-østerrikeren Peter var helt pissvill på disse late bitchekjerringene som bare lå der og sola seg hele dagen.

En skam var det at hun vant da.

Haha, han var herlig!

Kan ikke fordra de mannfolkene som er igjen nå, selv om Christian og Kristoffer er relativt pene å se på. Liker Lina, jeg, synes hun virker som hun faktisk står på og gjør noe. Marte og. Når jeg tenker meg om synes jeg kanskje Kristoffer er den som er mest verdig som vinner, selv om jeg ikke akkurat heier på ham (eller kanskje litt?).

Skrevet
Heier på Severin jeg.

Kjempefint at du røpte det for meg nå da!!

Jeg har ikke sett innleggene fra den som røpte det, og kunne kanskje unngått å se det også, om ikke du hadde måttet understreke det i dette innlegget!

Gjest Dave Murray
Skrevet
Haha, han var herlig!

Kan ikke fordra de mannfolkene som er igjen nå, selv om Christian og Kristoffer er relativt pene å se på. Liker Lina, jeg, synes hun virker som hun faktisk står på og gjør noe. Marte og. Når jeg tenker meg om synes jeg kanskje Kristoffer er den som er mest verdig som vinner, selv om jeg ikke akkurat heier på ham (eller kanskje litt?).

Jeg liker ikke hverken Lina, Kristoffer eller Christian.

De har hatt det for enkelt, men i og med at de er der de er så bør de kanskje ha credit for det allikevel. Håper ikke en av dem vinner.

Gjest Gjest_marianne_*
Skrevet

til helvete med hele robinson. alle de jeg har heiet på et ute og av de som er igjen nå så bryr jeg meg fint lite om hvem som vinner. har en følelse at det kanskje blir han christian?

Gjest Gjest_linn_*
Skrevet

den kapestriden mellom Sverin og kristoffer var ikke akkurat så veldig spennesdes.viste Kristoffer kom til å vinne siden på reklamen så vi Kristoffer i øyrådet.så var jo ganske åpenbart hvem som vant.

men hva syntes dere om at Kristoffer røyk ut i øyrådet da?

Skrevet (endret)
den kapestriden mellom Sverin og kristoffer var ikke akkurat så veldig spennesdes.viste Kristoffer kom til å vinne siden på reklamen så vi Kristoffer i øyrådet.så var jo ganske åpenbart hvem som vant.

men hva syntes dere om at Kristoffer røyk ut i øyrådet da?

Likte dårlig at Kristoffer ble stemt hjem, jeg håpet jo at han skulle vinne. Jeg takler ikke de to jentene som er igjen, så da får jeg heie på Christian fra nå av. Han har da ihvertfall spilt spillet riktig, så kanskje han fortjener å vinne.

Endret av Mrs Shorty
Skrevet

Tråden er ryddet

Mrs Shorty. mod

Gjest Gjest_anna_*
Skrevet

Kristoffer var vel den jeg kunne tenke meg å heie på framover men så ble han stemt ut selvfølgelig. synes ikke de 3 som er igjen nå er verdige vinnere egentlig. føler de har hatt det alt for lett. men hvis jeg måtte velge noen av de velger jeg Marthe.

Skrevet

Har det noen gang vært verdige vinnere i Robinson, den som spiller spillet riktig eller gjør seg "ufarlig" har best sjanse til å vinne. Det handler ikke om å være den som er best til å klare seg på en øde øy, det handler om å være den som er best til å unngå å bli stemt ut.

Skrevet
Heier på Christian. Han er så digg :gjeiper:

Skulle ønske han kunne ta på seg en shorts........

Skrevet

lurer på hvem som vinner jeg. er det finale til søndag??

Gjest Gjest_sonja_*
Skrevet

jepp er finale imorgen :) blir spennendes

Skrevet

Gleder meg!

Hvem vil dere at skal vinne?

Gjest Gjest_anna_*
Skrevet
Gleder meg!

Hvem vil dere at skal vinne?

av de 3 som er igjen, ingen egentlig. men hvis jeg måtte velge blir det Marthe.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

er det ikke semifinale i dag?

Skrevet

Så på reklame for robinson at finalen er idag..

Gleder meg ikke noe særlig til det.. det er jo bare trekløveret som sitter igjen! Helt utrolig dårlig at de faktisk kom seg til finalen!Skulle ønske severin ikke gikk ut. Det er jo bare kjedelige folk igjen jo! Jeg håper verken marthe eller hun blonde vinner hvertfall. Kan ikke fordra noen av dem. Så ja, håper vel christian vinner da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...