Gjest Lunis Skrevet 18. oktober 2009 #81 Skrevet 18. oktober 2009 Viste seg at fyren faktisk hadde punktert en lunge likevel og at klaginga hans var berettiget. Men det visste jo ikke Christer. Så jeg kan forstå han. Dritt med folk som syter sånn, han Peder er jo ikke den første til å gjøre det akkurat.
Frua Skrevet 19. oktober 2009 #82 Skrevet 19. oktober 2009 Er det mulig å overse at en lunge er punktert på et røngtenbilde? :klø:
Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 19. oktober 2009 #83 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg må si jeg hoppet i stolen når Christer startet med utskjellingen i går og tenkte: Hva f... er dette? Jeg ser poenget med godt tv og at han muslimen sikkert trekker opp spillet og intrigene mer enn hva Peder gjorde. Men..... det er langt derfra til å skjelle ut en person som sier han er dårlig på rikstv - den var for drøy og rett og slett kvalmende å høre på. At Peder ikke satt og utbroderte sitt sykdomsbilde i beste sende tid - det har jeg full forståelse for. Men å bli angrepet på det viset av en mann som ikke har peiling og målet var å skape "action" i en program-serie ved å skjelle ut en deltaker - det er lavmål. At Christer i ettertid sier at det ikke var personlig.......hæ??? Hva mener han da er personlig?? Det blir for dumt å gjemme seg bak slike klisjeer. Jeg anbefaler andre å lese om punktert lunge og hva det innebærer og hvilke forholdsregler som burde tas og som Peder tok. At Christer også gjemmer seg bak at da burde ikke Peder meldt seg på........vel, TV3 bør gjøre bedre research om de gang på gang påstår de har feil deltakere med. Skal de selge program så gjør det fordi det er interessant og spennende - ikke på å ærekrenke unge mennesker i beste sendetid. Helt forkastelig!!!!
Gjest Gjest 23 Skrevet 19. oktober 2009 #84 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg er helt enig! Virkelig usmakelig og lavmål oppførsel! Jeg synes Christer var den som fremstod som taper i den situasjonen. Hadde vært noe annet om Peder hadde mast og kranglet om å få dra hjem, men det gjorde han jo ikke. Han satt der jo bare ydmyk og var innstilt på å holde ut. Synes det var på grensen til mobbing. Virket ikke som om Peder løy, det virket som han oppriktig mente at noe var galt med lungen. Også skjeller Christer han ut for å være en pyse og en taper!? Helt ekkelt hvordan han fikk de andre til å samtykke på at Peder bare fant opp alt sammen først også. Jeg ble IKKE imponert! Synes de andre deltakerne burde reagere på at de blir behandlet på en så respektløs måte hvir ikke alt går etter TV3s plan.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #85 Skrevet 19. oktober 2009 Synes dette virker som en gylden mulighet for TV3 til å klare og beholde Francois i programmet (= han er en kontroversiell person og skaper intriger/interesse og dermed god TV). Flere av deltakerne ønsker å stemme ut Francois (eventuelt Severin, som produksjonen også ønsker å ha med så lenge som mulig). Det er ikke lov å trekke seg, Peder ber de andre deltakerne stemme ham ut, men er ikke garantert at han får ønsket sitt oppfylt. Så for å sikre at Francois og Severin kommer videre, kommer TV3 deltakerne i forkjøpet ved å kaste ut Peder, samtidig som de får det til å se ut som det er Peders egen feil. Enig: Merkelig at en punktert lunge ikke synes på røntgen!!
Gjest r0za Skrevet 25. oktober 2009 #86 Skrevet 25. oktober 2009 For et forbanna rasshør Francois er.
Violetsky Skrevet 25. oktober 2009 #87 Skrevet 25. oktober 2009 Selvfølgelig kunne ikke tv3 ta sjansen på at Francois røk ut, han er jo intrigemaker deluxe! Men husk at Christer har fått beskjed om å si det han sa til Peder, alt dette er det tv3 som bestemmer. I årets sesong vet Christer ingenting om hva skjer framover, dette sa han i et intervju før seriestart. Han får bare beskjed om hva han skal gjøre og si rett før det skal gjøres eller sies!
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #88 Skrevet 25. oktober 2009 Ja hele programmet er nok regissert slik at TV3 blir kvitt de som lager minst show og intriger. Plutselig er øyrådene helt forandret, sånn som sist f.eks., eller at plutselig 2 skal ut osv. Jeg digger Pål mest jeg nå, han er bare seg selv ser det ut til. Greit å få ut Iris, hun begynte å dirigere og spille litt vel høyt. Francois neste gang nå så blir det bra.
Lola89 Skrevet 25. oktober 2009 #89 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg boikotter nesten fordi de fortsatt holder Francois der. Det er ikke underholdning, bare sykt irriterende!
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #90 Skrevet 25. oktober 2009 Hvorfor har folk så imot Francois? Ser dere ikke hvor sleipe og frekke de andre er?
Frua Skrevet 25. oktober 2009 #91 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg digger Francois,det er jo han som gjør hele robinson i år..iallefall for meg! Håper han er med til siste slutt :D
Gjest Marlo Skrevet 26. oktober 2009 #92 Skrevet 26. oktober 2009 Francois er jo dritkul da... det har värt noen år nå hvor alle har bare mer eller mindre glidd gjennom Robinson...man ser det samme hver söndag, ingenting kult. Nå er det förste gang siden starten jeg sitter å virkelig fölger med gjennom hele episoden, ene og alene pga. Francois. Endelig noen som står på sitt, som tör å lage leven, som tör å lage intriger. Tror jo ikke han er så ille når han er hjemme, men iallefall göy å se han der nede.
Gjest Marlo Skrevet 26. oktober 2009 #93 Skrevet 26. oktober 2009 Og si at Francois var skikkelig sleip fordi han bare valgte 2 med på båten t.ex. blir jo dumt. Jeg hadde gjort akkurat det samme, når alle på öya går rundt å hater deg - hvorfor invitere dem med seg på tur da?
Gjest bollan Skrevet 26. oktober 2009 #94 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg forstår Francois godt jeg! Hvis alle hatet meg og sa at de skulle stemme meg ut, hadde jeg lett ikke tatt dem med, jeg hadde jo ikke kost meg selv da! Uansett.. Jeg er litt redd for at Cathrine (? hun "modellen") skal vinne jeg! Ser hvertfall ikke helt for meg at hun kommer til å bli stemt ut noen gang. Hun er utrolig anonym og sier jo aldri noe på øyrådene osv. Eneste gangen hun tok litt av var i går etter de hadde drukket.. Pål har jeg sansen for - virker som en skikkelig ålreit fyr. Marte synes jeg var ganske sleip igår - mon tro om hun har fått beskjed fra tv3 om å lage litt liv i leiren? Skulle ikke forundre meg..
Gjest bollan Skrevet 26. oktober 2009 #95 Skrevet 26. oktober 2009 Glemte jo helt Severin! Han har jeg også veldig sansen for - han er der for å spille et spill - og han er flink til det. Og det er jo det robinson går ut på.
Supramundane Skrevet 26. oktober 2009 #96 Skrevet 26. oktober 2009 Francois er min favoritt. Jeg ser ikke at noen skal ha så store problemer med han, det er jo et spill..
Gjest Gjest_bolla_* Skrevet 26. oktober 2009 #97 Skrevet 26. oktober 2009 Francois er min favoritt. Jeg ser ikke at noen skal ha så store problemer med han, det er jo et spill.. de andre blir sure fordi francois ikke vil være venn med dem! O, buhu. Francois er oppriktig, de andre er falske - for når alt kommer til alt vil alle dolke hverandre i ryggen om de må.
Cuba Skrevet 26. oktober 2009 #98 Skrevet 26. oktober 2009 Francois er min favoritt. Jeg ser ikke at noen skal ha så store problemer med han, det er jo et spill.. Vet ikke om han er min favoritt, men er helt enig med deg! Det er bare et spill og jeg blir litt satt ut av hvor seriøst folk tar dette. Men det blir kanskje sånn når man er der. Livet på øya blir sikkert alt for dem De snakker om å stole og ikke stole på folk.. Til og med i det "virkelige" liv kan man ikke stole 100% på noen andre enn seg selv, hvorfor skulle man kunne gjøre det i spillet Robinson da?
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 26. oktober 2009 #99 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg synes på generelt grunnlag at det er ganske tåpelig å gjøre seg opp en "seriøs" mening om en person basert på vedkommendes opptreden i en realityserie. Ingen er seg selv i en slik setting, og man kan ikke få et totalt inntrykk av en person gjennom de få utvalgte minuttene vi får se av alt som skjer. Ja, Francois fremstår som en drittsekk på Robinson. Og selvfølgelig har han sagt og gjort alt vi ser på TV, MEN poenget er jo at produsentene har en tanke med hvordan de presenterer stoffet, hvordan det settes sammen og hvordan spørsmål som stilles til deltakerne for å få frem synspunkt som settes opp mot hverandre. Og da er det jo klart at noen kommer bedre ut av det enn andre.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #100 Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Francois gjemte unna tennstålet, han har vært en einstøing som bare har sitti og lest i koranen, ikke bidratt noe for gruppa før sist nå, unner bare to andre å få spise seg mette på discobåten osv.... Endret 26. oktober 2009 av Mrs Shorty
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå