Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det du ser på TV er at Francois ikke har gjort noen ting. Har du tenkt på at det har blitt klippet og redigert?

Ifölge Francois og noen andre, så har han faktisk gjort mest på öya av dem alle (om det er sant vet jeg jo ikke, men ikke döm mennesker utifra redigering av et ralityshow ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har jo hørt de andre deltakerne har klagd på ham mange ganger, og sagt at han ikke har gjort en dritt på flere dager.

8-10 personer står da ikke og juger kollektivt om det.

Endret av Mrs Shorty
Skrevet

Ok.

Men det går ann å diskutere ting saklig uten å "skrike" - bare til ettertanke.

Skrevet

Jeg liker Francois. Håper han vinner. Jeg har en tendens til å heie på den som alle rotter seg mot. Dessuten så er han den som fremstår som mest ekte.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet (endret)
Har jo hørt de andre deltakerne har klagd på ham mange ganger, og sagt at han ikke har gjort en dritt på flere dager.

8-10 personer står da ikke og juger kollektivt om det.

Det er jo fordi de ikke har giddi å tatt med klaging på andre folk når det de vil ha som hovedkonflikt i serien er francois mot de andre. og så stiller de ledene spørsmål til de andre slik at de får de svarene de vil ha. så enkelt er det.

Endret av Mrs Shorty
Skrevet

Tråden er ryddet

Mrs Shorty, mod

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Er det en som IKKE må vinne dette, så er det Lina. Hun er det kjedeligste og mest personsløse deltakeren som noen sinne har deltatt i et reality program. Christian har jeg fått sans for etterhvert, men at Lina skal stå så sterkt i firerbanden er høyst irriterende. Hun må ryke med huet først ut av denne ekspedisjonen. Så kan gjerne sjølgode Kristoffer fyke etter.

Skrevet
Er det en som IKKE må vinne dette, så er det Lina. Hun er det kjedeligste og mest personsløse deltakeren som noen sinne har deltatt i et reality program. Christian har jeg fått sans for etterhvert, men at Lina skal stå så sterkt i firerbanden er høyst irriterende. Hun må ryke med huet først ut av denne ekspedisjonen. Så kan gjerne sjølgode Kristoffer fyke etter.

Enig.

Håper på Severin jeg nå.

Skrevet

Alle deltagerene som lagde liv og røre er stemt ut nå og det er bare de kjedelige folka igjen. Dessuten så synes jeg det har vært for mange øyråd "med en twist"...Jeg klarer ikke heie på noen av de som er igjen.

Skrevet

Jeg syns det hadde vært gøy dersom Severin vant. Artig type.

Skrevet
Jeg syns det hadde vært gøy dersom Severin vant. Artig type.

han vinner ikke. han er ikke i finalen.

Skrevet

Jeg må si meg helt enig i dette! Håper Christian eller Severin vinner, selv om jeg ikke likte Severin i begynnelsen av serien. Marte syntes jeg var ålreit før, men har begynt å bare irritere meg over henne. Synd at Pål gikk ut sist.

Disse øyrådene med en "twist", som noen sa, har jeg begynt å synes er ganske smart. Tidligere mente jeg at det var feil å skulle endre reglene underveis, men hvis denne firerkonstellasjonen får ture frem som planlagt, ja da blir jo all spenningen borte. Det er helt tydelig at de legger inn en "twist" når det er helt åpenbart hvem som kommer til å ryke ved vanlig stemmegiving. Men det slo vel ikke helt heldig ut sist, da Pål røk ut pga dette.

Skrevet
Det er helt tydelig at de legger inn en "twist" når det er helt åpenbart hvem som kommer til å ryke ved vanlig stemmegiving.

Spesielt hvis den som står i fare for å ryke ut, er en favoritt hos TV3 sine produsenter!

Gjest Gjest_sofie_*
Skrevet

jeg håper ikke Lina kommer til finalen!huff og huff. håper hun ryker neste gang men tviler på det siden hun står så sterkt.er vel Severin eller kristoffer som ryker i neste episode.

alle de som jeg har heiet på har røket. men hvis jeg måtte velge noen nå må det nok bli Severin :)

Skrevet

Hvordan vet du det?

Skrevet
Hvordan vet du det?

tv3 har røpet det i programoversikten sin. der står det hvem som kommer til finalen. anbefaler å ikke gå inn dit, hvis dere ikke vil vite hvem som kommer til finalen.

de 3 som kom i finalen, ønsket jeg i finalen.

Skrevet

Det er vel ikke særlig snilt av deg å røpe dette?

Skrevet

Helt enig! Hun er dritkjedelig.

Men i 2007 (tror jeg det var), hun som vant da, AG. HUN var virkelig kjedelig og lat. Enda verre enn Lina er nå, og vant faen meg hele dritten.

Husker norsk-østerrikeren Peter var helt pissvill på disse late bitchekjerringene som bare lå der og sola seg hele dagen.

En skam var det at hun vant da.

Skrevet

Det er vel ikke særlig snilt av deg å røpe dette?

Enig med Meaty....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...