Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #61 Skrevet 28. september 2009 Jeg tror Marita skrev Espen på lappen, men jeg er ikke 100 % sikker. Blir spennende å se hvem som får en ny sjanse. Hvorfor tror du det? Jeg prøvde å se, men de klippet akkurat da hun begynte å skrive. Håper inderlig det er Christen.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #62 Skrevet 28. september 2009 Hvorfor tror du det? Jeg prøvde å se, men de klippet akkurat da hun begynte å skrive. Håper inderlig det er Christen. hvorfor kan hun ikke tro det?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #63 Skrevet 28. september 2009 hvorfor kan hun ikke tro det? Har jeg sagt at hun ikke kan tro det?
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 28. september 2009 #64 Skrevet 28. september 2009 Jeg trodde jeg hadde sett alle episodene, men har tydeligvis gått glipp av noe, så kan noen fortelle når og hvordan Dennis havna på lag X?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #65 Skrevet 28. september 2009 Har jeg sagt at hun ikke kan tro det? du har ikke sagt det, men du lurte på hvordan hun kan tro det.
*Heart* Skrevet 28. september 2009 Forfatter #66 Skrevet 28. september 2009 Hvorfor tror du det? Jeg prøvde å se, men de klippet akkurat da hun begynte å skrive. Håper inderlig det er Christen. Bare en følelse jeg fikk. Men jeg tar helt sikkert feil.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #67 Skrevet 28. september 2009 du har ikke sagt det, men du lurte på hvordan hun kan tro det. Herregud. Bare en følelse jeg fikk. Men jeg tar helt sikkert feil. Håper egentlig du tar feil, liker ikke den fyren. Og han ville jo hjem også, det er nok mange av de andre som har mye mer lyst til å være igjen enn ham. Blir uansett spennende å se hvem hun valgte.
Meaty Skrevet 28. september 2009 #68 Skrevet 28. september 2009 Ja, han Espen-fyren er skikkelig ekkel! Nå har ikke jeg sett Tjukkholmen, men folk som har sett det sier at han var mye mer sympatisk og "likandes" i den serien. Virker som om egoet hans ble blåst opp da kiloene forsvant?
*Heart* Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #69 Skrevet 4. oktober 2009 En liten tanke ang Espen. Severin kan ha snakket litt om alle på laget sitt. Hun som ble stemt ut sist, likte ikke Severin. Hun kan ha hørt eller skjønt at Severin ikke likte Espen så godt og at hun på ren faenskap lar han komme inn igjen, for å irritere Severin. Jeg vet ikke. Bare en tanke jeg fikk. Vi får snart vite det.
*Heart* Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #71 Skrevet 4. oktober 2009 Marita gikk ut sist, men fikk komme tilbake i dag. Tommy tilkalte lege pga sitt sinne. Han var redd han skulle slå ut tennene på Dennis og mente selv at han var i fare for andre. Han kom ikke tilbake innen fristen, derfor kom det en ny deltaker inn igjen. Så lenge Marita var den siste som måtte forlate øya, så var hun den første som fikk mulighet til å komme inn igjen.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #72 Skrevet 4. oktober 2009 Marita gikk ut sist, men fikk komme tilbake i dag. Tommy tilkalte lege pga sitt sinne. Han var redd han skulle slå ut tennene på Dennis og mente selv at han var i fare for andre. Han kom ikke tilbake innen fristen, derfor kom det en ny deltaker inn igjen. Så lenge Marita var den siste som måtte forlate øya, så var hun den første som fikk mulighet til å komme inn igjen. Ah, okei
Meaty Skrevet 11. oktober 2009 #73 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg var spent på å se hva som skjedde da Iris ga tilbake bønneteppet til Francois, men det fikk vi ikke se? Eller gikk jeg glipp av det?
LaFemme Skrevet 11. oktober 2009 #74 Skrevet 11. oktober 2009 Vi fikk se det. Veldig udramatisk. Hun kom bort til han etter Robinsonkampen med teppe bak ryggen og sa at når hun hadde vært og vasket lag Sør, så hadde han fortalt at teppet var borte og hun synes det var helt jævli gjort, så han skulle få det tilbake.
Meaty Skrevet 11. oktober 2009 #75 Skrevet 11. oktober 2009 Vi fikk se det. Veldig udramatisk. Hun kom bort til han etter Robinsonkampen med teppe bak ryggen og sa at når hun hadde vært og vasket lag Sør, så hadde han fortalt at teppet var borte og hun synes det var helt jævli gjort, så han skulle få det tilbake. Å jaaa, nå så jeg det! Gikk in på TV3s web-tv. Det må ha skjedd akkurat da jeg gikk ut på kjøkkenet for å snoke etter noe godt.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #76 Skrevet 18. oktober 2009 Det er litt lættis at den personen de i hvert program sender en sånn presentasjonsvideo av, er den som går ut
Eveline86 Skrevet 18. oktober 2009 #77 Skrevet 18. oktober 2009 fikk så klart ikke med meg tordentalen til Christer... hva sa han????
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 18. oktober 2009 #78 Skrevet 18. oktober 2009 fikk så klart ikke med meg tordentalen til Christer... hva sa han???? Han sa at ingen skulle stemme i øyrådet, fordi han var så forbanna på at deltagere meldte seg på og bare klagde hele tiden. Han var kjempesint på Peder fordi han etter tre undersøkelser hadde fått vite at det ikke var noe galt med lungen hans, og fortsatt klagde han og sutra, så han ble kasta ut av ekspedisjonen.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #79 Skrevet 18. oktober 2009 Christer kasta lappene, som de skulle ha skrevet på, på bålet og sa at i dag blir det ingen avstemning. Sa noe sånt som at 3 leger hadde undersøkt Peder og alle konkludert med at han var helt frisk, videre noe om at han prøvde å juge på seg sykdommer for å komme seg hjem, at han var den største pingla der eller noe i den duren. "Og nå er jeg kommet til det punktet hvor den utstemte vanligvis skal holde en takketale til de andre deltakerne, men jeg gidder ikke å høre på deg mer, du kan bare se å pelle deg rett hjem!" Ca.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #80 Skrevet 18. oktober 2009 Jippi! Francois har klart seg nok en uke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå