Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dildo som personlig eiendel = et stort oppmerksomhetsbehov.

Tommy er jeg lei av allerede. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, den parykken så ikke særlig bra ut.. :S

Hvem gikk ut i går? Altså i øyrådet.. går de ut, eller havner de også på lag x?

Skrevet
Huff, den parykken så ikke særlig bra ut.. :S

Hvem gikk ut i går? Altså i øyrådet.. går de ut, eller havner de også på lag x?

Torhild. Tror hun røyk helt ut ja.

Gjest Gjest_Live_*
Skrevet

Tommy er nærmere 40 men snakker som en 15-åringer - ja han oppfører seg som en selvhøytidelig fjortis også!

Noe av det tåpeligste jeg vet er voksne mennesker som oppfører seg som fjortiser og som tror de er kule når de bruker tenårings-språk. Når han i tillegg driver å snakker om at han "spiller spillet" og skal reagere så ekstremt som han gjør... puhhhh....

Men han blir vel en stund da, så lenge Christer Falck sier at man ser parykker krympe etterhvert i varmen.

Skrevet

Gleder meg til episoden i morgen. Jeg tror den blir tøff.

Skrevet

Uff, dagens episode var jo bare kjedelig! Det virker ikke som om lag X har fått helt frie tøyler heller, den planlagte brenninga av hytta ble det jo ikke noe av. :filer:

Skrevet
Tommy er nærmere 40 men snakker som en 15-åringer - ja han oppfører seg som en selvhøytidelig fjortis også!

Noe av det tåpeligste jeg vet er voksne mennesker som oppfører seg som fjortiser og som tror de er kule når de bruker tenårings-språk. Når han i tillegg driver å snakker om at han "spiller spillet" og skal reagere så ekstremt som han gjør... puhhhh....

Men han blir vel en stund da, så lenge Christer Falck sier at man ser parykker krympe etterhvert i varmen.

Å dømme andre pga måten de snakker på er fjortis i mine øyne.

Skrevet (endret)

Jeg synes det er spennende. Men jeg orker bare ikke mer av han tomme skravlebøtta fra Rælingen, på lag x. For en teit skrue.

Han ustabile bergenser'n dreper sikkert noen i søvne en natt...

Endret av Wonders
Skrevet

Han der fiskemannen minner oss her hjemme veldig om Sid i istid filmene :fnise:

Ellers så er det bare en verdig robinson med i år og det er Kristen!

Skrevet
Han bekreftet ikke hennes fordommer mot muslimer. Det synes jeg var morsommere enn at hun stjal bønneteppet.

Det satt jeg og tenkte på også.. :fnise:

Skrevet

Dette programmet er søndagens høydepunkt.

Skrevet

Etter at Espen egentlig ville hjem i forrige øyråd, har motivasjonen snudd over natten. Laget hans stoler imidlertid ikke på hans nyvunne kamplyst og er redd for at han skal sabotere for å komme seg hjem. I kappestriden møtes to deltagere til duell, og premien er hygieneartikler. Taperen må vaske vinnerlaget, men har også muligheten til å skaffe seg informasjon fra den andre leiren. Neste dag får lagene en sjokkerende nyhet; i et brev fra Christer får de beskjed om at det laget som taper i Robinsonkampen er ute av ekspedisjonen! Men det lag Sør og lag Nord ikke vet er at også lag X skal være med å konkurrere.

Gjest Pannekaker
Skrevet

Jeg blir kvalm av tjukkholmen espen. Så utrolig kjip og egoistisk mann må du leite lenge etter.. " Jeg er forelska, og jeg vil hjem så jeg ødelegger for laget så jeg kommer meg hjem! "

For å si det slik, jeg tror dama hans hadde blitt blidere om han kom hjem med 100k enn om han stakk etter et par uker fordi han savna hu :fnise:

Gjest Pannekaker
Skrevet

Og han stygge karen med koranen er sinnsykt sleip..

De har ikke spist på 3 dager, og fortsatt gidder han ikke si at han har "funnet" tennpluggen.. Herlighet, for en drittsekk!

Skrevet

Er veldig glad for at lag Sør ikke røyk ut i dag, og håper inderlig det er Christen som får komme inn igjen!

Tommy er ikke god da, han har jo helt tydelig et alvorlig aggresjonsproblem. Hvis han blir så hissig på folk at han må ringe lege for å få hjelp har han kanskje ikke så mye på et sånt sted å gjøre... Skal bli spennende å se hva som går for seg neste uke.

Skrevet
Og han stygge karen med koranen er sinnsykt sleip..

De har ikke spist på 3 dager, og fortsatt gidder han ikke si at han har "funnet" tennpluggen.. Herlighet, for en drittsekk!

:skratte: Unnskyld, men jeg måtte bare le! Ser for meg at de flyr rundt og leter etter en tennplugg i sanda der nede. Hva skal de med det, liksom?

Men skjønner jo at det er tennstålet du mener, da.

Ellers synes jeg at reglene har blitt altfor "speisa", det er jo fullstendig vilkårlig hvem som går videre i denne konkurransen nå. Sende hjem et helt lag?

Gjest Pannekaker
Skrevet
:skratte: Unnskyld, men jeg måtte bare le! Ser for meg at de flyr rundt og leter etter en tennplugg i sanda der nede. Hva skal de med det, liksom?

Men skjønner jo at det er tennstålet du mener, da.

Ellers synes jeg at reglene har blitt altfor "speisa", det er jo fullstendig vilkårlig hvem som går videre i denne konkurransen nå. Sende hjem et helt lag?

Herlighet, unnskyld :ler: Du skjønte hva jeg mente da ^^ Tennplugg er vel sånn i bilen det? :P

Men ja, å sende hjem et helt lag blir for drøyt egentlig.. Det sier jo lite om egenskapene til å bo på en øde øy når du blir sendt hjem fordi du er på "feil" lag..

Skrevet

Jeg tror Marita skrev Espen på lappen, men jeg er ikke 100 % sikker. Blir spennende å se hvem som får en ny sjanse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...