Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_lolo_*
Skrevet

kjipt at Christian kom til finalen da. håper ikke han vinner!

Skrevet

Christian var alt for selvsikker.han sa jo at hvis han kom i finalen med Lina kom han til å vinne. men det gjorde han ikke. Lina fortjente det mer en Christian.synes jeg da :)

Skrevet

Er det noen som vet hva Kathrine stemte? Det sto på slutten av programmet at man kan gå inn på tv3.no og se, men jeg kommer ikke inn der nå. Greit at Lina vant, antar jeg. Så lenge ikke Marte vant, for hun hadde jeg virkelig langt oppi halsen!

Gjest Gjest_Lil_*
Skrevet

Christian var irriterende sikker på å vinne, og han har irritert meg med alle uttalelsene han har hatt hvor han totalt undervurderte de andre. Takk og lov at han var så teit at han fortalte at evt vinnerpenger skulle gå til en formidabel kredittkortgjeld og pokerspill. Der mistet han antageligvis flere stemmer som han ellers hadde fått fordi noen mente han tross alt hadde drevet et "bra" spill for å vinne.

Skrevet (endret)

Cathrine stemte på Lina. Kom meg omsider inn og fikk sett. TV3 siden var ufattelig treg!

Endret av Rosa Pute
Skrevet
Christian var irriterende sikker på å vinne, og han har irritert meg med alle uttalelsene han har hatt hvor han totalt undervurderte de andre. Takk og lov at han var så teit at han fortalte at evt vinnerpenger skulle gå til en formidabel kredittkortgjeld og pokerspill. Der mistet han antageligvis flere stemmer som han ellers hadde fått fordi noen mente han tross alt hadde drevet et "bra" spill for å vinne.

ja han gikk jo rundt å skrøyt at han kom til å vinne uansett hvem han kom i finalen med! snakk om å ta feil. tror noen ombestemte seg å heller stemte på Lina da Christian sa hva han skulle bruke pengene på. pokerspill??haha

Skrevet

Jeg syns det var helt greit at hun vant, heller hun enn han. Poker :ler:

Gjest Gjest_milla_*
Skrevet

jeg synes ikke Lina var en så veldig verdig vinner men hun var mer verdig enn det Christian var! Christian gjorde ikke en drit. han lå bare å sola seg dagen lang og fikk servert frokost på "senga"

men han var jo en god taktikker da. det skal han ha.

Skrevet
Cathrine stemte på Lina. Kom meg omsider inn og fikk sett. TV3 siden var ufattelig treg!

Ah, takk skal du ha. :) Da vant hun altså ganske overlegent.

Skrevet

velfortjent til Lina :) bare glad ho Marthe ikke vant. huff

Skrevet

Da har jeg fått sett gårsdagens episode på nettet. Synes også at det var bedre at Linda vant, og ikke Christian.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...