Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #24 Skrevet 6. september 2009 Noen som vet når det går i reprise? Får ikke sett det i kveld:(
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 6. september 2009 #25 Skrevet 6. september 2009 Noen som vet når det går i reprise? Får ikke sett det i kveld:( Eller om det kommer på tv3.no? (gratis) ?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #26 Skrevet 6. september 2009 Eller om det kommer på tv3.no? (gratis) ? De pleier jo å legge ut alle egenproduserte programmer der, så det gjør det helt sikkert. Gratis ja.
*Heart* Skrevet 6. september 2009 Forfatter #27 Skrevet 6. september 2009 Reprise den 12 september kl 20:10.
MarianneE Skrevet 6. september 2009 #28 Skrevet 6. september 2009 jeg ser på Robinson for første gang idag. Han Tommy, han med parykken.... han tar stor plass for å si det sånn!
Morea Skrevet 6. september 2009 #29 Skrevet 6. september 2009 Tommy er helt vill. Det sa da også Christer på intervju på P3. Han sa noe sånt som at "det er en veldig sinna mann, som er sinna helt fra starten. Han har en vill tupe som krymper i varmen, til den til slutt ser ut som en liten dott øverst på hodet hans." Ha ha! Det ser egentlig ut som om et lite dyr har krøpet opp på hodet hans, og lagt seg ned for å dø!!
MarianneE Skrevet 6. september 2009 #30 Skrevet 6. september 2009 Tommy er helt vill. Det sa da også Christer på intervju på P3. Han sa noe sånt som at "det er en veldig sinna mann, som er sinna helt fra starten. Han har en vill tupe som krymper i varmen, til den til slutt ser ut som en liten dott øverst på hodet hans." Ha ha! Det ser egentlig ut som om et lite dyr har krøpet opp på hodet hans, og lagt seg ned for å dø!! Hvis det er bokstavelig ment.... Å, så bra! Christer på lagNord.... Hello handsome!!
Morea Skrevet 6. september 2009 #31 Skrevet 6. september 2009 Hvis det er bokstavelig ment.... Å, så bra! Christer på lagNord.... Hello handsome!! Christer er særs sjarmerende fra det lille jeg har sett ja. Men folk har det med å vise seg på godt og vondt... Følger sinnamannen jeg. Han er irriterende allerede. Og det er dæven meg godt gjort!
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #32 Skrevet 6. september 2009 Uff, han mannen med hatten er så uspiselig og usympatisk at jeg bare skrur over på en annen kanal. Hvorfor må de hvert år ha med en ekkel person som får all sendetid og oppmerksomhet? Jeg tror ikke nødvendigvis de scorer så mye seere på det.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #33 Skrevet 6. september 2009 Hva i søren skal man med dildo som personlig eiendel når man er på en øde øy sammen med haugevis av mannfolk?
Gjest Skya Skrevet 6. september 2009 #34 Skrevet 6. september 2009 Hvis det er bokstavelig ment.... Å, så bra! Christer på lagNord.... Hello handsome!! Christen iallefall... Han stemmer jeg på!
sleazejenta Skrevet 6. september 2009 #35 Skrevet 6. september 2009 Haha, måtte le av han der Tommy...spesiell kar, han.
Meaty Skrevet 6. september 2009 #36 Skrevet 6. september 2009 Bra at Tommy forsvant, tenkte jeg....men tok jo feil da. Vet ikke om jeg ORKER å følge med hvis vi får se mye til lag X. Nå så vi jo ikke så mye til dem i dag, da. Herregud, han var LITT spesiell da! Og den parykken lurer jo ikke noen. Synes egentlig det var mange snodige folk i år. Men hvem er den obligatoriske glamourpuppdama? Er det hun som forsvant fra buret først? Fikk ikke sett begynnelsen av programmet.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #37 Skrevet 7. september 2009 Han der Tommy mistenker jeg for å være en mulvarp eller no...! Det er vel ingen som ER sånn vel? Tipper det blir mye morro med den parykken etterhvert Det var synd han ikke rakk å tenne på hytta han bygde
Cuba Skrevet 7. september 2009 #38 Skrevet 7. september 2009 Han Tommy var litt spesiell ja Fikk litt spader der jeg satt! Han tenner sikkert på hytta etterhvert, hadde vært litt moro :gjeiper: De viste så vidt litt av hva som kommer til å skje etterhvert, og da var det en kvled hvor de hørte noe hyling oppe fra skogen eller noe. Håper de (lag X) skremmer dem og skaper litt "Lost-stemning" :gjeiper:
Meaty Skrevet 7. september 2009 #39 Skrevet 7. september 2009 Tenk om Tommy blir den nye Charter-Svein! Ser for meg at han dukker opp i diverse TV-programmer.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #40 Skrevet 7. september 2009 Hva i søren skal man med dildo som personlig eiendel når man er på en øde øy sammen med haugevis av mannfolk? All PR er god PR...Hun er vel hverken den første eller siste blondine som prøver å bli kjendis gjennom Robinson... (Men ser for meg at dildobruken kan bli ganske uhygienisk etterhvert)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå