Dina Skrevet 29. august 2003 #121 Del Skrevet 29. august 2003 Hvem er idolet ditt da Anna?? Hadde det vært her hjemme ville det nok vært Rune Rudberg, men han er vel ikke "over there"?? :o Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 29. august 2003 Forfatter #122 Del Skrevet 29. august 2003 Nei, nei, nei, Dina, nå tror jeg du har misforstått! Rune Rudberg er idolet til Bertha (se Berthas dagbok). Idolet mitt er Eddie Izzard. Her er info om han: Eddie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 29. august 2003 #123 Del Skrevet 29. august 2003 Nei, nei, nei, Dina, nå tror jeg du har misforstått! Rune Rudberg er idolet til Bertha (se Berthas dagbok). *sukk* Anna Lovinda er bare litt blyg, visst. Hun TØR rett og slett ikke å innrømme at hun har en Rune Rudberg fetisj..... *riste overbærende på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 29. august 2003 Forfatter #124 Del Skrevet 29. august 2003 Kremt...hvem er det som har link til div fansider i sin dagbok??? I rest my case Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. august 2003 Forfatter #125 Del Skrevet 30. august 2003 I kjølvannet av disse Martin-tider, har også Anastasia og jeg sett oss nødt til å skille lag for en stund. Vi ber om at andre medlemmer av KG utviser takt og tone, og ikke tar parti for verken den ene eller den andre. Dette er et personalanliggende mellom meg og Anastasia. Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 30. august 2003 #126 Del Skrevet 30. august 2003 ... og følte skogens ro da hørte jeg fra stien en gjøk som gol ko-ko ko-ko ko-ko ko-ko korokoko ko-ko ko-ko ko-ko korokoko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. august 2003 Forfatter #127 Del Skrevet 30. august 2003 Dette er nermest for majestet-fornærmelse å regne. Så grov er denne hentydningen om at jeg skulle være en gjøk! Enda godt at det er jeg som sitter i redaktørstolen i SE&LES, og dermed er en del av den fjerde statsmakt...hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 30. august 2003 #128 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg ble bare så inspirert av tittelen på dagboken. Ikke saksøk meg - jeg har ingen penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 30. august 2003 #129 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg ble bare så inspirert av tittelen på dagboken. Ikke saksøk meg - jeg har ingen penger ' Aha, var det det du gjorde i boken til AL. Jeg begynte å lure :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 30. august 2003 #130 Del Skrevet 30. august 2003 Hei Anna Lovinda Hyggelig å finne spor etter deg i dagboka mi. Hva jeg gjør med den når jeg slutter å skrive her, se det vet jeg ikke - vi får se etterhvert. Fant ut at jeg har snart skrevet et år, og har tenkt å lese gjennom de første sidene når etårsdagen kommer - bare for å se hvilken endring som har skjedd - hvis det har skjedd noen endring..... Ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. august 2003 #131 Del Skrevet 30. august 2003 Sorry, sorry, sorry MEN JEG MÅ BARE (Embla lider av selektiv tourette) psst: God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 30. august 2003 #132 Del Skrevet 30. august 2003 Hei hei! Takk for hilsnene du har skrevet i dagboken min, skulle jo skrevet i din dagbok for lenge siden. Joda, det er 2 av oss LOTR-jenter!:D Så du var ute på detektivarbeid? Hihi, tror ikke du hadde funnet ut noe særlig spennende. Du får møte opp på oslo-treffet vettu, det hadde vært artig. Skulle egentlig bare stikke innom en snartur å si tak for hilsnene og ønske deg også en god helg, skal på restaurant med sambo. Ha en fortsatt fin lørdagskveld da Anna Lovinda! Klemz fra Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2003 #133 Del Skrevet 30. august 2003 Heisann! Tusen takk for at du har skrevet i dagboka mi. Nå er jeg hjemme igjen, så da er det på tide å legge igjen en hilsen hos deg syns jeg! Håper alt er bra med deg, og fortsatt god helg! Kos deg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 30. august 2003 #134 Del Skrevet 30. august 2003 Gud, så leit å lese om skilsmissen. Jeg har ikke ord. Ord blir så fattige i sen slik stund. De beste klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 31. august 2003 #135 Del Skrevet 31. august 2003 Trist å lese om deg og Anastasia... Håper det ikke oppsto noen Martin-situasjoner da innboet skulle deles. :-? Ellers så virker det jo som du tar bruddet med fatning om ikke annet. Ingen vits i å henge med hodet i en sådan stund. Hvem vet, hvis det er meningen at det skal være dere to, finner dere tilbake til hverandre før dere vet det selv. PS. Skulle du behøve en god advokat i saken mot Zirine (ja, du lar vel ikke dette gå upåaktet hen?), stiller jeg gjerne opp. :blunke: I følge eksen (det beste komplimentet jeg noen gang fikk) kunne jeg gjort det glimrende som advokat, da jeg ville fått selv den uskyldigste til å tilstå. Vel vel. Hils Anastasia hvis dere fremdeles er på talefot! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 31. august 2003 Forfatter #136 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg vil benytte boken min til å understreke nok en gang at innlegget mitt ikke er ment som hets eller personangrep på noen måte. Etter min mening ble budskapet overbrakt på den mest ryddige måten; nemlig gjennom vedkommendes egen kanal og ikke som ryktespredning gjennom andre fora. Jeg valgte å skrive et åpent innlegg og ikke PM, fordi det kan være greit når det gjelder denne personen å ha dokumentert det man har skrevet. KG er et fint sted å være, men ikke når enkeltes fantasier går over til å bli ondsinnede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 1. september 2003 Forfatter #137 Del Skrevet 1. september 2003 Eddie Izzard var bra. Ikke så bra som jeg hadde håpet på, men bra likevel. Han hadde puppe-innlegg for anledningen. Den mannen blir mer og mer kvinne for hvert show. Han hadde et par virkelig gode gags; et med Medusa og et på slutten som jeg ikke husker. Hahaha! Ja, da var det sikkert gøy, siden jeg ikke husker det - men jeg husker at jeg lo. Omtrent som å føde nesten. Man husker at det gjorde vondt, man ikke hvordan. Det begynner å bli kjedelig å bo i Disneyland, så jeg vurderer å flytte. Vet ikke hvor enda, men jeg finner nok ut av det med tid og stunder. Disse husene her er så små. Joda, så er de beregnet på ender og mus, og jeg er nok kanskje litt høyere enn de, men allikevel. Vi får se. Kanskje jeg heller skal flytte inn på settet til Will&Grace? Alle disse endene og musene her er ikke hva jeg hadde ventet meg. De har alvorlige adferdsvansker og rusproblemer. Kan hende er det ikke noe rart med tanke på den påkledningen de har. Stoooore sløyfer, ingen underbukser, matrosdresser i voksen alder når man ikke er i marinen...etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 1. september 2003 #138 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg måtte en tur til Disneyland,Arnaheim heter vel stedet der du er nå Anna Lovinda.Takk for enhilsen i dag boka mi,har vært litt treig med å svare deg.Jobben og hus hjem +familie tar all tid:kunne godt tenke meg at døgnet hadde flere timer.Hvordan er det i Disneyland er det lett å få asyl der borte?Jeg kunne godt tenke meg det nemmlig !!!!! Jeg legger igjen litt Twist og annet godt for fritte deg ut ,kankje du sender meg "Green Card " til Disneyland. Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 1. september 2003 #139 Del Skrevet 1. september 2003 Halla! Synd med deg og Anastsia, har jeg lært å lese deg rett, var det sikkert en klok avgjørelse! Vel, du sover vel sikker søtt nå...jeg har gitt beskjed til Bestemor Duck om å lage en innholdsrik frokost til deg, så hun kommer sikkert snart Jeg er klart for noenoppdateringer på ryktefronten i SE&LES Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 1. september 2003 #140 Del Skrevet 1. september 2003 Heisann, Anna Lovinda. Du må gjerne komme i teselskap du også. Klart du er invitert! Husk nuperellene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå