Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere er jammen snille, Madammen og Berthen. (Jeg måtte skrive -en ending, da det må være system i sakene)

I dag har jeg kjørt og kjørt og kjørt. Det er flott med ny bil. Spesielt denne. Maken til kjøreegenskaper skal man lete lenge etter. Det kjennes som om man kjører en liten 318, når man kjører X5'en. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Fint at du koser deg der du farter rundt i byen. :kul: Håper du har husket solbrillene, for da blir du kul gitt. :kul:Tjo o hei en flaske med ROM Hei skål

Nå er det fredags kveld, og her sitter jeg og pimpler for meg selv. Jaja mye godt fant jeg i kjelleren til Ladyen, og slurper i meg av all kraft. :sjarmor: SKÅL LADY! Ikke kjør for fort nå da, for det er litt dumt å bli tatt i fartskontrollen vet du. Blir litt dyrt vet du. Men du bryr deg kanskje ikke om det du da, som er en sånn holden dame. Er vel bare småpenger for deg. :roll:

Drikker litt jeg i stedet. *slurp, slurp* HEI SKÅL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten må man holde seg til fartsgrensene, eller så må man kjøre så fort at man ikke blir registrert - verre er det ikke.

Ha en fartsfylt helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BØØØØH !!

:smoke:

Tihi... jeg prøver ut de nye smileyene. Men jeg synes nå at den gamle røyke-rev-smileyen var bedre. Denne her ser altfor dannet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
BØØØØH !!

Tihi... jeg prøver ut de nye smileyene. Men jeg synes nå at den gamle røyke-rev-smileyen var bedre. Denne her ser altfor dannet ut.

Næææh! en ny kul smiley!!!

Men ten e ikke krønn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Her er det meste bare goody goody. Jobber litt for å runde de 3000, noe du er ferdig med for leeeenge siden. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye jeg ville ha skrevet i dagboken min for tiden, og samtidig ikke. Da jeg fikk diagnosen trodde jeg at jeg ville ha et stort behov for å rase fra meg, men så viser det seg at jeg reagerer stikk motsatt. Jeg har rett og slett ikke behov for å dele bekymringer og tanker med andre. Ikke engang min nære familie eller venner. Mye skyldes vel tidligere erfaringer, men også den personen jeg er.

Nå har det seg også slik at familien jeg giftet meg inn i er veldig privat. Det er mye jeg rett og slett ikke kan skrive. Jadda. Dette høres ut som en eller annen dustete spionhistorie, men ikke mindre en realitet jeg må forholde meg til.

Hmmm...jeg får vel holde meg til beskrivelser av shoppingen mn. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Gjør det du føler er riktig for deg, og ikke hva alle andre forventer av deg. Så kommer det nok til å gå bra. :klem2:

Nå forventes det jo selvfølgelig at du må fortelle den spennende spionhistorien din da. :sjarmor:

Forventinger er det overalt, og ikke noe å gjøre med det, men en skal aldri gjøre mer enn en selv vil. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...