Bertha Skrevet 2. februar 2004 #1481 Del Skrevet 2. februar 2004 Bambus??? :klø: Det må være til kamuflasje i så fall. For en så usynlig rev skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 3. februar 2004 #1482 Del Skrevet 3. februar 2004 Forstår godt at hun holder seg usynlig, jeg. Hun har jo stadige trusler om å bli røkt hengende over seg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #1483 Del Skrevet 3. februar 2004 Midlertidig sinnforvirret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. februar 2004 Forfatter #1484 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg er tilbake, men verken brunere eller mer forlovet enn før . Det er merkelig hvor mye en perfekt manikyr kan hjelpe på humøret. Jeg har kjøpt ny bil siden sist. Kjempedeilig :D Det hjelper også på humøret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2004 #1485 Del Skrevet 8. februar 2004 YIIIIIIIIHAAAAAAAA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. februar 2004 Forfatter #1486 Del Skrevet 8. februar 2004 YIIIIIIIIHAAAAAAAA!!!! :o Det ropet der minner meg om en rodeo jeg helst vil glemme. Men bortsett fra det; hei på deg, Revetispa. Ai låvv ju! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. februar 2004 #1487 Del Skrevet 8. februar 2004 ferdig med PMS en nå ladyen? Bra for oss som vil lage litt liv rundt oss. Ellers må jeg si at det var et fantastisk godt forslag du kom med angående datamaskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2004 #1488 Del Skrevet 8. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 8. februar 2004 #1489 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg lurer litt på de nye åpningstidene. Blir det fast stengning av godset cirka ei uke i måneden fremover? Ellers er det godt å se at shopping også kan kurere PMS. Kul bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2004 #1490 Del Skrevet 9. februar 2004 Kanskje vi skulle prøve oss på fast sprengning i stedet? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. februar 2004 #1491 Del Skrevet 9. februar 2004 Hei - hvor har det blitt av svømmekurset for viderekommende i dypdykking og flyte-evne? Er rimelig lei av tørr-trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 9. februar 2004 #1492 Del Skrevet 9. februar 2004 Tror hun har sluttet med svømmetreningen, for det ble vel litt mye for den stakkars ladyen. Men vi kan jo prøve oss på et svømmekurs selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 9. februar 2004 Forfatter #1493 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg er et oppkomme av gode ideer. I dag har jeg kun vindus shoppet. Ikke brukt en eneste cent. Flinke meg. Svømmeskolen ble for dyr i drift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 9. februar 2004 Forfatter #1494 Del Skrevet 9. februar 2004 Dagens vits. Descarte is in a bar bartender sez, would you like a beer descarte sez, " i think not" poof. he's gone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 10. februar 2004 #1495 Del Skrevet 10. februar 2004 DAGENS GODE NYHET! EN FLOKK BØFFLER KAN FORFLYTTE SEG SÅ FORT SOM DEN SVAKESTE OG SENESTE BØFFELEN. NÅR FLOKKEN BLIR ANGREPET, ER DET DEN SENE OG SVAKESTE BAKERST SOM BLIR DREPT FØRST.DETTE ER EN NATURLIG TING OG ER BRA FOR FOR FLOKKEN SOM EN "STAMME", FORDI DA VIL BØFFELENS GENERELLE FART OG HELSE I FLOKKEN BEDRES VED REGELMESSIG FRAFALL AV DE SVAKESTE I GRUPPA. PÅ NESTEN SAMME MÅTE KAN MENNESKE HJERNE FUNGERE SÅ RASKT SOM DEN SENESTE HJERNE CELLA. VED GJEVNLIG BRUK AV ALKOHOL VET VI ALLE AT DET DREPER HJERNE CELLER, MEN NATURLIGVIS ANGRIPES DE SENE OG SVAKESTE HJERNE CELLENE FØRST. SÅ VED GJEVNLIG FORBRUK AV ALKOHOL FJERNES AUTOMATISK DE DÅRLIGE HJERNE CELLENE, OG GJØR AT HJERNEN BLIR RASKERE OG MEREFFEKTIV MASKIN. DERFOR FØLER DU DEG ALLTID SMARTERE ETTER LITT ALKOHOL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 10. februar 2004 #1496 Del Skrevet 10. februar 2004 du tenner den holder den mellom fingrene dine tar et dypt drag venter smaker blåser den ut igjen nyter den -stomper den til slutt, men bare for å tenne en ny om en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 10. februar 2004 #1497 Del Skrevet 10. februar 2004 Ville bare kikke innom å hilse på :-) Artig dagbok du har! Hilsen Nana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. februar 2004 #1498 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg lover å være bare snill heretter. Litt, i hvert fall. I dag har jeg forresten lært fra tv at sørlendingene er så greie, og blaude, og dobbeltmoralistiske, og pietistiske, og innadvendte, og humørløse, og... Er det rart jeg gjemmer meg her inne?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 10. februar 2004 #1499 Del Skrevet 10. februar 2004 Jaja Bertha det var jo ikke det verste dere kunne være da. Men du tilbake til den derre snillheten din som du snakker om. Skal du slutte å sprenge for oss nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. februar 2004 #1500 Del Skrevet 10. februar 2004 Selvfølgelig skal jeg ikke slutte å sprenge. Det er jo noe jeg gjør fordi jeg er så velmenende. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå