Diva Skrevet 8. september 2003 #201 Del Skrevet 8. september 2003 Artig dagbok Anna Lovinda! Keep up the good work :D Go`formiddag:) Hilsen, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 8. september 2003 #202 Del Skrevet 8. september 2003 Hei Anna Lovinda! Skulle bare hilse på... Jeg liker dagboken din! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. september 2003 Forfatter #203 Del Skrevet 8. september 2003 Noen liker moren, andre liker datteren. Slik har det alltid vært. Mitt formål her i livet er ikke å behage alle til enhver tid. Jeg understreker det gjerne igjen: Mislik gjerne dagboken min, KG-personligheten min, livsstilen min, håret mitt, den to-snutede jyske reven, interiørløsningene - helt greit! Fortell meg gjerne hvilken ond person jeg er og at dere er lei harseleringen. Greit! Jeg liker tilværelsen min, og det er faktisk det som teller. Nå skal jeg snart til nuddelterapi, så da har jeg ikke tid til å henge her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 8. september 2003 #204 Del Skrevet 8. september 2003 Leser dagboka di nå... Ler masse og blir i godt humør etter jobb. Takk for at du har slikt et facinerende og morsomt liv :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 8. september 2003 #205 Del Skrevet 8. september 2003 Leser dagboka di nå... Ler masse og blir i godt humør etter jobb. Takk for at du har slikt et facinerende og morsomt liv :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. september 2003 Forfatter #206 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg har nå vært i nuddelterapi. Dr. Oodle er meget etterspurt, og derfor er seansene hans på snaue 15 minutter. Men du verden hvilke effektive minutter! Sjelden har jeg blitt så opplyst i løpet av så kort tid. Jeg har fått en anbefaling: Sjarmskole. Dr. Oodle syntes jeg manglet kvaliteter på dette området, så nå skal jeg lære meg takt og tone. Også jeg som syntes jeg var perfekt som jeg var. Vanligvis tar jeg ikke imot anbefalinger fra hvem som helst, men det er da heller ikke Dr. Oodle. Nå skal jeg snart i møte med konsulentene mine, men det blir et noe avkortet møte i dag. Jeg skal nemlig ut å handle litt. Føler at jeg har neglisjert den delen av min daglige rutine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 8. september 2003 #207 Del Skrevet 8. september 2003 Hei Anna! :D Tusen takk for koselige og oppmuntrende hilsener i dagboken min i forbindelse med operasjonen! Det varmer! Stor klem fra Dina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena Skrevet 8. september 2003 #208 Del Skrevet 8. september 2003 Hei Anna Lovinda Du har den morsomste dagboken jeg har lest her inne på en stund...... Hvis du føler at jeg betviler deg og ditt med dette, så får du bare rope på en moderator så blir det nok slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 8. september 2003 #209 Del Skrevet 8. september 2003 Fløy en liten blåhval gjennom vindu, gjennom vindu, gjennom vindu. Fløy en liten blåhval gjennom vindu..... - KRÆSJ! :o Og hvor jeg vil henne med dette poetiske innspillet? Ikkeno' spesielt, egentlig. Men hvis man på død og liv skal pirke, så ligner det jo fælt på en kjent og kjær sang. Tror du noen vil merke det? Var det slemt av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anastasia Beverhausen Skrevet 8. september 2003 #210 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg synes ikke dagboken din er morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. september 2003 Forfatter #211 Del Skrevet 8. september 2003 Konsulentmøtet gikk som forventet. Vi begynner allerede å nerme oss det ferdige produkt. Tror ikke vi trenger å samtale mer før neste mandag, da den ferdige planen blir levert. Jeg gleder meg. Det er bra at jeg ikke trenger å tenke så mye på konsulenter denne uken, for det er nå jeg for alvor skal terapeutiseres. I morgen begynner jeg på sjarmskole også. Har ikke fått handlet noe enda. Registrerer at Anastasia ikke synes at boken min er morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. september 2003 #212 Del Skrevet 8. september 2003 Lykke til på sjarmskolen Anna. Har en følelse av at det kunne vært noe for meg da jeg innbiller meg at jeg er totalt blottet for sjarm. Kan jeg få navn og nummer hvis du finner skolen passende? Har forresten tatt tipset ditt om å kutte ned på løsvipper veldig alvorlig. Problemet er bare at da jeg tittet meg i speilet etter å ha fjernet de så jeg omtrent slik ut: noen nye tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 8. september 2003 #213 Del Skrevet 8. september 2003 Registrerer at Anastasia ikke synes at boken min er morsom. Men det syns jeg! Og duuuuuu..... Skal duuuuu begynne på sjarmskole....? :misunnelig: Har hatt lyst til det i maaaange år, jeg. Men det er jo ikke sjarmskole på disse kanter! :evil: Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 8. september 2003 #214 Del Skrevet 8. september 2003 Du er som hauken, du - du finner de fleste! :o (Og bare innrøm det, du er bittelitt besatt av greske gudinner (er vel det korrekte nå, etter at tegneseriefiguren viska seg ut), du også!) Artig å lese dagboka di - selv om jeg ikke hadde ork til å pløye igjennom riktig alle siden i går kveld! Skjønte forresten ikke helt hvor det gikk så galt mellom deg og Anastasia, men så har jeg ikke lest forumet lenge nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. september 2003 Forfatter #215 Del Skrevet 8. september 2003 Sjarmskole blir bra, ser dere. Ved nermere ettertanke, selv om jeg nok ble noe forbauset over anmodningen sånn helt umiddelbart, ser jeg nå at det sannsynligvis kan ha noe for seg. Arwen: Jeg har gitt deg svar i boken din. Håper det er til hjelp. Adina: Du trenger ikke å være misunnelig. Hvis jeg ansetter deg som en av mine konsulenter, vil en plass på sjarmskole være en mulighet for deg også. Jeg betaler alle utgifter konsulentene mine måtte ha - og som Bertha og Revetispa har erfart; er kun det beste godt nok for mine ansatte. Du reiser selvfølgelig business. Kame: Jeg skjønte ikke helt dette med greske gudinner, men takk for hilsen just the same. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. september 2003 Forfatter #216 Del Skrevet 8. september 2003 Nå skal jeg avsted på shoppingspree. Det er nesten for ille at man må tvinge seg selv til å gjøre ting som før var lystbetonte. Der har man igjen for ikke å ha ansatt en innkjøpskonsulent. Vurderer å skifte navn til ALo, siden jeg skal begynne et liv som et mer sjarmerende vesen etter hvert. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. september 2003 Forfatter #217 Del Skrevet 8. september 2003 En oppdatert konsulentliste er på sin plass, da jeg ansetter stadig nye. malingskonsulent møbelkonsulent snekkerkonsulent trappekonsulent landskapskonsulent garderobekonsulent baderomskonsulent appelsinjuicekonsulent (Bertha) skadedyrkonsulent (Revetispa grunnet velutviklet luktesans) kjellerkonsulent (Revetispa) gå-i-veien-konsulent (Bertha) oversettelseskonsulent (Adina, fordi hun kan bryggesjauersk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 8. september 2003 #218 Del Skrevet 8. september 2003 Heh, er rumpa di stor nok til å hete ALo da? (Men dere har vel samme ryktet, så det passer kanskje fint ellers?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 9. september 2003 Forfatter #219 Del Skrevet 9. september 2003 Nå har jeg endelig handlet så det holder. Liste følger her: Fire par MB Tweedjakke fra Escada Kåpe fra Escada Veske Cabas Alto fra LV Smokingsett fra YSL Dressjakke fra Dolce & Gabbana Tre par Prada Dior Marlene Jacket Dior Pleasure Pant Tre 7 for all Mankind jeans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 9. september 2003 #220 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg håper du har god garderobeplass..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå