Anna Lovinda Skrevet 16. august 2003 Forfatter #41 Del Skrevet 16. august 2003 Hei, igjen, dagbok Morsomt med besøk i boka så lenge de rydder opp etter seg...Cita bare smuler, og Bertha overlot til meg å rydde opp etter pv-gryta. Det var pigger over hele kjøkkenet! Pakker kofferten, for å være klar first thing til turen min. Skal til Gåseby og rufse til noen fjær(kre). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 16. august 2003 #42 Del Skrevet 16. august 2003 Hæææ, har noen laget pinnsvingryte hos deg mens jeg lå og sov?!? :o Jeg sverger, den oppskriften er en dypt bevart hemmelighet mellom HildeKS, deg og meg. Forstår ingenting nå, jeg... Kanskje du har hatt ubudne gjester, Anna Lovinda? En forsmådd kokk med grønn stær og forkjærlighet for små gnagere..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 16. august 2003 #43 Del Skrevet 16. august 2003 Kanskje det var MEG?? *lage pinnsvinsgryte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 16. august 2003 #44 Del Skrevet 16. august 2003 Hei igjen Anna. Jeg tror helt sikkert at det var Candyfloss som smula utover her også. Ikke var det meg. Jeg spiste bare Roastbiff her inne jeg, og det er det ikke "smula" igjen av Stjeler med litt pv gryte på veien ut God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 16. august 2003 #45 Del Skrevet 16. august 2003 Hei igjen Anna. Jeg tror helt sikkert at det var Candyfloss som smula utover her også. Ikke var det meg. Jeg spiste bare Roastbiff her inne jeg, og det er det ikke "smula" igjen av Stjeler med litt pv gryte på veien ut Døh, nå får du slappe av. GRYTE kanke smule da vettu *se morskt på* :evil: Ikke prøv å børste dine smuler over på meg... Jeg tror jeg må sladre her nå asså... Attpåtil stjeler du gryte.... :evil: Hva skal en gjøre med sånne som deg? Hrmpf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 17. august 2003 Forfatter #46 Del Skrevet 17. august 2003 Da var jeg tilbake igjen fra Gåseby. Det ble bare en dagstur, for Gulbrand ville ikke ha overnattingsgjester. :evil: Takk for mange og koselige hilsener, selv om gjestene fortsatt roter. Putene skal IKKE ligge på hattehylla, og sofaen har det best i stuen! Hvis dere hadde brukt mer energi på å rydde istedenfor å skylde på hverandre, hadde det vært en fordel. :fy: Cita og Candy - og Bertha...Hvis det var T du siktet til, har han ikke nøkkel lengre. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 17. august 2003 #47 Del Skrevet 17. august 2003 Hei Anna! Ville bare sende deg en klem jeg! Koselig at du er innom dagboken min! :D Ha en fortsatt fortreffelig natt ( jeg finner senga hvert øyeblikk, om det finnes noe som helst fornuft i hodet mitt... )!!!! Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 17. august 2003 #48 Del Skrevet 17. august 2003 Du? Når skal vi tømme resten av den tankbilen, synes du? *tørst* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 17. august 2003 #49 Del Skrevet 17. august 2003 Nå har jeg fått lest gjennom denne dagboka også. Beklager hvis jeg har flyttet på noe som ikke skal flyttes på, sittet på noe som ikke skal sittes på, sett på noe som ikke skal ses... Var så mye morsomt her, så jeg måtte bare få med alt sammen. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 18. august 2003 #50 Del Skrevet 18. august 2003 Er egentlig skikkelig nyskjerrig på hvordan det var i Gåseby...!! Var det noen kjekkinger der? Rikfolk? Raringer? Var du på party? Gi oss litt sladder da vel...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 18. august 2003 #51 Del Skrevet 18. august 2003 Hei! Takk for hilsen i dagboken min! Jeg henger egentlig ikke helt med jeg.. hvorfor fikk du slettet den første dagboken din? Og hvor bor du egentlig? Er litt treg i grøten, og skjønner ikke det med Andeby og Gåseby...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 18. august 2003 #52 Del Skrevet 18. august 2003 Takk for tilliten. Jeg skal nok finne på masse dævelskap skal du se. For å sanke flere disipler, altså. Men tankbilen først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 20. august 2003 Forfatter #53 Del Skrevet 20. august 2003 Hei damer! Tuuuuusen takk for hyggelig besøk. Ser at alle har blirr flinkere til å rydde etter seg. Dina: Tviler ikke et sekund på at det finnes fornuft i hodet ditt, jeg.. :blunke: @lfa: Det tok meg fire terapitimer å komme over tissingen til cita, men nå har jeg det så mye bedre. Og nei, det var ikke du som flyttet på ting...jeg har mine mistanker rette mot andre individer! Alive: Det var ingen kjekkinger i Gåseby, bortsett fra Ewan McDuckor, men han er jo opptatt. Rikfolk forutenom Gråstein? Ingen som jeg kunne se, men man vet jo aldri. Rakk ikke noe party. Fikk jo ikke overnatte hos Gulbrand. Han har fått det for seg at jeg spionerer for Skrue. Men Skrue bare bryr seg om Guffen for tiden, og Lilleulv. Ser at Jude Law skal skille seg...hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 21. august 2003 Forfatter #54 Del Skrevet 21. august 2003 Hurra! Med fare for å få en haug dyrevernere på nakken, må jeg fortelle at jeg har fått min første minkpels. :D Ok, så er jeg litt grunn på dette området, men minkpels har jeg ønsket meg i 10 år. Hvilket innebærer at jeg også må kjøpe meg en ny LV som ikke har skulderstropp. Urk! Jeg høres jo ut som...ja....kremt. Kjempefin dag i dag ellers også. Sol og varmt, men bare sånn passe. I natt var det tumulter utenfor her. Fire politibiler og banking og roping. Må se å få flyttet til Andeby snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 21. august 2003 Forfatter #55 Del Skrevet 21. august 2003 Nå er det snart byssan lalle for meg. Håper på mer søvn i natt enn jeg fikk natt til i dag. Har vært hos legen min og fått smertestillende for ryggen. De pillene er skikkelig morsomme. Jeg blir helt fnisete av dem. Føler meg nesten som Karen her jeg sitter, men tror grensen min går leenge før meksikansk amfetamin.... Har kjøpt jakke fra Chanel også. Det måtte gjøres noen små endringer på den, så jeg får den ikke før mandag. Gleder meg. Tror kanskje den går bra til både smokingskjørt og grilldresser Guten nacht Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 21. august 2003 #56 Del Skrevet 21. august 2003 Heisann Anna Lovinda! Minkpels er heeerlig, jeg vil også ha....! Takk for "lykke til hilsen" i boka min.... satte pris på den...! Klem, Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 21. august 2003 #57 Del Skrevet 21. august 2003 Har kjøpt jakke fra Chanel også. Det måtte gjøres noen små endringer på den' date=' så jeg får den ikke før mandag. Gleder meg. Tror kanskje den går bra til både smokingskjørt og grilldresser [/quote'] Leverer Chanel grilldresser ?!? :o *løp og kjøp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 21. august 2003 #58 Del Skrevet 21. august 2003 Hurra! Med fare for å få en haug dyrevernere på nakken' date=' må jeg fortelle at jeg har fått min første minkpels.[/quote'] :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o care løper fort som faen gråtende ut av denne dagboka :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 21. august 2003 #59 Del Skrevet 21. august 2003 Hei igjen, du flotte Anna! :D Konsultasjonen min gikk såååå bra! Update i dagboken min.... *og det skriver jeg bare fordi jeg syns det er koselig at du stikker innom, og kanskje sier hei når du først er der...! * Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 21. august 2003 Forfatter #60 Del Skrevet 21. august 2003 care løper fort som faen gråtende ut av denne dagboka Ikke gråt, du care. Jeg har gjort minkene en tjenste ved å få varme mitt legeme i kulden. Leverer Chanel grilldresser ?!? *løp og kjøp*Nei, de leverer ikke grilldresser, men annet du er JLo (urk!), men jakker som kanskje passer til disse..... Dina skrev: Minkpels er heeerlig, jeg vil også ha....! Pelser er rimeligere her enn i Norge...derfor nå. Og, ja; minkpels erherlig! :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå