Gå til innhold

De harde fakta


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med flott nedgang! :bolledeig:

Tusen takk Bolledeig! :nigo:

Hyggelig å se nye "fjes" også, velkommen skal du være i fortsettelsen!

:roser:

Du vaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yeah baby! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Flinka!!! Hadde vi kjent deg igjen om vi hadde arrangert nytt KG-treff nå tror du? ;)

Så lenge hun har på seg en viss t-skjorte, så :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du har vært!!! :)

:nigo: Jaa!! Nå er det bare fortsettelsen igjen! :trene:

:dåne: Flinka!!! Hadde vi kjent deg igjen om vi hadde arrangert nytt KG-treff nå tror du? ;)

Det tror jeg så absolutt dere hadde! Og ideen er jo god, kanskje vi må ha et treff på nyåret??

Så lenge hun har på seg en viss t-skjorte, så :mrgreen:

:fnise:

Det ble vel aldri noe av de t-skjortene.... Synd egentlig! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte mer på den kule,svarte t-skjorta du hadde på deg på det første treffet, som antydet noe om jobbfeltet ditt :gjeiper:

Det er vel kanskje bare jeg som husker sånne små filledetaljer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte mer på den kule,svarte t-skjorta du hadde på deg på det første treffet, som antydet noe om jobbfeltet ditt :gjeiper:

Det er vel kanskje bare jeg som husker sånne små filledetaljer :fnise:

Aha, Sometimes I'm glad I became a social worker, other times I wish I had taken up pirating"? Den er stas, og den tar jeg på helt bevisst de dagene jeg vil sende et budskap til mine brukere... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Hva er liksom poenget med å bli syk nå? Vet ikke om jeg synes det er spesielt heldig å ikke kunne trene, i tillegg til at jeg må jobbe litt for å legge av meg "det går an å kose seg nå som det er jul"-innstillinga. Det er jo fortsatt så utrolig mye ting i hus man kan putte i seg helt ukritisk av! :kjefte: Jaja, det er vel ikke annet å forvente enn at jeg må settes på prøve innimellom... Det blir vel som min klasseforstander på ungdomsskole en gang sa til mamma og meg på en konferansetime: "Du kan ikke forvente at du kommer til å ta alt like lett senere som det du gjør nå, det er bare å begynne å forberede seg på at du også kommer til å slite og gjøre det dårlig!" Der har man oppbackingen sin... :rolleyes:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

You can do it :hoppe: ...og hvis ikke så kan du alltids holde meg med selskap - jeg har jo challenge med meg selv for tida: førstemann til 60; denne må jeg jo vinne :tunge1::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You can do it :hoppe: ...og hvis ikke så kan du alltids holde meg med selskap - jeg har jo challenge med meg selv for tida: førstemann til 60; denne må jeg jo vinne :tunge1::hoho:

Den er det jo klart du vinner! :nigo::ler:

:roser:

Må bare også si at jeg har utrolig mye å takke deg for fram til nå! Hadde det ikke vært for din challenge, hadde jeg aldri sett ut som jeg gjør nå, det er helt sikkert! Så tusen takk kjære Diddles for at du klarte det jeg ikke har klart på egenhånd de siste 5-6 årene: gi meg en mental innstilling sterkere enn noensinne! Jeg gir deg herved æren for at alle buksene mine er for store, at det er tatt bilder av meg i jula uten stor dobbelthake, for kommentarene fra slekta og for gleden det har vært å se synkende tall på vekta underveis. Som de ville sagt det på engelsk:

:hjerte: "I couldn't have done it without you!!" :hjerte:

:klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme:

nå fikk du meg til å grine også :grine:

Søte deg, det er godt jeg har vært til hjelp :klemmer: Men dette har du klart helt selv, og jeg er grisestolt av deg!!! Snakk om viljestyrke :dåne: Men du får heie meg fram nå da ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rødme:

nå fikk du meg til å grine også :grine:

Søte deg, det er godt jeg har vært til hjelp :klemmer: Men dette har du klart helt selv, og jeg er grisestolt av deg!!! Snakk om viljestyrke :dåne: Men du får heie meg fram nå da ;):ler:

Det er klart jeg skal heie!! Blir ikke borte med det første!

:duskedame::hoppe::trene::danser::trene::hoppe::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår ja!

Mye mer trening i år! Er såååå giret! :)

Tips til deilig treningssang! Morning after dark med Timbaland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Godt nyttår ja!

Mye mer trening i år! Er såååå giret! :)

Tips til deilig treningssang! Morning after dark med Timbaland.

Da skal jeg sjekke ut den! :jepp:

Håper formen er grei nok til å få trent litt fra mandag av jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Status pr. 02.01.2010:

Vekt: 59,6 kg (-0,1 kg siden sist lørdag)

Midje: 67,5 cm (-0,5 cm siden sist lørdag)

Navlemidje: 75 cm (-2 cm siden sist lørdag, stemmer det da??)

Lår: 54,5 cm begge (-1 cm venstre, -0,5 høyre siden sist lørdag)

Armer: 25 cm venstre, 25,5 høyre (-0,5 cm venstre, uendret høyre siden 28.11.09)

Fortsatt under magisk grense, fortsatt like stas! :bolledeig: Nå blir det PM til deg Diddles! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status pr. 02.01.2010:

Navlemidje: 75 cm (-2 cm siden sist lørdag, stemmer det da??)

Det hørtes mye ut :overrasket: 1 kg = 1 cm får jeg beskjed om... :klø: Men du har jo bevist at det meste er mulig med litt viljestyrke :jepp:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Ellers setter jeg ikke helt lit til disse målingene mine da, så det får være tendensen som teller og ikke nødvendigvis den nøyaktige centimeteren... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...