Gå til innhold

De harde fakta


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Uke 33

Onsdag:

31 min ellipse, 357 kcal, gjennomsnittspuls 174, maxpuls 183

50 min styrke, 321 kcal, gjennomsnittspuls 126, maxpuls 153

12 min sykle hjem, 112 kcal, gjennomsnittspuls 149, maxpuls 177

Torsdag:

31 min ellipse, 364 kcal, gjennomsnittspuls 176, maxpuls 183

55 min styrke, 295 kcal, gjennomsnittspuls 115, maxpuls 146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Uke 34

Onsdag:

1 time danseaerobic, 628 kcal, gjennomsnittspuls 165, makspuls 183

Fredag:

1 prøvetime pole dancing, vel å merke uten pulsbelte (noe upraktisk...) Aner ingenting om kalorier eller puls, men jeg var svett, sliten og er nå infernalsk støl...

Lørdag:

1 time danseaerobic, 652 kcal, gjennomsnittspuls 172, makspuls 193

Søndag:

8 timer flyttehjelp og skru IKEA-garderobehjelp for vennepar. Jeg ble svett, sliten og støl, så noe av det må jo telle som trening!!

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Uke 35

Mandag:

21 min ellipse, 187 kcal, gjennomsnittspuls 152, makspuls 162

15 min rolig mølle, 149 kcal, gjennomsnittspuls 158, makspuls 164

36 min rolig styrke og tøying av sårt tiltrengte muskler, 158 kcal, gjennomsnittspuls 107, makspuls 139

I dag var en veldig merkeligl treningsdag. Egentlig var det tenkt som en normal trening da jeg planla det i forrige uke. Men alle verdens støle lemmer hadde heller behov for bare å røre litt på seg, så da ble det rolig tempo og lav belastning i dag. Jeg ble stoppet på ellipsemaskina etter 20 min på grunn av kø, så da løp jeg litt i tillegg. Makspulsen var overraskende lav både på ellipse og mølle, noen dager har jeg dager der den ikke går så høyt. De fleste dager har jeg imidlertid kjempehøy treningspuls. Merkelig det der!

Onsdag:

1 time danseaerobic, 680 kcal, gjennomsnittspuls 174, makspuls 191

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Status pr 29.08.09

Vekt: 67,2 kg

Midje: 74 cm

Har en del å jobbe med her... Det er fortsatt skremmende langt fra tanke til handling i matveien, men med mange nok forsøk må det da skje en mental endring til slutt??

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 36

Torsdag:

1 time Step 1

25 min styrke og uttøying

Fredag:

Egentlig synes jeg 2 timers bæring av våte eiendeler fra boden må telle som trening!!

Lørdag:

1 time Danseaerobic, 691 kcal, gjennomsnittspuls 174, maxpuls 193

Tidenes høyeste forbruk av kcal på Elen-trening, var helt lett i hodet da jeg gikk derfra! :hoppe:

Søndag:

57 min gåtur i bra tempo, 430 kcal, gjennomsnittspuls 137, maxpuls 172

Kjempedeilig gåtur i solnedgang/skumring/fullmåne! :nigo:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Status pr 05.09.09

Vekt: 68,2 kg :dåne:

Midje: 75 cm

Hmm, feil vei var vel ikke akkurat det jeg hadde ønsket meg... Men innerst inne vet jeg jo at det bare er straffen for at jeg ikke har vært flink til å begrense inntaket, heller det motsatte!! Liker ikke å se det 8-tallet, det betyr ofte at jeg virkelig tar meg sammen. Så også denne gangen!! No easy way out!!

Har forresten funnet ut at når det begynner å gå riktig vei, så skal overskriften byttes til grønn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 37

Mandag:

56 min gåtur i bra tempo, 396 kcal, gjennomsnittspuls 132, makspuls 172

Onsdag:

1 time danseaerobic med Elen, 632 kcal, gjennomsnittspuls 167, maxpuls 186 (litt lavere intensitet i dag, nytt program gjør det ofte tvingende nødvendig å fokusere på koreografi og ikke kunne ta i 100% som når man kjenner programmet ut og inn...)

40 min treningsveiledning for å bli sterk og smidig poledanserinne! :ler: Ukjent forbruk av energi og hjerteslag.

Fredag:

1 times rolig tur i fjellet

Lørdag:

45 min tur over steinterreng i piskende snø og vind. Vinterbarnet i meg frydet seg!!!

1 time kveldstur i kjempebratt terreng! Skulle helt klart hatt pulsklokka, pulsen fikk virkelig kjørt seg!!

Søndag:

4 timers søndagstur (hvorav 2,5 aktiv turgåing) i bratt terreng, gjennomsvett da vi var tilbake i hytta

1 time kveldstur i enten rett opp eller rett ned bakke, dog asfalt.

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått program? *nysgjerrig* Vet du hva et knebøystativ er NÅ, da? :gjeiper:

Fortsatt helt clueless på hva et knebøystativ er.... :flau: Tydeligvis er det ikke så viktig for poledancing... :ler: Men ja, har da fått et slags program, heldigvis for min del er mye av innholdet øvelser jeg også har pleid å gjøre fra før. Utfordringen er nok det å presse seg litt ekstra, jeg er utrolig dyktig til å bli værende i den flotte comfortzonen.... :sjenert: Og så har jeg fått litt ekstra øvelser og tenkikker for stabilitet og slitsom mage/rygg/core som jeg må gjøre noe med!

Så forresten i bloggen din at du hadde lyst til å prøve pole, du tenkte ikke på å bli med meg da jeg var på prøvetime da?? Eller på kurs? Jeg starter 28.09! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men da hadde jeg ikke tid! Jeg hadde veldig lyst, men tiden flyr og alt det der. Men hvordan velger man mellom boksing og pole dancing lizm... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men da hadde jeg ikke tid! Jeg hadde veldig lyst, men tiden flyr og alt det der. Men hvordan velger man mellom boksing og pole dancing lizm... :fnise:

Det er bare å velge mellom meg og min kjære kone det!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 37

Mandag:

56 min gåtur i bra tempo, 396 kcal, gjennomsnittspuls 132, makspuls 172

Onsdag:

1 time danseaerobic med Elen, 632 kcal, gjennomsnittspuls 167, maxpuls 186 (litt lavere intensitet i dag, nytt program gjør det ofte tvingende nødvendig å fokusere på koreografi og ikke kunne ta i 100% som når man kjenner programmet ut og inn...)

40 min treningsveiledning for å bli sterk og smidig poledanserinne! :ler: Ukjent forbruk av energi og hjerteslag.

Fredag:

1 times rolig tur i fjellet

Lørdag:

45 min tur over steinterreng i piskende snø og vind. Vinterbarnet i meg frydet seg!!!

1 time kveldstur i kjempebratt terreng! Skulle helt klart hatt pulsklokka, pulsen fikk virkelig kjørt seg!!

Søndag:

4 timers søndagstur (hvorav 2,5 aktiv turgåing) i bratt terreng, gjennomsvett da vi var tilbake i hytta

1 time kveldstur i enten rett opp eller rett ned bakke, dog asfalt.

Jotunheimen var STAS!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 38

Tirsdag: :forkjola:

Onsdag: :forkjola:

Torsdag: :forkjola:

Fredag: :forkjola:

Søndag: 35 min gåtur i ok tempo

Skikkelig givende uke.... :sukk:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Status pr. 19.09.09

Vekt: 67,9 kg

Midje: ikke målt

Overskriften blir ikke helt grønn ennå!! :pisk:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 39

Mandag:

10 min mølle og 10 min løping opp og ned trappene på Centrum Athletica, 227 kcal, gjennomsnittspuls 165, maxpuls 180

45 min Ball 1, 251 kcal, gjennomsnittspuls 117, maxpuls 151

Det viser seg at det skal mye core-trening til før Neferet her blir sterk og spenstig frue! Det er bare å jobbe på det!

Tirsdag:

Gikk til jobbmøte, 20 min

Onsdag:

1 time danseaerobic, 646 kcal, gjennomsnittspuls 168, maxpuls 188

Ekstra mage, planke og slyngeøvelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er kjempeflink jeg! :vinke: Er det pulsklokke du bruker for å måle kaloriene du bruker?

Hei Wildily! :velkommen:

Tusen takk for skryt! Det er pulsklokke jeg bruker ja, Polar F60. Den har blitt min gode treningskompis! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...