Gå til innhold

De harde fakta


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet
:fnise: Du er ikke alene om å føle det sånn når det kommer til "slanking"...

:ler: Nei, jeg har hørt det er et relativt vanlig fenomen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Lone som hadde treninga i dag også, det betød en ny runde funk/street/aerobic. Men det var moro og jeg ble svett og sliten, så storfornøyd jeg! :jepp: Har tenkt å gjøre nøyaktig det samme i morgen før jeg skal ut og spise med damene, så har jeg ihvertfall god treningssamvittighet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Bonustrening i dag, om enn litt ubeleielig. Brann på banen gjorde at jeg plutselig måtte gå i et alvorlig tempo/småløpe fra Ensjø til Jernbanetorget. Tok snaue 25 min og jeg var ihvertfall både svett og hadde høy puls da jeg kom fram!

Ellers er jeg utrolig snoklete i kveld, men har foreløpig klart å holde meg på teppet. Får fortsette sånn, er jo så godt i gang! Men kroppen min skjønner jeg ikke noe av. Nå har den vært full av hormoner i over en uke, skulle egentlig hatt mensen på tirsdag, fortsatt ikke noe har skjedd. Men menssmerter har jeg da... :rolleyes: Håper den snart finner ut av det, det er jo så kjedelig å gå og vente på det uunngåelige!! :sukk::kjefte:

I morgen ryktes det at Elen er tilbake! Ikke så ille at hun ikke har vært der de siste to ukene faktisk, når det er slike flotte damer som Emma og Lone som kan overta! Men det blir sikkert stas i morra da! (og veldig slitsomt) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er jeg utrolig snoklete i kveld,

Ehhh :klø: Her datt jeg av lasset........Hva betyr snoklete????

Det er drittirriterende å gå å vente på mensen sånn :slåss: Sånn har jeg også hatt det i perioder, kroppen reagerer som normalt - sånn bortsett fra at det skjer INGENTING!!

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

:skratte:

Det er når man har cravings, lyst på noe godt, kan finne på å gå gjennom skapene for å finne ett eller annet.. Kanskje du kaller det fysen? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Andre ordentlige offisielle veiing i challengen mellom Neferet og Diddles:

Vekt: 65,4 kg (-0,5)

Midje: 73,0 cm (-0,5)

Lår: 60 cm venste, 59 cm høyre (-0,5 venstre, første måling på høyrebeinet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre ordentlige offisielle veiing i challengen mellom Neferet og Diddles:

Vekt: 65,4 kg (-0,5)

Midje: 73,0 cm (-0,5)

Lår: 60 cm venste, 59 cm høyre (-0,5 venstre, første måling på høyrebeinet)

Dette er utklassing snuppa :dåne: Jeg legger meg flat :pls:

Hvor måler du midjen? ....ikke for å skryte, men jeg er temmelig smal på det smaleste :fnise: Greit å måle på samme sted, jeg føler meg som en elefant i forhold til deg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Det er når man har cravings, lyst på noe godt, kan finne på å gå gjennom skapene for å finne ett eller annet.. Kanskje du kaller det fysen? :ler:

Jepp, det er fysen :ler: Flink du er som motsto - jeg hadde en oversnill kjæreste som ikke lot meg få lov å bekjempe mine lyster :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Dette er utklassing snuppa :dåne: Jeg legger meg flat :pls:

Hvor måler du midjen? ....ikke for å skryte, men jeg er temmelig smal på det smaleste :fnise: Greit å måle på samme sted, jeg føler meg som en elefant i forhold til deg :sukk:

Som sagt inne hos deg, så slår du midjen min med en hel masse cm! Så ingen elefant-tanker er lov her i gården!!! :kjefte:

Jepp, det er fysen :ler: Flink du er som motsto - jeg hadde en oversnill kjæreste som ikke lot meg få lov å bekjempe mine lyster :sjenert:

Det holdt bare såvidt! :ler: Hadde lagt fram en sjokoladebit, men puttet den pent inn i posen sin igjen etter jeg hadde spist kveldsmat... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Uke 42

Mandag:

2 timer og 15 min Pole dancing

Skjønner ikke helt hvordan man skal måle treningseffekt av denne dansinga, det er jo ikke sånn hopp og sprett og svett og anpusten-trening, men dæven så sliten kroppen blir likevel! Moro er det ihvertfall, selv om 45 min egentrening før halvannen time kurs var litt i overkant for flodhestkråka... :ler:

Onsdag:

1 time Funk/street/aerobic med Lone, 534 kcal, gjennomsnittspuls 151, maxpuls 182

Torsdag:

1 time Funk med Lone, 546 kcal, gjennomsnittspuls 153, maxpuls 183

Fredag:

Ca 25 min gange i høyt tempo og småløping fra Ensjø til Jernbanetorget. Aner ikke hva pulsen var, men med tanke på at jeg var stressa fordi jeg stadig var mer forsinka til frisørtimen, var den nok ganske høy! :fnise:

Lørdag:

10 min ellipse, 115 kcal, gjennomsnittspuls 166, maxpuls 175

1 time danseaerobic med Elen, 680 kcal, gjennomsnittspuls 169, maxpuls 187

Sinnssykt bra Elen-trening i dag!! :strix::nigo::danser::bolledeig:

Ukas treninger er overstått, nå blir det godt med hvilesøndag! :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Etter drøye to og en halv uke med medgang, skulle det vel bare mangle at det ikke kom litt motgang også... Fristende å gi etter for alt jeg har lyst på i dag, og det til tross for at jeg strengt tatt har spist mer enn jeg skal i forhold til regimet... :sukk: Men, jeg kunne vel ikke tro det skulle være så lett hele tiden heller! Jeg fant ut at jeg lå dårlig an i forhold til at jeg har et måltid igjen, og da var jeg jammen ikke langt unna å kaste alt overbord og gi faen en liten stund. Gjorde det ikke da, så til tross for at det blir overskridelse av budsjettet i dag har jeg foreløpig unngått en total sprekk...

Men lett er det ikke.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter drøye to og en halv uke med medgang, skulle det vel bare mangle at det ikke kom litt motgang også... Fristende å gi etter for alt jeg har lyst på i dag, og det til tross for at jeg strengt tatt har spist mer enn jeg skal i forhold til regimet... :sukk: Men, jeg kunne vel ikke tro det skulle være så lett hele tiden heller! Jeg fant ut at jeg lå dårlig an i forhold til at jeg har et måltid igjen, og da var jeg jammen ikke langt unna å kaste alt overbord og gi faen en liten stund. Gjorde det ikke da, så til tross for at det blir overskridelse av budsjettet i dag har jeg foreløpig unngått en total sprekk...

Men lett er det ikke.... :sjenert:

Det er lov å une seg litt innimellom vennen :kose: Da unngår vi en kjempesprekk :Nikke: Jeg ser liksom ikke for meg at jeg har nådd målet mitt før til sommeren jeg, og jeg orker virkelig ikke å nekte meg selv alt som er kos og godt frem til da :opplyser: Vi skal leve litt også :klemmer: Så flinke som vi er til å trene, så kan det aldri gjøre noe om vi koser oss litt med god mat og drikke en dag i ny og ne...

Om det hjelper deg og samvittigheten din vet jeg ikke, men jeg opplyser om at jeg har både drukket kakao og spist melkesjokolade idag, og igår drakk jeg opptil flere kopper kaffe latte :fnise: Så det så!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Det er lov å une seg litt innimellom vennen :kose: Da unngår vi en kjempesprekk :Nikke: Jeg ser liksom ikke for meg at jeg har nådd målet mitt før til sommeren jeg, og jeg orker virkelig ikke å nekte meg selv alt som er kos og godt frem til da :opplyser: Vi skal leve litt også :klemmer: Så flinke som vi er til å trene, så kan det aldri gjøre noe om vi koser oss litt med god mat og drikke en dag i ny og ne...

Om det hjelper deg og samvittigheten din vet jeg ikke, men jeg opplyser om at jeg har både drukket kakao og spist melkesjokolade idag, og igår drakk jeg opptil flere kopper kaffe latte :fnise: Så det så!!

:fnise: Du er veldig søt Diddles! :kose:

Takk for gode ord! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Treningsplan uke 43:

Mandag: 90 min Pole 1, tror ikke det blir Open pole i dag...

Onsdag: Danseaerobic og ekstra styrke/core

Lørdag: Danseaerobic og ekstra styrke/core

få inn ihvertfall en økt til, men den normale torsdagsøkta utgår. Får seg hva jeg kan finne på innimellom alt som skjer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Uke 43

Mandag:

2 timer og 15 min Pole dancing

:sjenert: Det ble visst Open Pole i dag også! :strix: Det er kjempestas, og nå begynner jeg å få til noen moves også!! :hoppe::nigo::hoppe::danser:

Tirsdag:

45 min Open Pole (egentrening)

Kan ikke si at moves'a satt like godt i dag, for armene mine skriker og hyler etter i går, men jeg fikk da trent meg og moves'a likevel! :jepp: Må innrømme at det var litt rart, det var to som jobba der og meg, så jeg følte meg vel litt ekstra som flodhestkråka som klønet rundt i det ene hjørnet mens de klatret opp og hang rundtomkring.... :sjenert:

Onsdag:

25 min ellipse, 250 kcal, gjennomsnittspuls 159, maxpuls 169

1 time danseaerobic, 708 kcal, gjennomsnittspuls 175, maxpuls 189

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Tredje ordentlige offisielle veiing i challengen mellom Neferet og Diddles:

Vekt: 64,4 kg (-1 kg siden sist lørdag)

Midje: 72,5 cm (-0,5 siden sist lørdag)

Navlemidje: 83 cm (første måling)

Lår: 59,5 cm venste, 59 cm høyre (-0,5 venstre, uendret høyre)

Armer: 27 cm venstre, 26,5 cm høyre (første måling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...