Gå til innhold

De harde fakta


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet
Hola baby, hvor blir det av deg `a?? :sjarmor: Du vet hvilken dag det er idag :lur:

Jeg er her jeg, bare litt for opptatt med å være i byen og kjøpe første belønning!!!! :strix::nigo::bolledeig:

....og spise burger.... :ler::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er her jeg, bare litt for opptatt med å være i byen og kjøpe første belønning!!!! :strix::nigo::bolledeig:

....og spise burger.... :ler::sjenert:

Hva er så belønningen! Spent her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredje ordentlige offisielle veiing i challengen mellom Neferet og Diddles:

Vekt: 64,4 kg (-1 kg siden sist lørdag)

Midje: 72,5 cm (-0,5 siden sist lørdag)

Navlemidje: 83 cm (første måling)

Lår: 59,5 cm venste, 59 cm høyre (-0,5 venstre, uendret høyre)

Armer: 27 cm venstre, 26,5 cm høyre (første måling)

:pls: All ære til deg Neferet :pls:

Gratulerer med å ha nådd delmål 1 :roser:

Jeg er misunnelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Hva er så belønningen! Spent her!

:pls: All ære til deg Neferet :pls:

Gratulerer med å ha nådd delmål 1 :roser:

Jeg er misunnelig :fnise:

Flink jente! :tommelopp:

Hva slags belønning? :popcorn:

Tusen takk for skryt jenter! :nigo:

Belønningen er 2 gensere! I går kjøpte jeg en volcom tunikaskjorteting med lange armer, prøvde å linke til den, men linken funka ikke.... :( Og så arvet jeg en genser av kjære som hun aldri får brukt, men som plutselig så veldig bra ut på meg! :bolledeig: Jeg skal få en til, men først må jeg finne noe fint og få lønn! :ler:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Fjerde ordentlige offisielle veiing i challengen mellom Neferet og Diddles:

Vekt: 64,3 kg (-0,1 kg siden sist lørdag)

Midje: 72 cm (-0,5 siden sist lørdag)

Navlemidje: 81,5 cm (-1,5 siden sist lørdag)

Lår: 59 cm venste, 58,5 cm høyre (-0,5 på begge)

Armer: Ikke målt

Riktig vei er alltid bra! :strix: Riktignok hadde jeg innbilt meg at vektnedgangen var større, for jeg husket feil vekt fra forrige lørdag... :ler: Men er fortsatt fornøyd jeg altså! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Uke 44

Mandag:

90 min Pole dancing

Onsdag:

1 time danseaerobic, 698 kcal, gjennomsnittspuls 173, maxpuls 190

Lørdag:

1 time danseaerobic, 643 kcal, gjennomsnittspuls 173, maxpuls 189

Veldig sliten i kroppen på danseaerobic i går, lungene protesterte, beina hang ikke med. Det merkes at denne uka har vært preget av lite hvile, mye overtid og stress. Torsdagstrening ble jo droppet nettopp derfor. Men, det er jo bedre med litt enn ingenting, så håper jeg på mindre stress i uka som kommer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerde ordentlige offisielle veiing i challengen mellom Neferet og Diddles:

Vekt: 64,3 kg (-0,1 kg siden sist lørdag)

Midje: 72 cm (-0,5 siden sist lørdag)

Navlemidje: 81,5 cm (-1,5 siden sist lørdag)

Lår: 59 cm venste, 58,5 cm høyre (-0,5 på begge)

Armer: Ikke målt

Riktig vei er alltid bra! :strix: Riktignok hadde jeg innbilt meg at vektnedgangen var større, for jeg husket feil vekt fra forrige lørdag... :ler: Men er fortsatt fornøyd jeg altså! :jepp:

Dette er så bra!!!!!!!!!! Du har resultater så det holder hver gang - stolt bør du være :klemmer:

Nå synes jo jeg det er på tide at min vekt går nedover like kjapt som din da :sjenert: virker som det magiske tallet for deg var å komme under 67 - så jeg krysser alt og håååååper at vekta kan vise 66 kg på lørdag :pls: Skal ihvertfall gjøre mitt for at det skal skje!! Du er jo farlig nærme målet nå - og jeg heier deg frem :flagg: Må visst seriøst begynne å planlegge premien din her :ler:

Kos deg på søndagen din vennen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Tusen takk! :rødme: Farlig nærme vet jeg vel ikke om jeg er ennå, hvis 0,1 kg i uka blir det aktuelle fra nå av har du god tid på å ta meg igjen! Og spesielt hvis jeg fortsetter med snop-og-kakespising som det har vært mye av denne helga... :ler: Men man må jo kose seg også!

Gleder meg til du har sett nye magiske tall på lørdag! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Uke 45

Mandag:

45 min Open Pole

90 min Pole dancing

Siste kurskveld, :sukk: Men masse morro! :strix: Lærte backhook, fancy fancy! Og støl i dag... (tirsdag)

Tirsdag:

En drøy time gåtur med kjære, 330 kcal, gjennomsnittspuls 115, maxpuls 157

Onsdag:

1 time danseaerobic med Lone, 550 kcal, gjennomsnittspuls 153, maxpuls 182

Søndag:

57 min gåtur med kjære, 283 kcal, gjennomsnittspuls 113, maxpuls 194

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er å bruke pulsklokka di da :jepp: Jeg ønsker meg også!!! Hvilken er det du har nå igjen :klø: Er du fornøyd med den? Oooog, har du mykt belte til?! Den jeg vil ha koster rundt 2000 kr, så det betyr at jeg må ønske meg til jul :gave::nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Flink du er å bruke pulsklokka di da :jepp: Jeg ønsker meg også!!! Hvilken er det du har nå igjen :klø: Er du fornøyd med den? Oooog, har du mykt belte til?! Den jeg vil ha koster rundt 2000 kr, så det betyr at jeg må ønske meg til jul :gave::nigo:

:klemmer:

Jeg synes det er kjempestas å trene med pulsklokke! :jepp: Litt ekstra motiverende å se hvor flink man er fra uke til uke (eller slapp...) Jeg har en sånn her: Polar FT60 Beltet er mykt ja, har ikke prøvd sånt som er stivt over hele brystet. Hvilken er det du vil ha?

Jeg gruer meg til vekt og mål i morgen, kroppen min er helt fjern etter jernpillene jeg har spist, det er treegt her.. :ler: I tillegg har jeg ikke vært flink til å holde meg unna mat og godsaker verken i dag eller i går, så vær forberedt på oppgang denne gangen!

Håper alt er bra med deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Femte ordentlige offisielle veiing i challengen mellom Neferet og Diddles 07.11.2009:

Vekt: 63,1 kg (-1,2 kg siden sist lørdag :hakeslepp: )

Midje: 72 cm (samme som sist lørdag)

Navlemidje: 80 cm (-1,5 siden sist lørdag)

Lår: 58 cm venste, 58 cm høyre (-1 venstre, -0,5 høyre)

Armer: 26,5 cm venstre, 26 cm høyre

Dæven! :nigo::bolledeig: Og jeg som følte meg så diger i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Femte ordentlige offisielle veiing i challengen mellom Neferet og Diddles 07.11.2009:

Vekt: 63,1 kg (-1,2 kg siden sist lørdag :hakeslepp: )

Midje: 72 cm (samme som sist lørdag)

Navlemidje: 80 cm (-1,5 siden sist lørdag)

Lår: 58 cm venste, 58 cm høyre (-1 venstre, -0,5 høyre)

Armer: 26,5 cm venstre, 26 cm høyre

Dæven! :nigo::bolledeig: Og jeg som følte meg så diger i går!

Gratulere så masse! nå fortjene du ein ordentlig lørdag syns eg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Femte ordentlige offisielle veiing i challengen mellom Neferet og Diddles 07.11.2009:

Vekt: 63,1 kg (-1,2 kg siden sist lørdag :hakeslepp: )

Midje: 72 cm (samme som sist lørdag)

Navlemidje: 80 cm (-1,5 siden sist lørdag)

Lår: 58 cm venste, 58 cm høyre (-1 venstre, -0,5 høyre)

Armer: 26,5 cm venstre, 26 cm høyre

Dæven! :nigo::bolledeig: Og jeg som følte meg så diger i går!

:dåne:

Hva er det du gjør rett som jeg gjør feil?! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Jepp, eneste måten jeg klarer å strukturere nok virker det som! Har prøvd en gang før, men da var ikke hodet på rett sted, så da motarbeidet jeg hele opplegget. Denne gangen har det vært mye enklere å holde styringa synes jeg! Og når resultatene også kommer, da er det moro!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, eneste måten jeg klarer å strukturere nok virker det som! Har prøvd en gang før, men da var ikke hodet på rett sted, så da motarbeidet jeg hele opplegget. Denne gangen har det vært mye enklere å holde styringa synes jeg! Og når resultatene også kommer, da er det moro!! :nigo:

Da har jeg også meldt meg inn...men følger du noe kurs eller bare menyene deres? La det virke- FORT :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...