Gå til innhold

De harde fakta

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Neferet! :strix:

Jeg har ikke vært inne i denne boka før, så nå har jeg lest hele :nigo: Så utrolig flink du har vært i høst/vinter!!! Applaus til deg altså!! Moro at folk begynner å kommentere at du ser annerledes ut, det kan jeg tenke meg motiverer!!

Håper alt er bra med deg ellers også, at jobben ikke tar knekken på deg, og at alt er bra med din kjære! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:strix: Cypress!! :hoppe: Så moro å se deg her inne! Det er jo nesten det eneste stedet jeg har rukket å oppdatere i det siste! :ler:

Og må si jeg er litt imponert over at du har lest hele greia, den er jo ikke spesielt variert.... Håper du blir med videre! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har logget trening nå, grenser for hva man rekker, men her er forrige uke:

Uke 50

Mandag:

55 min powerwalking, 473 kcal, gjennomsnittspuls 150, maxpuls 212

Onsdag:

1 time danseaerobic, 672 kcal, gjennomsnittspuls 171, maxpuls 189

Torsdag:

1 time step 1, 450 kcal, gjennomsnittspuls 145, maxpuls 170

Styrke 45, 224 kcal, gjennomsnittspuls 110, maxpuls 145

Søndag:

1 time 22 min gåtur i skogen, 526 kcal, gjennomsnittspuls 127, maxpuls 151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 51

Mandag:

1 time Høypuls, 607 kcal, gjennomsnittspuls 167, maxpuls 183

Ikke like ille som første gang, men ille nok likevel. Lurer på om det er å ta det litt langt når verden begynner å snurre og lyset flakker (når det ikke gjør det objektivt sett). Men ble ikke kvalm som sist, og det tar jeg som et godt tegn. Nå er det bare å vente på stølheten som garantert kommer.... :ler:

Vi fikk forresten pepperkakehattifnatter hele gjengen etter trening, kjempefestlig! Og jeg fikk beskjed om at jeg var en ordentlig hattifnatt. Jeg er ikke så god på disse skapningene, kan noen fortelle meg hvordan jeg er da?? :klø:

Onsdag:

1 time danseaerobic, 637 kcal, gjennomsnittspuls 169, maxpuls 185

Litt merkelig er det jo at jeg har høyere puls på danseaerobic enn på høypulstimen, men jeg regner med det er litt fordi jeg kjenner og er vant til bevegelsene på en annen måte, så da kan jeg også ta meg ut mer! Stas var det ihvertfall! :strix:

Lørdag:

15 min ellipsemaskin, 157, gjennomsnittspuls 161, maxpuls 173

1 time danseaerobic, 633 kcal, gjennomsnittspuls 172, maxpuls 186

Søndag:

1 time Step 1, 543 kcal, gjennomsnittspuls 155, maxpuls 175

Styrke 45, 236 kcal, gjennomsnittspuls 118, maxpuls 149

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange kalorier på en time!!! Jeg var på en time som heter Corepuls i går (sats), og da ble det knapt 400 på meg. Men det kan jo ha noe med at det på den timen er en del balanseøvelser, som nødvendigvis går i lavt tempo. Pulsklokke er moro, jeg skal bli flinkere til å bruke min på alle timer, ikke bare spinning som jeg har pleid å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempestas med pulsklokke! :jepp: Så kan jeg sammenligne litt! Og så har jeg en unnskyldning: hvis jeg synes jeg er sliten for fort, så kikker jeg på klokka. Hvis pulsen da er gigahøy så har alt sin forklaring! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om du ikke har noen bilder av deg som viser hele greiene så kan du jo ta på deg de samme klærne som feks et gammelt bilde og vise oss ;)

Jeg vil seee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg loffer nå fortsatt rundt i de samme klærne jeg da, så det er et enkelt prosjekt! :jepp: Skal se hva jeg får til når målet er nådd, forhåpentligvis ikke så lenge til! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo merke ganske godt på klærne at du har gått ned? Så vidt jeg kan se har du mistet mange cm!??!

Ja, merker det veldig mye på klærne, det er stas! :strix: Jeg fant jo plutselig svarte bukser etter evigheter uten normale svarte bukser i butikkene, så kjøpte to stykker... like før jeg begynte med prosjektet... :sjenert: De er litt store nå kan man si, burde egentlig ha noen par til! :ler: Men det er deilig å kjenne at bukser som har vært trange nå er behagelige både som arbeidsklær og koseklær! Har ønsket meg gavekort til jul da, så litt nye klær blir det nok når målet er nådd og vekta stabiliserer seg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offisiell veiing i challengen mellom Neferet og Diddles 19.12.2009:

Vekt: 60,1 kg (-0,2 kg siden sist fredag)

Midje: 68,5 cm (-0,5 cm siden sist fredag)

Navlemidje: 77 cm (-1 cm siden sist fredag)

Lår: 56 cm venste, 55 cm høyre (venstre likt som sist fredag, -0,5 cm høyre)

Argh! Var klar for å være under den magiske grensa i dag, men det ble med såvidt... Kanskje når jeg får noen flere dager på meg, var ferdig med mensen i går, så tillater meg å skylde litt på det... :sjenert: Ellers skal jeg jo ikke akkurat klage, et sånt tall har jeg jo ikke sett på vekta siden :vetikke: 2001? :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: dette er jo fantastisk vennen, jeg må ut og finne premie til deg :nigo: Send meg adressen din på pm da, du har vunnet :strix:

Hmmm.... Tror ikke du får noen PM ennå, har jo en hekto igjen!!! :opplyser: Når vi har gjort d så ordentlig fram til nå, så skal d jammenmeg avsluttes ordentlig også!! :jepp:

Men tusen takk for jubel, det betyr masse for meg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 51

Mandag:

1 time Høypuls, 607 kcal, gjennomsnittspuls 167, maxpuls 183

Onsdag:

1 time danseaerobic, 637 kcal, gjennomsnittspuls 169, maxpuls 185

Lørdag:

15 min ellipsemaskin, 157, gjennomsnittspuls 161, maxpuls 173

1 time danseaerobic, 633 kcal, gjennomsnittspuls 172, maxpuls 186

Søndag:

1 time Step 1, 543 kcal, gjennomsnittspuls 155, maxpuls 175

Styrke 45, 236 kcal, gjennomsnittspuls 118, maxpuls 149

Da skal jeg si meg godt fornøyd med siste treningsuke før jula setter inn. Skal prøve å få rørt litt på legemet mitt i jula også, men det blir ingen faste rutiner som det har vært nå. Og mandag og tirsdag blir det masse sosialisering etter jobb, kanskje det blir en økt lille julaften mellom jobb og besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 52

Tirsdag:

1 time powerwalking på glatt underlag, 427 kcal, gjennomsnittspuls 136, maxpuls 162

Klarte ikke helt å dy meg, måtte ut og bevege legemet litt etter at kjære hadde blitt hentet av svigerfar tirsdag kveld. Lurer på om denne livsstilen faktisk kan endres med tida?? :klø: :)

Fredag:

Skitur, 422 kcal, gjennomsnittspuls 135, maxpuls 170

Lørdag:

Skitur, 390 kcal, gjennomsnittspuls 148, maxpuls 179

Søndag:

Skitur, 527 kcal, gjennomsnittspuls 147, maxpuls 174

Fine skiturer med kjære og svigerfar, ut og forbrenne litt av julemat og snop! :)

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er! skal klare meg i hele to dager uten å trene jeg nå. Det er mitt mål. Matinntaket tilsier at det ikke blir så vanskelig. Forspist meg på sylte, fenalår og eggerøre.

Håper du har en nydelig romjul! Fra og med i morgen så er det strenge fakter hos meg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høy snø er god trening! ;) Snart er det ut med hunden, det blir nok litt trim tenker jeg!!

Ha en fortsatt strålende romjulstid!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Wildily og Shorty! Stas å se det har vært noen innom her mens jeg har vært borte! :strix: Her i gården har det blitt mye julemat og gode tider, men også skiturer tre dager til ende. Så skal ikke klage over uka totalt sett, særlig med tanke på at det er jul! :jepp: Litt usikker på om det blir verre i uka som kommer, bomullshode og tett nese gjør ihvertfall at det ikke blir trening som planlagt i morgen. Får se hvordan formen utvikler seg før jeg vet noe mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offisiell veiing i challengen mellom Neferet og Diddles 26.12.2009:

Vekt: 59,7 kg (-0,4 kg siden sist lørdag)

Midje: 68 cm (-0,5 cm siden sist lørdag)

Navlemidje: 77 cm (samme som siden sist lørdag)

Lår: 56 cm venste, 55 cm høyre (samme som sist lørdag)

Armer: ikke målt

Magisk grense!!! :bolledeig::bond::strix::nigo:

Og så andre juledag også da!! :bolledeig::bond::strix::nigo:

Jippi jippi jippi!

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...