Gå til innhold

De harde fakta

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Offisiell veiing i challengen mellom Neferet og Diddles 22.11.2009:

Vekt: 62,7 kg (-1,3 kg siden sist lørdag, mye hormoner da)

Midje: 70,5 cm (-0,5 cm siden sist lørdag)

Navlemidje: 79,5 cm (-0,5 siden sist lørdag)

Lår: 57 cm venste, 56,5 cm høyre (-1 cm på begge)

Armer: Ikke målt

:hakeslepp: 62-tallet!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uke 47

Mandag:

Gåtur med kjære, 198 kcal, gjennomsnittspuls 106, maxpuls 152

Onsdag:

1 time danseaerobic, 573 kcal, gjennomsnittspuls 160, maxpuls 182

Torsdag:

1 time funk, 468 kcal, gjennomsnittspuls 142, maxpuls 172

Gåtur med kjære, 196 kcal, gjennomsnittspuls 115, maxpuls 158

Lørdag:

15 min ellipse, 147 kcal, gjennomsnittspuls 155, maxpuls 166

1 time danseaerobic, 637 kcal, gjennomsnittspuls 165, maxpuls 187

Søndag:

55 min powerwalking i regnet, 401 kcal, gjennomsnittspuls 138, maxpuls 162

Jeg ble rett og slett så motivert av vekta i dag tidlig at jeg måtte ut og bevege meg litt i dag også! :jepp:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow :pls: Jeg og vil!!

Tror jeg må studere boka di mer - kanskje jeg kan finne oppskriften...

Jeg skal iallfall få byttet batteri på pulsklokka mi - ser du bruker den når du trener og beveger deg! Jeg har vært veldig treg på å ordne det - men ser at det kan være en fin indikator for intensitet og ikke minst motivasjon! Bruker du den veldig aktivt underveis i øktene dine? Eller ser du mest på sluttresultatet?

Ha en fortsatt fin søndag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Jeg legger meg langflat :pls:

Tusen takk vennen!! :klemmer:

wow :pls: Jeg og vil!!

Tror jeg må studere boka di mer - kanskje jeg kan finne oppskriften...

Jeg skal iallfall få byttet batteri på pulsklokka mi - ser du bruker den når du trener og beveger deg! Jeg har vært veldig treg på å ordne det - men ser at det kan være en fin indikator for intensitet og ikke minst motivasjon! Bruker du den veldig aktivt underveis i øktene dine? Eller ser du mest på sluttresultatet?

Ha en fortsatt fin søndag! :hoppe:

Jeg tror egentlig oppskriften er at jeg for en gangs skyld var på riktig sted mentalt for å gidde å legge inn innsatsen! Jeg har jo prøvd så utrolig mange ganger før, så jeg er jo fortsatt overrasket over at det går riktig vei denne gangen! :jepp:

Jeg bruker pulsklokka som movivasjon ja, og for å se variasjoner over tid. Jeg kikker på den innimellom, særlig hvis jeg synes det er tungt, for å se om pulsen faktisk kan bekrefte at jeg jobber hardt, men mest nytte av den har jeg etter trening for å finne ut hvor bra je har jobba. Så det anbefales virkelig å ordne batteriene sine! :jepp:

Håper du også har en fin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offisiell veiing i challengen mellom Neferet og Diddles 28.11.2009:

Vekt: 61,8 kg (-0,9 kg siden sist lørdag)

Midje: 70 cm (-0,5 cm siden sist lørdag)

Navlemidje: 78,5 cm (-1 cm siden sist lørdag)

Lår: 56 cm venste, 56,5 cm høyre (-1 cm venstre, uendret høyre

Armer: 25,5 cm på begge (-1 cm venstre, -0,5 cm høyre siden 07.11)

:hoppe: Delmål to nådd med god margin!!!!! :nigo:

Og herved erklæres tatoveringssparefondet for åpnet!!!! :strix::bolledeig:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempeflink! Du imponerer virkelig! Jeg tenkte å ta tattovering som siste belønning jeg og :D Får se om jeg noensinne klarer å nå det. Går definitivt ikke ned i vekt for tiden. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jammen meg flink!! :trene:

Fortell om den planlagte tatoveringen, da!! :hoppe:

Tusen takk Shorty! Jeg er ikke så fancy som deg da, leser i boka di, men skjønner ingenting, altfor mye fremmedord for denne damen.... :ler: Men skjønner du blir schwær, og det er vel målet... :fnise:

Tatoveringen er også schwær, det er derfor jeg får lov til å begynne å spare når jeg kommer i mål. Fant et tre i Jotunheimen i høst (hadde tenkt på trær en stund da, så det var ikke helt tilfeldig), det er kløvd av lynet, og den ene delen er trist og død, mens den andre lever fint. Jeg har tenkt å få den modifisert sånn at den triste døde delen går fra lysken/hofta og på venstresida, sånn at den kløvde delen gjør at det friske treet går over ryggen... Puh! Som sagt, det blir sparing leeeenge! :rolleyes:

Kjempeflink! Du imponerer virkelig! Jeg tenkte å ta tattovering som siste belønning jeg og :D Får se om jeg noensinne klarer å nå det. Går definitivt ikke ned i vekt for tiden. :D

*neier pent* Tusen takk! Jeg må innrømme at jeg imponerer meg selv også, det er stas! Hvor langt er det til siste målet ditt da? Så i boka di at du minker i cm, det er nesten morsommere synes jeg! :jepp:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Tusen takk søte!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å du raser bare ned i vekt :klappe: Jeg er griseimponert :dåne: ...og dødsmisunnelig :ler: Jeg har det ikke så godt med kroppen min for tida, men jeg prøver meg på trening igjen denne uka - så får vi se :sukk: Prøver også å følge dette på vektklubb.no, men jeg har ikke samme viljestyrken som deg er jeg redd :sjenert:

Du fortjener ihvertfall sååååååå masse å slappe av og kose deg litt nå, håper Dublin lever opp til forventningene :strix: Gleder meg til å høre hvordan det har vært der!!!

Goood tur :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringen er også schwær, det er derfor jeg får lov til å begynne å spare når jeg kommer i mål. Fant et tre i Jotunheimen i høst (hadde tenkt på trær en stund da, så det var ikke helt tilfeldig), det er kløvd av lynet, og den ene delen er trist og død, mens den andre lever fint. Jeg har tenkt å få den modifisert sånn at den triste døde delen går fra lysken/hofta og på venstresida, sånn at den kløvde delen gjør at det friske treet går over ryggen... Puh! Som sagt, det blir sparing leeeenge! :rolleyes:

Steike, for et prosjekt!!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Forsinket offisiell veiing i challengen mellom Neferet og Diddles 07.12.2009:

Vekt: 61,3 kg (-0,5 kg siden sist lørdag)

Midje: 70 cm (lik som sist lørdag)

Navlemidje: 78 cm (-0,5 cm siden sist lørdag)

Lår: 57 cm venste, 56,5 cm høyre (+1 cm venstre, uendret høyre

Armer: ikke målt

Hvordan kan det egentlig ha seg at det ene låret plutselig har vokst?? :klø: Men trenden er jo uansett god, fortsatt :nigo: jeg!!

Og Diddles; med mine håpløse helger framover må jeg nok måle/veie fredag denne uka. Håper det går greit! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte du lårene flere ganger? Prøv 3 ganger, og regn ut gjennomsnittet. Det er alltids litt slingringsmonn i målingene, har jeg erfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet
Målte du lårene flere ganger? Prøv 3 ganger, og regn ut gjennomsnittet. Det er alltids litt slingringsmonn i målingene, har jeg erfart.

Nei, jeg bare målte sånn kjapt, så tror ikke de er spesielt vitenskapelige disse målingene... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for tidlig offisiell veiing i challengen mellom Neferet og Diddles 11.12.2009:

Vekt: 60,3 kg (-1 kg siden mandag)

Midje: 69 cm (-1 cm siden mandag)

Navlemidje: 78 cm (samme som mandag)

Lår: 56 cm venste, 55,5 cm høyre (-1 cm venstre og høyre)

Armer: ikke målt

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...