Kykkelikokos Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #161 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det går litt bedre nå Nå venter jeg på at tanterød skal reise sin vei for godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 18. oktober 2009 #162 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg fikk stabil syklus igjen med en gang jeg slutta på minipillen, og de har jo de samme stoffene i seg som hormonspiralen. Men det gikk fire måneder før jeg fikk igjen EL tror jeg, er iallefall ikke før de to siste syklusene at jeg har hatt tegn på den igjen, og da har syklusene blitt litt lengre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #163 Del Skrevet 19. oktober 2009 Får vente i spenning og se om jeg får EL nå denne PP'en. Har tenk til å ta Dong Quai også, hvis jeg bare husker på å få hentet dem hos Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. oktober 2009 #164 Del Skrevet 19. oktober 2009 Eller Eeyore, som kjører forbi hver dag kan svippe innom med dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #165 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, det fungerer også, bare Eeyore husker på det Tante Rød har reist sin vei nå, så da burde jeg vel begynne på dem nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. oktober 2009 #166 Del Skrevet 19. oktober 2009 Eh... ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #167 Del Skrevet 21. oktober 2009 Da har jeg tatt første dose med DQ. Takk for "posten", Eeyore. Mannen holdt på å kaste dem i søpla da han hentet posten i dag. Hadde ikke sagt noe om at du skulle legge dem der, så han ble litt sånn "I alle dager, en åpnet vitaminboks?". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. oktober 2009 #168 Del Skrevet 22. oktober 2009 Han trodde jeg var ute og spredte svineinfluensa han da? Regnet med at dere var dratt på jobb, så da la jeg den bare der. Hadde litt dårlig tid selv også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #169 Del Skrevet 22. oktober 2009 Vi er syke IGJEN, så han trodde det var noen som gjorde narr av oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #170 Del Skrevet 25. oktober 2009 Tok EL-test i går og i dag. I går morges var det en relativt tydelig strek (men ikke like sterk som kontroll-streken). Om kvelden var det svaaaaakt svakt. I dag var det så og si ingen utslag. Har EL-smerter i magen i dag, så satser på at jeg har EL nå. Gir opp hele testegreiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. oktober 2009 #171 Del Skrevet 25. oktober 2009 Og så sitter du her???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 25. oktober 2009 #172 Del Skrevet 25. oktober 2009 Og så sitter du her???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 25. oktober 2009 #173 Del Skrevet 25. oktober 2009 Tar du El testen på ettermiddagen? Det er da det er mest sansynlig å få testen positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. oktober 2009 #174 Del Skrevet 25. oktober 2009 Gå og legg deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #175 Del Skrevet 25. oktober 2009 Og så sitter du her???? Slapp av, jeg har allerde gjort ferdig dagens arbeid Tar du El testen på ettermiddagen? Det er da det er mest sansynlig å få testen positiv Tok den en gang på morgenen, og en gang om "kvelden". Minst utslag om kvelden, men tenkte at det kanskje var pga at jeg hadde drukket en del og urinen ikke var så sterk som morgenurinen? Gå og legg deg Er jeg gravid nå, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. oktober 2009 #176 Del Skrevet 25. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. oktober 2009 #177 Del Skrevet 25. oktober 2009 Selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #178 Del Skrevet 26. oktober 2009 Og sånn går no dagan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. oktober 2009 #179 Del Skrevet 26. oktober 2009 En dag mindre til IKM... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #180 Del Skrevet 27. oktober 2009 Vente vente.. Hehe. Mannen kom hjem med i går da. Han og Live hadde vært på plantasjen. Live hadde fått en god jul-stein som hun tviholdt på og nektet å gi fra seg Så hadde hun valgt ut de fine røde rosene til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå