Eeyore Skrevet 27. august 2009 #41 Del Skrevet 27. august 2009 Synes ikke du skal være sååå utålmodig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. august 2009 Forfatter #42 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Synes ikke du skal være sååå utålmodig.... Skjønner godt at du synes det, Eeyore. Som sagt føler jeg meg dum som klager Det er flere personlige grunner til at jeg føler det slik, men det er såpass privat at jeg ikke vil skrive om det. Jeg var jo uten prevansjon i 2 år før vi fikk Live. Menmen, det blir vel en gang. Håper bare at det ikke blir for stor aldersforskjell mellom Live og nestemann. Tror kanskje jeg ikke hadde hatt noe problem om vi hadde fått prøvd denne måneden, og så ikke blitt gravid. Da hadde jeg i det minste kunne hatt et håp. Endret 28. august 2009 av Kykkelikokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 31. august 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Tom for EL-tester Tok siste test på lørdag, og da var det ikke noe EL. Onsdag tok jeg ikke, så da kan jo EL ha vært, i følge "skjema" er det jo faktisk da det skulle ha vært, men mest sannsynlig så er ikke syklusene helt som de skal. Uansett ikke særlig sjanse for at det kan ha blitt noe treff denne måneden. Endret 31. august 2009 av Kykkelikokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 1. september 2009 #44 Del Skrevet 1. september 2009 Du kan få mine EL-tester om du vil, har vel en 5-6 stk. Får ikke bruk for dem mer jeg og de ligger bare her i veien Synd og kaste dem også om noen andre kan få bruk for dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. september 2009 Forfatter #45 Del Skrevet 1. september 2009 Så hyggelig av deg, linky. Vil gjerne ha EL-testene du har til overs. Kan sende deg adressen min på PM. Hvis du sender meg kontonummeret ditt, så kan jeg sette inn noen kroner for porto og testene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 1. september 2009 #46 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Da skal jeg prøve å få sendt testene så fort som mulig, skal ikke ha noe penger for det Hadde ikke du villet ha testene hadde jeg nok bare kastet de, så bare hyggelig det. Endret 1. september 2009 av linky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 4. september 2009 #47 Del Skrevet 4. september 2009 Henter opp fra nederst på siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 5. september 2009 Forfatter #48 Del Skrevet 5. september 2009 Lite nytt her i gården. Jeg går og venter på mensen. Har følt meg uvel og trøtt, og i går hadde jeg menssmerter. Ingen blødninger enda. Har tatt både EL-test og graviditetstest, begge er negative. Skjønner ikke helt hvorfor jeg gjorde det, men da er det i hvert fall utelukket. Håper mensen snart kommer så jeg kan bli ferdig med den og forhåpentligvis starte på neste PP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. september 2009 #49 Del Skrevet 5. september 2009 Tja, kan jo hende det har sneket seg inn en EL uten at du har merket det Her gikk forresten alt strålende igår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 5. september 2009 Forfatter #50 Del Skrevet 5. september 2009 Så godt å høre at alt er bra i Eyoreheimen Hehe, tror ikke jeg har hatt EL. Er vel heller innbilt svangerskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Ea- Skrevet 5. september 2009 #51 Del Skrevet 5. september 2009 Gøy at du prøver igjen!!! Jeg ønsker deg masse lykke til Kommer nok til å følge deg i det stille, mens jeg sitter her med oppgulp og hodepine... Måtte bare syte litt, du vet jo hvordan det er... Vi var ikke i toppform noen av oss forrige runde *Klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 5. september 2009 Forfatter #52 Del Skrevet 5. september 2009 Ah, ikke skrem meg fra å bli gravid igjen da, -Ea- Jeg har fortrengt forrige svangerskap så godt jeg kan. Send meg litt babystøv da, så kanskje det blir noe action neste PP. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 6. september 2009 #53 Del Skrevet 6. september 2009 *inne og strør litt babystøv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. september 2009 #54 Del Skrevet 6. september 2009 Så koselig at dere prøver igjen! Håper det sitter en liten spire om ikke så alt for lenge da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 7. september 2009 Forfatter #55 Del Skrevet 7. september 2009 *inne og strør litt babystøv* takktakk, nå mååå jeg jo bare bli gravid Så koselig at dere prøver igjen! Håper det sitter en liten spire om ikke så alt for lenge da. Så hyggelig at du stikker innom, pondusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 7. september 2009 Forfatter #56 Del Skrevet 7. september 2009 Føler meg i grunn gravid, jeg. Men venter til torsdag for å se om jeg får mensen før det. Blir nok skuffet hvis mensen kommer, men vet jo at sjansen er der, så jeg er liksom ikke 100% sikker på at jeg er gravid da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 7. september 2009 #57 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg på at du er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 7. september 2009 Forfatter #58 Del Skrevet 7. september 2009 I såfall er det nok pga babystøvet du sendte meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 7. september 2009 #59 Del Skrevet 7. september 2009 I såfall er det nok pga babystøvet du sendte meg Ja, jeg trodde da ikke noe annet Venter noen dager med å sende alle testene jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 7. september 2009 Forfatter #60 Del Skrevet 7. september 2009 Ja, gjør det. Jeg skal gi deg beskjed når jeg har fått tatt test eller fått mensen. Gjelder det samme for deg Linky, hvis du ikke allerede har sendt testene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå