Gå til innhold

Fantorangen ble prøver i juni 09


Fantorangen

Anbefalte innlegg

nawww så søt den kurven var.....kan jeg spørre hvilken butikk du fant den i og hva den heter? Jeg leter akkurat etter noe sånt nemlig...men synes det er vanskelig å finne en stil jeg liker :)

Jeg kjøpte den i dennenettbutikken, og om man henter varene hos de i Nydalen - Oslo, så slipper man fraktkostnaden :nigo:

Den kurven vi har kjøpt er Lollipop Cream gift Dark babykurv med mahogny stativ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nå 21 uker og 3 dager på vei

Unnfangelsen finner sted omkring: 2. november 2009 :hjerte:

Hjertet begynner å slå: 27. november 2009 :hjerte:

Embryoet beveger seg: 21. desember 2009 :hjerte:

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 28. desember 2009 :hjerte:

Alle indre organer er ferdig formet: 28. desember 2009 :hjerte

Risikoen for spontanabort avtar: 11. januar 2010 :hjerte:

Kvalmen avtar for de fleste: 18. januar 2010 :hjerte:

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 25. januar 2010 :hjerte:

Fosteret svelger og tisser: 8. februar 2010 :hjerte:

Tid for ultralyd: 15. februar 2010, var på UL 5.mars 2010 :hjerte:

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 22. februar 2010, kjente første ordentlige spark 19.februar 2010 :hjerte:

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 8. mars 2010 :hjerte:

Fosteret begynner å høre: 29. mars 2010

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 26. april 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned: 31. mai 2010

Svangerskapspermisjonen begynner: 7. juli 2010

Antatt termindato: 28. juli 2010

Endret av Fantorangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at mannen endelig kan kjenne sparkene til god jenta :rødme:

Og kurven var kjempefin, der kommer hun nok til å sove godt :)

Ha en kjempe fin helg vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det søndag igjen og dagene flyr synes jeg. I alle fall helgene...

I går var jeg og mannen på 3-d ultralyd å så på lille frøkna. Vi har et familiemedlem som er alvorlig syk og derfor ville vi ta litt tidlig 3-d så denne personen også kunne få et inntrykk av babyen.

Vi viste at bildene ikke ble helt perfekte fordi hun ikke har så mye underhudsfett på kroppen, men synes at det ikke ble så verst alikevel. Fikk mange bilder og noen videosnutter og hun var veldig villig til å vise seg frem. I tillegg var den som tok ultralyden ikke i tvil på at det er ei jente, så nå er det bare å vaske tøyet vi har arvet...

Bilde av lille gullet vårt...

post-26544-1269169586,0691_thumb.jpg

post-26544-1269169578,6519_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

awww da skal jeg jammen meg titte på den nettbutikken...den kurven var jo bare så søt :rødme:

Ja, de har veldig mye fint og syntes ikke det var så veldig dyrt heller.

Ha en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper noen kan hjelpe meg med tips/innspill...

Jeg må i en begravelse og vet ikke helt hva jeg skal kløpe for å ha på meg... Skal også i en dåp og konfirmasjon senere på våren og det hadde jo vært greit om jeg kunne gått til innkjøp av et skjørt jeg muligens også kan bruke i den anledningen, bare med en annen overdel evt.

Hva tror dere om dette?

post-26544-1269175727,7876_thumb.jpg

post-26544-1269175721,1347_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte bilder av jenta. :rødme:

Det skjørtet såg ut til å kunna brukast til dei fleste anledningar der ein skal pynta seg litt. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjørtet var jo veldig praktisk og pent :jepp:

Men jeg vet ikke om jeg ville kombinert de to du hadde bilde av da jeg syns det ble litt sånn "serveringsdame"-aktig :sjenert: Blir vel selvfølgelig litt annerledes hvis du piffer det opp med litt farger på tilbehøret :jepp: Men det er vel vanskelig i en begravelse..? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte bilder av jenta. :rødme:

Det skjørtet såg ut til å kunna brukast til dei fleste anledningar der ein skal pynta seg litt. :Nikke:

Skjørtet var jo veldig praktisk og pent :jepp:

Men jeg vet ikke om jeg ville kombinert de to du hadde bilde av da jeg syns det ble litt sånn "serveringsdame"-aktig :sjenert: Blir vel selvfølgelig litt annerledes hvis du piffer det opp med litt farger på tilbehøret :jepp: Men det er vel vanskelig i en begravelse..? :klø:

Ja, det er utrolig vanskelig å finne noe til å ha på seg. Hva skal man ha som overdel til et slik skjørt liksom, når man ikke får brukt "vanlige" topper pga. magen?

Håper bare skjørtet er elastisk slik at det passer like godt om 2mnd som nå (for mener jeg har sett på det tidligere og det er ikke billig :( ). Skal prøve å komme meg innom butikken å prøve det i morgen.

Så mottar gjerne forslag på overdeler. Om det blir en lignende hvit bluse, så får jeg heller ta et skjerf eller noe med farge i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

For noen nydelige bilder av jenta deres :rødme:

Og fy som tia flyr!! Er en stund siden jeg la igjen noen spor her, men over 22 uker da du :)

Skjørtet så forresten kjempefint ut, men ville nok valgt en annen topp med noe mer farger så du ikke ender opp som en "serveringsdame" som dinedama nevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen nydelige bilder av jenta deres :rødme:

Og fy som tia flyr!! Er en stund siden jeg la igjen noen spor her, men over 22 uker da du :)

Skjørtet så forresten kjempefint ut, men ville nok valgt en annen topp med noe mer farger så du ikke ender opp som en "serveringsdame" som dinedama nevner.

Takk og :velkommen: tilbake Kenghuru :)

Men kan noen da hjelpe meg med noen tips hvor jeg får tak i slike topper som passer gravide?

På H&M, der de har mammaklær, har de jo stort sett ensfargede overdeler eller veldig hverdagsslige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder av lillemor :rødme: Tenk at den lille babyen svømmer rundt inne i magen din, og drikker fostervann og suger på totten :)

Jeg likte skjørtet veldig godt! Tror jeg må kjøpe meg noe sånt jeg også! :jepp:

Det er jo endel tunikaer i butikkene. Jeg har kjøpt noen topper, men det har ikke vært i mammaavdelingen, men noen jeg har funnet tilfeldigvis blant de andre klærne. Men tror ikke de passer så godt når jeg blir skikkelig stor. jeg syntes også det er veldig stor forskjell fra butikk til butikk. Noen H&M har bra utvalg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen få topper fra H&M som er spesifikt til mamma-mage.

Men stort sett er alle topper kun vanlige topper som er litt ekstra lange.

Alternativt kan du jo titte litt på nettsidene til name-it. De skal ha mye fine mammaklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei vennen,

Du er like aktiv som meg i dagboken om dagen ser jeg :sjenert: Håper du har en kjempe fin påske og at vi sees om ikke alt for lenge.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ingen aktivitet på lenge, hva skjera??hvordan går det med magen?

Man blir litt bekymra når du blir borte så lenge :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen,

Du er like aktiv som meg i dagboken om dagen ser jeg :sjenert: Håper du har en kjempe fin påske og at vi sees om ikke alt for lenge.

:klemmer:

Hei vennen.

Har vært lite aktiv i det siste, men vi har jo møttes utenom KG vi :)

Ingen aktivitet på lenge, hva skjera??hvordan går det med magen?

Man blir litt bekymra når du blir borte så lenge :klø:

Hei på deg Neytiri!

Magen vokser og gror ;) Har ikke vært inne å skrevet, men er innom å smygleser i dagbøkene innimellom. Dagene går med til behandling av bekken, treninger og hvile.

Snart blir barnerommet pusset opp, og jeg gleder meg til å innrede det :)

Kos deg med mannen, han er vel hjemme igjen nå :klemmer:

:klemmer:

Hei Pupsi!

Håper det går bra med deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...