Gå til innhold

Fantorangen ble prøver i juni 09


Fantorangen

Anbefalte innlegg

Mandag igjen, jeg synes helgene alltid går så altfor fort :kjefte:

Kunne ikke helga vart i 5 dager og uka i 2 :fnise:

I helga har vi vært på familiebesøk og i går gikk gjestedobbeltsenga ut av gjesterommet (solgte den på Finn). Så nå er det nesten plass til å begynne å pusse opp barnerommet. Lillefrøkna skal slippe å ha blått rom, så det blir nok til at det settes opp panelplater og heller pyntes med jentete bilder ol.

Jeg var i bursdag i går og når jeg kom hjem hadde mannen ryddet og støvsugd (helt uoppfordret), snille mannen min :hjerter_rundt:

Pengene fra sengesalget blir nok brukt til babykurv med stativ. Vurderte vugge, men har funnet en kjempefin babykurv som jeg helt har forelsket meg i, så det blir nok den. Men må høre med mannnen om han er enig da.

I dag er det tur til kiropraktoren igjen, og jeg kan ikke si at jeg har vært noe bedre i helgen, så jeg tror det blir siste turen dit foreløpig. Skal til gruppefysiotime neste uke.

Fikk en eske med pent brukte babyklær fra en "søster" i helga og det var kjempefine klær som nesten ikke er brukt, så det ble vi glade for. Så når barnerommet er pusset opp, så skal klærene komme i skuffer og få sin plass. Det gleder vi oss til :rødme:

Ha en fin dag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med 20 uker! :hoppe:

I morgen er du halvveis til termin. :)

Takk :)

Dagene flyr fort og vi er jo nesten like langt på vei jo :) Morro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rekkehus, hund og bil har vi å:)

Vi også ;)

Oi 20 uker, så herlig! :hoppe::danse:

Så du får jente ja? Så kooooos!

Jeg har en jente fra før... det er kjempekos, er noe spesielt det, får noen små 'venninner' da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er du halvveis :rødme:

Ja, eller er det egentlig i morgen, 20+1?

Det har gått fort, ikke lenge til du er der å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over noen kule sko til lillejenta i dag og måtte bare bestille et par. Tenker hun kan bruke de til høsten når det begynner å bli kaldere. Syntes de i rosa ble litt mye, derfor ble det denne fargen.

5e32868d03726ed75a0d7b5468fbe767-image.jpeg

Stonz Wear

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm... 20+1 ja, det er sant :fnise: Alltid tenkt 20 jeg :ler:

Det var kjempefine sko! Kanskje jeg må ha sånne også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skoa var kjempe tøffe :)

Ja, ikke sant :fnise: Å de var jo ikke dyre heller :)

Betalte under 250,- inkl. frakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stonz er kule!

Eller... Booties generelt er kule!

Finnes folk som syr sånne her i Norge og. Både generelt, og på bestilling.

Booties er veldig praktisk om man bærer i bæresjal/bæresele. For de er vanntette nok under til at ungen kan settes ned litt på egne ben også... Men lette og fine om man bare skal bæres rundt.

Må huske å ønske meg booties til vinteren i barselgave...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse::danser::hoppe::duskedame::strix::bolledeig:

I dag er vi halveis, tenk så fort det går...

Var hos kiropraktoren i går og der ble jeg virkelig dårlig. Formen var helt ok til hun trykket på et punkt ved bekkenet. Plutselig fikk jeg samme følelsen som jeg hadde den gangen jeg besvimte og gikk rett i bakken, så jeg tror nok det var et blodtrykksfall av en eller annen grunn.

Det hjalp å legge seg ned å drikke litt kaldt vann, men formen var "rar" resten av kvelden. Er heldigvis bedre i dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med halvveis :strix: Tiden flyr!

Huff da, hørtes ikke bra ut med svimmelheten i tilegg til bekkenet ditt, bra du føler deg bdre i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på besøk hos min søster og fått med litt arveklær fra tantebarnet på 9mnd og i morgen blir det shopping og svømming med Rosa76 og det er alltid hyggelig.

Håper bare bekkenet fungerer litt bedre i morgen enn i dag, for når jeg var en liten tur innom butikken visste jeg ikke helt hvordan jeg skulle komme meg ut i bilen igjen :gjeiper:

Men jeg kom meg da hjem på et vis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: halveis....tiden flyr!

uff det med bekkenet høres så ubehagelig ut....håper virkelig du kommer deg over det snart :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: halveis....tiden flyr!

uff det med bekkenet høres så ubehagelig ut....håper virkelig du kommer deg over det snart :)

:klemmer:

Oj!! Har du kommet halvveis!! :strix:

Gratulerer.... BARE... 20 uker igjen ;)

Ja ukene flyr :)

I dag var jeg på svangerskapskontroll og ble sykemeldt 1 mnd til, men han har ikke noe tro på at jeg får jobbet før jeg går ut i permisjon.

Ellers var alle prøver fine, kun litt bakterier i urinen så den skulle sendes til dyrking, men han trodde den bare var "forurenset". Om det skulle være utslag på noe så skulle jeg få beskjed og evt. begynne på penicillin.

Hjerteslag på 150 i dag :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er det en stund siden jeg har vært her sist :)

Dagene går fort når man har noe å henge fingrene i og denne uken har jeg både vært på gruppefysio time og undersøkelse på A-hus der de driver studie på førstegangsgravide og forandring av bekkenbunn. Fikk en liten titt på lille jenta igjen også :rødme: og hun lå med hodet sitt nedover og armene samlet oppe ved ansiktet. Men hun ville ikke vise gynekologen at hun var ei jente da :fnise:

I går kveld da jeg og mannen la oss sparket hun godt i fra og han klarte å kjenne spark for første gang :rødme:

Ellers hentet jeg en babykurv til henne i går, det var påsketilbud på denne nettbutikken nå, så da fikk vi stativet til å ha den stående på til 100,- (mot ellers 500,-) så kurv med stativ kom på 1499,- og det er med madrass og pyntedyne, så vi er godt fornøyd :Nikke:

Skal prøve å legge ut et bilde av den :)

Ha en fin dag :klemmer:

post-26544-1268905793,5528_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nawww så søt den kurven var.....kan jeg spørre hvilken butikk du fant den i og hva den heter? Jeg leter akkurat etter noe sånt nemlig...men synes det er vanskelig å finne en stil jeg liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...