Rosa76 Skrevet 23. januar 2010 #301 Del Skrevet 23. januar 2010 Så kjedelig at du fortsatt sliter med ryggen, håper den blir bedre snart Hehe, regner med mannen din er godt fornøyd med forøkelsen Min klager ikke :gjeiper: Fortsatt god helg, hadde vært koselig om du fikk til å ta en tur mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #302 Del Skrevet 24. januar 2010 Så kjedelig at du fortsatt sliter med ryggen, håper den blir bedre snart Hehe, regner med mannen din er godt fornøyd med forøkelsen Min klager ikke :gjeiper: Fortsatt god helg, hadde vært koselig om du fikk til å ta en tur mandag Nei da, han klager ikke Gleder meg til å ta en tur på mandag, så det skal jeg få til. Blir hyggelig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #303 Del Skrevet 24. januar 2010 Tenk at jeg nå har byttet til 4.bilde :rødme: Tiden går fort alikevel :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 24. januar 2010 #304 Del Skrevet 24. januar 2010 Innom og oppdaterer meg - tenk at du er 13 uker på vei alt Tiden flyr virkelig av gårde! Håper du har en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #305 Del Skrevet 24. januar 2010 Innom og oppdaterer meg - tenk at du er 13 uker på vei alt Tiden flyr virkelig av gårde! Håper du har en fin søndag Ja, tiden flyr... Har sniklest litt hos deg i det siste, og det er jo spennende dager nå Lykke til... Du får rulle deg litt i babystøv Ha en fin søndag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #306 Del Skrevet 25. januar 2010 I dag måtte jeg ta en telefon til legen. Lovte å ringe tilbake om ryggen ble værre og det skal det sies at den har blitt... Har hatt problemer med å sove i helga (det værste er å snu seg), ellers får jeg bare høre av mannen at jeg vugger bortover om dagen Ble sykemeldt 100% av legen, ikke en ønskesituasjon, men jeg fungerer dårlig bådde sittende, stående og gående så i morgen bærer det av gårde til fysio. Ikke lett å spore opp en fysio med kommunal støtte uten 3-4mnd ventetid, så da ble det heller en privat. Må jo klare å fungere optimalt igjen. Ja, ja... Det var dagens klageinnlegg I kveld skal jeg på besøk til Rosa76 og det skal bli hyggelig. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #307 Del Skrevet 28. januar 2010 Hei alle sammen Her går dagene med til å prøve å gjøre øvelsene fysio gav meg. Det er ikke spessiellt godt å utføre de, men... Vondt skal vel vondt fordrive Å svømme var i alle fall veldig god trening Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 28. januar 2010 #308 Del Skrevet 28. januar 2010 Har du fått bekkenløsning eller, Fantorangen? Jeg tror jeg har fått det. Skal til legen 12.30, og be om henvisning til fysioterapeut. Det er så ømt og vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #309 Del Skrevet 28. januar 2010 Har du fått bekkenløsning eller, Fantorangen? Jeg tror jeg har fått det. Skal til legen 12.30, og be om henvisning til fysioterapeut. Det er så ømt og vondt Nei, de tror bare det er muskler som spenner seg og ligamenter som strekker seg. Så jeg håper "bare" det er det... Om treningen ikke fungerer, så konkluderes det med bekkenløsning, men jeg har fortsatt et håp om at det ikke er det... Lykke til hos legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 31. januar 2010 #310 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei, hvordan går det med ryggen? Håper du har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #311 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei, hvordan går det med ryggen? Håper du har en fin helg Hei Rosa76 Ryggen er litt bedre, men høyre side er fortsatt ikke god. Blir spennende å se hva fysio sier i morgen. Ellers har vi slappet av i helga og prøvd å rydde litt :gjeiper: Håper jeg orker å gjøre litt til uka. Ha en forsatt fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #312 Del Skrevet 31. januar 2010 Hadde en ufattelig rar drøm i natt. Det skal sies at jeg drømmer mye rart om dagen, men... I natt var vi altså på ultralyd og vi så tydelig to annsikter, hvorpå jeg sa; De har jo veldig maskulint annsiktsutrykk så det blir vel gutter dette! Legen sa, ja her har vi nok EN gutt (han så altså bare en baby)... I tillegg sa han at ansiktet lignet veldig på en høyt oppe i den Norske ambasaden i Belgia (en donor) Mye rart sammensurium i disse drømmene, men jeg har fortsatt jentefølelse så det blir spennende å se om de ser hva det blir når vi skal på ordimær ul. Har forresten bestillt meg denne og gleder meg til å høre babyens hjerte. Kommer til å være kritisk til å bruke den, men det kan jo være kos for mannen også å høre hjertelyden (han kommer nok ikke til å være med til jordmor/lege så ofte) og da blir det jo litt han går glipp av stakkar. Ha en fortsatt fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 31. januar 2010 #313 Del Skrevet 31. januar 2010 Hehe, merkelig drøm Jeg er fæl og drømme men ofte så glemmer jeg de når jeg står opp. Avogtil jeg har tenkt at jeg burde notere ned om natten når jeg drømmer morsomme drømmer men blir heller til at jeg snorker videre :gjeiper: Så flink du har vært som har fått rydda litt i helgen da, her har jeg mest rota... Så trur jeg får ta en rydde og vaske dag i morgen selv om det ofte er litt tungt etter hard arbeidsdag. Fortsatt fin søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #314 Del Skrevet 31. januar 2010 Huff... Rødfarget utflod nå i kveld. Pratet med en lege på føden, da jeg ikke ønsker å kontakte legeformidlingen etter hvordan jeg ble mottatt sist gang. Han sa at det var helt normalt å kunne ha litt slik farget utflod (og det vet jeg jo, men jeg liker det ikke)... Håper det bare er et bristet blodkar og at lille nurket har det bra. Kommer til å kontakte gynekologen jeg var hos til tidlig ul, så kanskje han kan ta en sjekk i morgen. :rødme: håper virkelig dette går bra og at nurket har det strålende inni der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 31. januar 2010 #315 Del Skrevet 31. januar 2010 Huffa meg, skjønner godt beskymringen din! Jeg hadde farget utflod et par dager rundt uke 9 mener jeg å huske, men det var heldigvis ikke noe alvorlig. Alt er nok i orden med den lille nurket skal du se, men klart når man har mista før så blir man ekstra beskymret. Håper legen får tatt en skjekk på deg så du slipper å uroe deg slik. Ekstra klem til deg i kveld vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #316 Del Skrevet 1. februar 2010 Huffa meg, skjønner godt beskymringen din! Jeg hadde farget utflod et par dager rundt uke 9 mener jeg å huske, men det var heldigvis ikke noe alvorlig. Alt er nok i orden med den lille nurket skal du se, men klart når man har mista før så blir man ekstra beskymret. Håper legen får tatt en skjekk på deg så du slipper å uroe deg slik. Ekstra klem til deg i kveld vennen Tusen takk for Rosa76 vennen Da har jeg vært en tur hos fastlegen. Gynekologen jeg var til på tidlig ul, var ikke på kontoret men fastlegen tok meg innimellom. Han pratet litt først og deretter målte han hjertelyden til lille nurket, som var på 150 slag pr.min eller hvordan de måler det :rødme: Han var veldig rolig for at dette skulle gå bra, så da er vi det også. Skal vel litt til at blødningen kommer av noe annet enn en liten brist i et blodkar i skjeden når hjertet slår så fint. Nå er det kun litt brunlig utflod og jeg håper og tror at det er "rester" fra den lille blødningen i går. Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 1. februar 2010 #317 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg er sååååå glad for at hjertet banket så fint på lille nurket ditt og at alt hørtes bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. februar 2010 #318 Del Skrevet 2. februar 2010 Skjønner at du ble redd, Fantorangen Men alt er nok helt bra når du hørte hjertet Jeg måtte sjekke hjertet til min nå også med doppleren, liker å vite at alt er greit, og det dunket som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 2. februar 2010 #319 Del Skrevet 2. februar 2010 Hvordan går det, har det gitt seg med rødfarget utflod? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #320 Del Skrevet 2. februar 2010 Hvordan går det, har det gitt seg med rødfarget utflod? Hei på deg Det har heldigvis gitt seg, så nå er vi tilbake på normal farge. Håper det var et engangstilfelle, men man vet jo ikke. Ikke lenge til det er jordmortime nå, er spent på hva hun skal og hvordan hun er. Håper å kunne gå annenhver gang til lege/jordmor. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå